KENRAALI GUSTAF HÄGGLUND ON WINCAPITA-SIJOITTAJA

ELIITIN SEURA

http://columbonblogi.blogspot.com/2010/08/kenraali-gustaf-hagglund-on-wincapita.html#comments

lainaus:

"Kaikkien suomalaisten tuntema, entinen puolustusvoimien komentaja Gustaf Hägglund on sijoitusklubi WinCapitan jäsen. Hägglund kertoo jäsenyydestään avoimesti uudessa kirjassaan. Helsingin Sanomat kirjoitti asiasta tänään sunnuntaina.

On siis ollut täysin harhaanjohtavaa maalata WinCapita-sijoittajista jonkinlaisia hölmöläisiä ja paljon mainostettua "tuulipukukansaa". Hägglund tunnetaan mm. pankkimoguli Björn Wahlroosin metsästyskaverina. Kenraali mainitsee tehneensä sijoituspäätöksen metsästyskavereidensa suosittelusta. Kuka onkaan tuo tarinassa nimeltä mainitsematon Hägglundin sponsori? Saako kenraalin sponsori syytteet törkeästä petoksesta ja rahankeräysrikoksesta siinä, missä "kaikkien" muidenkin sponsoreiden uskotellaan saavan.

Uskon vahvasti, että "herroilla" on Suomessa eri laki, kuin tavallisella kansalla. Kenraali mainitsee selväsanaisesti, että hänelle on suositeltu klubin toimintaa, kuka suositteli?

Jokainen WinCapitaan sijoittanut voi onnitella itseään ja todeta olleensa hyvässä seurassa ollessaan hyvin toimivan sijoitusklubin jäsen.

WinCapitan toiminta on haluttu julkisuudessa tuhota mustamaalaavilla lehtikirjoituksilla. Sijoittajat ovat ajettu järjestelmällisesti negatiiviseen valoon. Case WinCapita on kuitenkin hyvin toisenlainen, kuin se mitä suuri yleisö on opetettu uskomaan.

Kiistattomat todisteet kenraali Hägglundin WinCapita -jäsenyydestä löytyy hänen kirjastaan ja Helsingin Sanomista sunnuntaina 22.8.2010 osiossa C2.

86

2475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • velllihousu

      Hiukkasen v***tus hellittää, jos pitää paikkansa, että näinkin fiksut miehet ovat astuneet pottaan. Mahtoiko Kustu käydä kammarilla?

      • vellit rauhassa

        siellä pöksyissäsi, ja tunnustele sitä liemeä pakaroillasi antaumuksella aina istuessasi alas. Jos tuo Columbon kertomus ei herätä sinussa mitään muita tunteita, niin nimimerkkisi vahvistuu vaan entisestään.


      • velllihousu
        vellit rauhassa kirjoitti:

        siellä pöksyissäsi, ja tunnustele sitä liemeä pakaroillasi antaumuksella aina istuessasi alas. Jos tuo Columbon kertomus ei herätä sinussa mitään muita tunteita, niin nimimerkkisi vahvistuu vaan entisestään.

        Suora lainaus Hesarista Kustun jutusta: Kovimmat haukkumiset saa nimettömäksi jäävä metsämies, joka houkutteli kaverinsa huijausyritys Wincapitaan. Lisäksi Kustun lausumaa: Toivottavasti metsästäjät antavat oikeusistuinten jakaa tuomioita, eivätkä ota niitä omiin käsiinsä.


      • vellllihousu

        Hieno ja esimerkillinen homma Kustu-kentsulta, että kävi kammarilla. Käykää te muutkin silmään kustut, jotka ette ole vielä käyneet kammarilla tekemässä ilmo. Siitä ei ole missään tapauksessa haittaa. Poliisit kutsuvat jo puikkuponzoreita kuultavaksi. Seuraava ryhmä listalla ovat tunkit, jotka eivät vielä ole olleet kuultavana.


      • velli,,.
        vellllihousu kirjoitti:

        Hieno ja esimerkillinen homma Kustu-kentsulta, että kävi kammarilla. Käykää te muutkin silmään kustut, jotka ette ole vielä käyneet kammarilla tekemässä ilmo. Siitä ei ole missään tapauksessa haittaa. Poliisit kutsuvat jo puikkuponzoreita kuultavaksi. Seuraava ryhmä listalla ovat tunkit, jotka eivät vielä ole olleet kuultavana.

        vellihousu paskaläjä,kieri sinä siellä itsesäälissä.tunkit kuullaan,hahaa (mitä hyötyä)ai niin juttu vaan kestää ja kestää.


      • siinä taas
        vellllihousu kirjoitti:

        Hieno ja esimerkillinen homma Kustu-kentsulta, että kävi kammarilla. Käykää te muutkin silmään kustut, jotka ette ole vielä käyneet kammarilla tekemässä ilmo. Siitä ei ole missään tapauksessa haittaa. Poliisit kutsuvat jo puikkuponzoreita kuultavaksi. Seuraava ryhmä listalla ovat tunkit, jotka eivät vielä ole olleet kuultavana.

        jälleen kerran kävi. Capitauunot hehkuttivat jollain asialla (kentsun jäsenyys), ja kiville karahti (kentsu teki ikosilmoituksen). Seuratkaa nyt puolustusrintamaa johtavaa kenraalia.


      • urpo,,,
        siinä taas kirjoitti:

        jälleen kerran kävi. Capitauunot hehkuttivat jollain asialla (kentsun jäsenyys), ja kiville karahti (kentsu teki ikosilmoituksen). Seuratkaa nyt puolustusrintamaa johtavaa kenraalia.

        kentsuhan piilotteli, just niin kauan ,kun oli pakko kertoa.kenraali on out jatkosta hahaa.


      • JATKOSTA ?
        urpo,,, kirjoitti:

        kentsuhan piilotteli, just niin kauan ,kun oli pakko kertoa.kenraali on out jatkosta hahaa.

        Juu kentsu on ulkona jatkosta. Ei varmaan kauheasti moinen ulosjäänti vi...ta. Enempi taittaa harmittaa että menetti kymppitonnin ja joutui hölmön kirjoihin. Ei ole eläkkeellä olevalle kentsulle ihan jokapäiväinen kokemus kulkea kylillä CapitaUunojen kanssa AASINHATTU päässä.


        Ps.
        Jatkot joista kentsu on ulkona pidetään vankilan pihalla joka päivä reippaan ulkoilun merkeissä.

        Jatkojen jatkot pidetään sitten seuraavan 20- vuoden ajan paikallisen ulosottomiehen toimistossa vähintään kerran vuodessa varattomuusvalan vanommisen merkeissä.


    • AdaFlink

      ... täällä tiedossa jo reilu vuosi sitten.

      Ja mitaan ette voi...

      • Kaikkitietävä ja

        sammaloitunut herranainenkin heräsi vatustelemaan tätäkin uutista. Eipä ole tasan tarkkaan ollut tuo tieto täällä vuosi sitten, ja vaikka joku olisi jotain tuollaista heittänytkin ilmoille silloin, niin se on ammuttu alas vatustelijoiden (ja erityisesti sammaltuneen kantturan) toimesta, sanomalla että "ponzorit taas koettavat rauhoitella tunkkeja kertomalla satuja isoista sijoittajista".

        Joten, pidäpä ne mölyt mahassasi ja koeta niellä taas tämä(kin) uusi asia. Niitä tullee varmaan lisääkin, joten varaudu.


      • AdaFlink
        Kaikkitietävä ja kirjoitti:

        sammaloitunut herranainenkin heräsi vatustelemaan tätäkin uutista. Eipä ole tasan tarkkaan ollut tuo tieto täällä vuosi sitten, ja vaikka joku olisi jotain tuollaista heittänytkin ilmoille silloin, niin se on ammuttu alas vatustelijoiden (ja erityisesti sammaltuneen kantturan) toimesta, sanomalla että "ponzorit taas koettavat rauhoitella tunkkeja kertomalla satuja isoista sijoittajista".

        Joten, pidäpä ne mölyt mahassasi ja koeta niellä taas tämä(kin) uusi asia. Niitä tullee varmaan lisääkin, joten varaudu.

        ... heti näin aamutuimaan ole ärtsynä. Enpähän ole sanont, ettei vaikutusvaltaisia henkilöitä ole mukana. Päinvastoin olen hoputtanut jäseniä, että pitäkää huoli siitä, että ne tulee julkisuuteen. Kaivelepa vaan, niin kyllä tuosta henkilöstä löytyy juttua täältä.

        Ei se muuta clubin luonnetta miksikään, vaikka siellä olisi mukana kuinka isokenkäisiä tahansa. Ponzi, mikä Ponzi.

        Ja mitaan ette voi...


      • voiadada
        AdaFlink kirjoitti:

        ... heti näin aamutuimaan ole ärtsynä. Enpähän ole sanont, ettei vaikutusvaltaisia henkilöitä ole mukana. Päinvastoin olen hoputtanut jäseniä, että pitäkää huoli siitä, että ne tulee julkisuuteen. Kaivelepa vaan, niin kyllä tuosta henkilöstä löytyy juttua täältä.

        Ei se muuta clubin luonnetta miksikään, vaikka siellä olisi mukana kuinka isokenkäisiä tahansa. Ponzi, mikä Ponzi.

        Ja mitaan ette voi...

        Eikä ada vieläkään ymmärrä tätä asiaa!!!!!!! Ei ihme että olet kotimamma.
        Olet todella katkera,yritä hommata ammatti apua,toivon että pääset elämään käsiksi.


        ja mitään et voi...


      • AdaFlink
        voiadada kirjoitti:

        Eikä ada vieläkään ymmärrä tätä asiaa!!!!!!! Ei ihme että olet kotimamma.
        Olet todella katkera,yritä hommata ammatti apua,toivon että pääset elämään käsiksi.


        ja mitään et voi...

        ... niin jo vuonna 2008 asiasta oli juttua.

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8208978/38231150

        Jotkut mielenkiintoiset keskustelut on jostain kumman syystä poistettu. Hyvä, että olen ottanut joitakin niistä parempaan talteen ja tarvittaessa löytyy mun omista tiedostoistani.

        Ja mitaan ette voi...


      • voiadada
        AdaFlink kirjoitti:

        ... niin jo vuonna 2008 asiasta oli juttua.

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8208978/38231150

        Jotkut mielenkiintoiset keskustelut on jostain kumman syystä poistettu. Hyvä, että olen ottanut joitakin niistä parempaan talteen ja tarvittaessa löytyy mun omista tiedostoistani.

        Ja mitaan ette voi...

        Jos minulle vastasit niin,Tarkoitin kyllä että et ymmärrä tätä koko case wincapitaa en puuttunut yksittäisiin henkilöihin.
        Katkeruus tuhoaa koko elämän......


        ja mitään et voi....


      • AdaFlink
        voiadada kirjoitti:

        Jos minulle vastasit niin,Tarkoitin kyllä että et ymmärrä tätä koko case wincapitaa en puuttunut yksittäisiin henkilöihin.
        Katkeruus tuhoaa koko elämän......


        ja mitään et voi....

        ... nalkutettiin, että olen soittanut turpaani winkkariasiasta jo vuodesta 2005 lähtien. Juuri niin on käynyt, kuten olen ennustanutkin. Eli kyllä olen kait sitten jotain tiennyt.

        Ja mitaan ette voi...


      • voiadada
        AdaFlink kirjoitti:

        ... nalkutettiin, että olen soittanut turpaani winkkariasiasta jo vuodesta 2005 lähtien. Juuri niin on käynyt, kuten olen ennustanutkin. Eli kyllä olen kait sitten jotain tiennyt.

        Ja mitaan ette voi...

        No et...Usko jo.


      • 15+13

        OLI OLI MUTTA SÄ VÄITIT TOISTA.


      • AdaFlink
        15+13 kirjoitti:

        OLI OLI MUTTA SÄ VÄITIT TOISTA.

        ... nyt väitti toista?

        Ja mitaan ette voi...


      • K:lla päähän!
        AdaFlink kirjoitti:

        ... nalkutettiin, että olen soittanut turpaani winkkariasiasta jo vuodesta 2005 lähtien. Juuri niin on käynyt, kuten olen ennustanutkin. Eli kyllä olen kait sitten jotain tiennyt.

        Ja mitaan ette voi...

        >. nalkutettiin, että olen soittanut turpaani winkkariasiasta jo vuodesta 2005 lähtien. Juuri niin on käynyt, kuten olen ennustanutkin. Eli kyllä olen kait sitten jotain tiennyt.

        Mitä sinä olet ennustanut, sillä eihän vinkkariasiassa ole saatu vielä yhtään mitään aikaiseksi?
        Kirjoituksiasi jonkunverran lukeneena olen huomannut, että et vieläkään ymmärrä koko järjestelmän perusasioita oikein, vaikka noita sääntöjäkin on pyörinyt täälä kuvakaappauksina useita kertoja.
        Jauhat vain jääräpäisesti omia harhojasi vuodesta toiseen, joka kertoo vain sen, että olet hyvin yksinkertainen ihminen, joka vain sekaa asioihin mistä ei mitään ymmärrä.

        Ja yleensäkin suolimurot ovat erehtyneet puheissaan monissa asioissa todistettavasti useita kertoja vakkapa nyt aiheeseenkin liittyen, niin siitä että mukana ei ole poliiseja, tohtoreita, armeijan korkeinta johtoa, politiikkoja,pankkimiehiä jne. vaan ne ovat ponsoreiden hämäyspuheita ja valheita.


      • opetdfd
        voiadada kirjoitti:

        Eikä ada vieläkään ymmärrä tätä asiaa!!!!!!! Ei ihme että olet kotimamma.
        Olet todella katkera,yritä hommata ammatti apua,toivon että pääset elämään käsiksi.


        ja mitään et voi...

        Ammattiapua on yhdysana, kuten myös viranomaisrikollinen. Sun ei olisi kannattanut lopettaa peruskoulua kasilla!


    • evpp

      enään kenraali ole, pressa on pressa muut eläkeläisiä.

      • 13+12

        joo eihän capitassa o kun tyhmiä tuulipukuja,kä kä kä kä kä kä..kuka mahtaakaan olla Herra Kenraalin sponssi??????????????????????? NALLEKO.näin suoliperseet tämä keissi pärkyää pikku hiljaa........


      • Cluso627.
        13+12 kirjoitti:

        joo eihän capitassa o kun tyhmiä tuulipukuja,kä kä kä kä kä kä..kuka mahtaakaan olla Herra Kenraalin sponssi??????????????????????? NALLEKO.näin suoliperseet tämä keissi pärkyää pikku hiljaa........

        toi kenraali,mutta onhan siellä eräs laulajakin(kuuluisa) on ralliautoilun mestaria,ilmavoimien lentäjää yms.


      • Ylikersantti...

        enään kenraali ole, pressa on pressa muut eläkeläisiä.

        No kerropa tyhmä suolimuro onko hän sitten reservin korpraali?;)

        Minä ainakin olen reservin ylikersantti.


      • velllihousu
        13+12 kirjoitti:

        joo eihän capitassa o kun tyhmiä tuulipukuja,kä kä kä kä kä kä..kuka mahtaakaan olla Herra Kenraalin sponssi??????????????????????? NALLEKO.näin suoliperseet tämä keissi pärkyää pikku hiljaa........

        Cusetuksen uhri, lue itse Hesarista, mitä Kustu kirjoittaa: Toivoo, että metsästäjät eivät ottaisi lakia omiin käsiinsä, eivätkä tähtäimessä ole viranomaiset, päätellen Kustun katkerista lausumista.


      • Cluso627.

      • merkinviilaaja
        velllihousu kirjoitti:

        Cusetuksen uhri, lue itse Hesarista, mitä Kustu kirjoittaa: Toivoo, että metsästäjät eivät ottaisi lakia omiin käsiinsä, eivätkä tähtäimessä ole viranomaiset, päätellen Kustun katkerista lausumista.

        Luepas itse, mikä on lainausta kirjasta ja mikä toimittajan omia lisäilyjä. Lainausmerkkien ymmärtäminen selventää asiaa.


      • jespers

        Ja kenraali on reservissä hautaan asti ja kutsuttavissa palvelukseen milloin tahansa. Eli myös kenraali on edelleen kenraali kuten presidenttikin on presidentti, vaikka ei ole tasavallan presidentti, joka toimittaa virkaa.


      • Hirvimies.
        merkinviilaaja kirjoitti:

        Luepas itse, mikä on lainausta kirjasta ja mikä toimittajan omia lisäilyjä. Lainausmerkkien ymmärtäminen selventää asiaa.

        Kustu haastaa Iltiksen ja Hesarin käräjille, kun ne levittelevät näin vääristelevää tietoa?
        Ymmärrä jo tyhymä, että myös sinua on kusetettu ( vai oletko itse pääkusettajia ).


    • AdaFlink

      ... pysytään, niin muutkin "silmää tekevät" voisivat ottaa mallia Hägglundista. Toisivat reilusti julkisuuteen osallisuutensa Winkkareissa.

      Eli hieno teko Hägglundilta vahvistaa huhut todeksi.

      Ja mitaan ette voi...

      • EsaMäkinen

        Ja samalla täällä pas...npuhujat voisivat kirjoittaa omalla nimellä,vaikka adasta alkaen...


      • 9+2

        Ada muut kismittääkö kenraalin wincapita jäsenyys?,eli tyhmempikin osaa laskea 1 1 =2 eli kuka on kenun sponssi metsästysseurasta!.

        ps,tätä me olemme jäsenet ootelleet,esim.


      • EsaMäkinen kirjoitti:

        Ja samalla täällä pas...npuhujat voisivat kirjoittaa omalla nimellä,vaikka adasta alkaen...

        ... on ollut galleriassa kaikkien saatavilla jo pitkään, joten kyllä kirjoitan omalla nimelläni. Ada nikkiä teksteissäni käytän siksi, että se toimiin jonkinsortin paskansuodattimena.

        Ja mitaan ette voi...


      • 7+3
        9+2 kirjoitti:

        Ada muut kismittääkö kenraalin wincapita jäsenyys?,eli tyhmempikin osaa laskea 1 1 =2 eli kuka on kenun sponssi metsästysseurasta!.

        ps,tätä me olemme jäsenet ootelleet,esim.

        TÄÄon vaan tuulipukujen kerho.HÄ HÄ HÄÄ


      • 9+2 kirjoitti:

        Ada muut kismittääkö kenraalin wincapita jäsenyys?,eli tyhmempikin osaa laskea 1 1 =2 eli kuka on kenun sponssi metsästysseurasta!.

        ps,tätä me olemme jäsenet ootelleet,esim.

        ... kismittää? Eihän kenraalin tai muidenkaan isokenkäisten jäsenyys muuta tapahtuneita yhtään miksikään. Ette kait te nyt jukolauta yritä antaa sellaista mielikuvaa jäsenille, että nyt kaikki kääntyy parhaimmin päin ja kaikki on ollut laillista, koska kenraalikin on mukana?

        Ja mitaan ette voi...


      • 9+1
        RailiSuominen kirjoitti:

        ... kismittää? Eihän kenraalin tai muidenkaan isokenkäisten jäsenyys muuta tapahtuneita yhtään miksikään. Ette kait te nyt jukolauta yritä antaa sellaista mielikuvaa jäsenille, että nyt kaikki kääntyy parhaimmin päin ja kaikki on ollut laillista, koska kenraalikin on mukana?

        Ja mitaan ette voi...

        Ei sitä tiedä vaikka muuttais!,juttuhan on silleen että Hannu sanoi että mukana on korkeatasoista jäsenistöä,jolla on vaikutsvaltaa,jos tuolta pankkimailmasta on tullut käsky ajaa wincapita alas,niin ainakin on sellaisia herroja mukana jotka sen pystyy lopettamaan.Ei se Nallekaan ymmärtänyt että se Hannu on niin osaava bisnesmies.


      • Hieno homma!
        7+3 kirjoitti:

        TÄÄon vaan tuulipukujen kerho.HÄ HÄ HÄÄ

        Kailajärvihän sanoi jo Ruotsissa, että hänellä on Wincapitassa monia vaikutusvaltaisia henkilöitä ja silloinkin tietysti suolimurot leimasivat ne valhellisiksi höpinöiksi, mutta kuinkas kävikään.

        Täytyy nostaa kuitenkin Kustaalle hattua, että hän tuli reilusti esiin ja toivottavasti antaa myöskin mallia ja rohkeutta myös muille vaikutusvaltaisille henkilöille.

        Tässä nyt sitten tulee myöskin taustaa sille, miksi ns. selvä asia ei tahdo valmistua, vaan etenee etanan lailla, mihin Kustaakin viittasi, etteivät metsästäjät hidastelisi.
        Sanoisin, että metsästäjät ja politiikot hidastelevat, mutta mitä pidemmälle venyttävät, niin sitä vaikeammaksi menee ja siksi tämä Kustaan teko oli kenraalin teko, mihin eivät mikkihiiret pysty.


      • 5+7
        Hieno homma! kirjoitti:

        Kailajärvihän sanoi jo Ruotsissa, että hänellä on Wincapitassa monia vaikutusvaltaisia henkilöitä ja silloinkin tietysti suolimurot leimasivat ne valhellisiksi höpinöiksi, mutta kuinkas kävikään.

        Täytyy nostaa kuitenkin Kustaalle hattua, että hän tuli reilusti esiin ja toivottavasti antaa myöskin mallia ja rohkeutta myös muille vaikutusvaltaisille henkilöille.

        Tässä nyt sitten tulee myöskin taustaa sille, miksi ns. selvä asia ei tahdo valmistua, vaan etenee etanan lailla, mihin Kustaakin viittasi, etteivät metsästäjät hidastelisi.
        Sanoisin, että metsästäjät ja politiikot hidastelevat, mutta mitä pidemmälle venyttävät, niin sitä vaikeammaksi menee ja siksi tämä Kustaan teko oli kenraalin teko, mihin eivät mikkihiiret pysty.

        Älyttömän hyvin sanottu/kirjotettu.


      • 20+3
        9+1 kirjoitti:

        Ei sitä tiedä vaikka muuttais!,juttuhan on silleen että Hannu sanoi että mukana on korkeatasoista jäsenistöä,jolla on vaikutsvaltaa,jos tuolta pankkimailmasta on tullut käsky ajaa wincapita alas,niin ainakin on sellaisia herroja mukana jotka sen pystyy lopettamaan.Ei se Nallekaan ymmärtänyt että se Hannu on niin osaava bisnesmies.

        Toki se on Nalleta pois,jos wc-saadaan lisää jäseniä,vai mitä ada.


      • AdaFlink
        9+1 kirjoitti:

        Ei sitä tiedä vaikka muuttais!,juttuhan on silleen että Hannu sanoi että mukana on korkeatasoista jäsenistöä,jolla on vaikutsvaltaa,jos tuolta pankkimailmasta on tullut käsky ajaa wincapita alas,niin ainakin on sellaisia herroja mukana jotka sen pystyy lopettamaan.Ei se Nallekaan ymmärtänyt että se Hannu on niin osaava bisnesmies.

        ... stoppia mielikuvitukselle. Hannu sanoi sen yksinkertaisesti siitä syystä, että se saisi "erityiskohtelua". Eli taas kerran se heppu halusi pelastaa oman nahkansa.

        Ja mitaan ette voi...


      • 13+14
        AdaFlink kirjoitti:

        ... stoppia mielikuvitukselle. Hannu sanoi sen yksinkertaisesti siitä syystä, että se saisi "erityiskohtelua". Eli taas kerran se heppu halusi pelastaa oman nahkansa.

        Ja mitaan ette voi...

        mitä pelastaa nahkansa,Hannuhan vaan sanoi totuuden että mukana on tavallisia ihmisiä ja firmoja ja koulutettuja ja arvostettuja.


      • Totuus vai valhe?
        AdaFlink kirjoitti:

        ... stoppia mielikuvitukselle. Hannu sanoi sen yksinkertaisesti siitä syystä, että se saisi "erityiskohtelua". Eli taas kerran se heppu halusi pelastaa oman nahkansa.

        Ja mitaan ette voi...

        >... stoppia mielikuvitukselle. Hannu sanoi sen yksinkertaisesti siitä syystä, että se saisi "erityiskohtelua". Eli taas kerran se heppu halusi pelastaa oman nahkansa.

        Ei sitten tullut mieleen, että Hannu sanoi yksinkertaisesti TOTUUDEN, mitä suolimurot väittivät tunnetusti/odotusten mukaisesti VALHEEKSI.;)


      • 19+20
        RailiSuominen kirjoitti:

        ... kismittää? Eihän kenraalin tai muidenkaan isokenkäisten jäsenyys muuta tapahtuneita yhtään miksikään. Ette kait te nyt jukolauta yritä antaa sellaista mielikuvaa jäsenille, että nyt kaikki kääntyy parhaimmin päin ja kaikki on ollut laillista, koska kenraalikin on mukana?

        Ja mitaan ette voi...

        nämä pelaajat on kokoajan takunneet vastaan ja muutenkin tuo viranomaisten syytely on ollut erikoista, tämän tästä on minunkin kirjoitusteni perään tullut huomautuksia,

        Että mitäs sinä tähän puutut kun ei tämä mitään sulle kuulukkaan, kun et ole ollut kapin touhuissa mukanakaan.

        Mistä lie ovat hoksanneet etten ole alan miehiä.

        Mutta kartio peli mikä kartio ja 33 miliä kateissa.
        -


      • 9+2
        19+20 kirjoitti:

        nämä pelaajat on kokoajan takunneet vastaan ja muutenkin tuo viranomaisten syytely on ollut erikoista, tämän tästä on minunkin kirjoitusteni perään tullut huomautuksia,

        Että mitäs sinä tähän puutut kun ei tämä mitään sulle kuulukkaan, kun et ole ollut kapin touhuissa mukanakaan.

        Mistä lie ovat hoksanneet etten ole alan miehiä.

        Mutta kartio peli mikä kartio ja 33 miliä kateissa.
        -

        nii sanos muuta,ettei vaan olisi isokenkäisten taskus valtio krp pankki?


      • AdaFlink
        13+14 kirjoitti:

        mitä pelastaa nahkansa,Hannuhan vaan sanoi totuuden että mukana on tavallisia ihmisiä ja firmoja ja koulutettuja ja arvostettuja.

        ... selittäsin sulle?

        Hannun kirjoituksista paistaa läpi kierous. Hän heittää pienen vihjeen ikäänkuin ilmaan. Hän haluaa niillä vihjeillä viestittää; "olen vahvoilla ja jos jotain ei tule...... niin kerronko lisää......." yms. yms....

        Ja mitaan ette voi...


      • AdaFlink
        Totuus vai valhe? kirjoitti:

        >... stoppia mielikuvitukselle. Hannu sanoi sen yksinkertaisesti siitä syystä, että se saisi "erityiskohtelua". Eli taas kerran se heppu halusi pelastaa oman nahkansa.

        Ei sitten tullut mieleen, että Hannu sanoi yksinkertaisesti TOTUUDEN, mitä suolimurot väittivät tunnetusti/odotusten mukaisesti VALHEEKSI.;)

        ... ainakaan tuollaista väittänyt, joten älä yleistä.

        Ja mitaan ette voi...


      • Mummeli heikoilla...
        AdaFlink kirjoitti:

        ... ainakaan tuollaista väittänyt, joten älä yleistä.

        Ja mitaan ette voi...

        >... ainakaan tuollaista väittänyt, joten älä yleistä.

        Etkö taaskaan ymmärtänyt, että tuossa olikin kysymys siitä, että onko totuuden kertominen jotenkin väärä tapa pelastaa itsensä pinteestä, kuten edellisessä viestissäsi annoit ymmärtää?


      • Move mummeli ..
        AdaFlink kirjoitti:

        ... selittäsin sulle?

        Hannun kirjoituksista paistaa läpi kierous. Hän heittää pienen vihjeen ikäänkuin ilmaan. Hän haluaa niillä vihjeillä viestittää; "olen vahvoilla ja jos jotain ei tule...... niin kerronko lisää......." yms. yms....

        Ja mitaan ette voi...

        >Hannun kirjoituksista paistaa läpi kierous. Hän heittää pienen vihjeen ikäänkuin ilmaan. Hän haluaa niillä vihjeillä viestittää; "olen vahvoilla ja jos jotain ei tule...... niin kerronko lisää......." yms. yms....

        Totuuden kertominen kieroilua, sillä sitähän Hannu tuossa teki, mutta suolimurot väittivät valheeksi!


      • AdaFlink
        Mummeli heikoilla... kirjoitti:

        >... ainakaan tuollaista väittänyt, joten älä yleistä.

        Etkö taaskaan ymmärtänyt, että tuossa olikin kysymys siitä, että onko totuuden kertominen jotenkin väärä tapa pelastaa itsensä pinteestä, kuten edellisessä viestissäsi annoit ymmärtää?

        ... se on kieroa. Tollasella omaa etua hakevalla vihjailevalla viestittämisellä on vaan yksi tarkoitus. Yritä hyötyä tilanteesta niin paljon, kuin vaan pystyt. Omaa etuaan Hannu on kokoajan ajatellut. Jäsenten kärsimykset eivät häntä hetkauta.

        Ja mitaan ette voi...


      • Movemummeli yök
        AdaFlink kirjoitti:

        ... se on kieroa. Tollasella omaa etua hakevalla vihjailevalla viestittämisellä on vaan yksi tarkoitus. Yritä hyötyä tilanteesta niin paljon, kuin vaan pystyt. Omaa etuaan Hannu on kokoajan ajatellut. Jäsenten kärsimykset eivät häntä hetkauta.

        Ja mitaan ette voi...

        >.. se on kieroa. Tollasella omaa etua hakevalla vihjailevalla viestittämisellä on vaan yksi tarkoitus. Yritä hyötyä tilanteesta niin paljon, kuin vaan pystyt. Omaa etuaan Hannu on kokoajan ajatellut. Jäsenten kärsimykset eivät häntä hetkauta.

        On sitä aikoihin eletty, kun totuuden kertominenkin on kieroilua ja jäsenenä voin kertoa tuntevani konkreettisesti, että nimenomaan Hannu pitää meidän jäsenten puolta ja sinäkin tulet sen tulevaisuudessa tajuamaan. Miksi Hannun ei saisi ajatella myös omaa etuaan? Ihme hyypiö olet?


      • 19+20
        9+2 kirjoitti:

        nii sanos muuta,ettei vaan olisi isokenkäisten taskus valtio krp pankki?

        sinnehä ne on jaettu kartion kärelle, heille jotka sitä kiemuraa tekevät


      • jeeeeeeees
        Hieno homma! kirjoitti:

        Kailajärvihän sanoi jo Ruotsissa, että hänellä on Wincapitassa monia vaikutusvaltaisia henkilöitä ja silloinkin tietysti suolimurot leimasivat ne valhellisiksi höpinöiksi, mutta kuinkas kävikään.

        Täytyy nostaa kuitenkin Kustaalle hattua, että hän tuli reilusti esiin ja toivottavasti antaa myöskin mallia ja rohkeutta myös muille vaikutusvaltaisille henkilöille.

        Tässä nyt sitten tulee myöskin taustaa sille, miksi ns. selvä asia ei tahdo valmistua, vaan etenee etanan lailla, mihin Kustaakin viittasi, etteivät metsästäjät hidastelisi.
        Sanoisin, että metsästäjät ja politiikot hidastelevat, mutta mitä pidemmälle venyttävät, niin sitä vaikeammaksi menee ja siksi tämä Kustaan teko oli kenraalin teko, mihin eivät mikkihiiret pysty.

        Se, että WC:ssa on ollut vaikutusvaltaisia ihmisiäkin mukana, todistaa vain sen, että ihminen on vain ihminen. Eipä ihmisen asema yhteiskunnassa ratkaise mitään missään asiassa. Ahneus iskee jokaiseen samalla tavalla. Joitakin kusetukseen narahtaminen kirpaisee enemmän ja toisia vähemmän. Vaikkapa Hägglundin menettämä 10 000 euroa ei todennäköisesti tehnyt suurtakaan lovea hänen lompakkoonsa. Toimeentulorajalla elävälle taas 10 000 euroa on omaisuus.


      • 18+13
        jeeeeeeees kirjoitti:

        Se, että WC:ssa on ollut vaikutusvaltaisia ihmisiäkin mukana, todistaa vain sen, että ihminen on vain ihminen. Eipä ihmisen asema yhteiskunnassa ratkaise mitään missään asiassa. Ahneus iskee jokaiseen samalla tavalla. Joitakin kusetukseen narahtaminen kirpaisee enemmän ja toisia vähemmän. Vaikkapa Hägglundin menettämä 10 000 euroa ei todennäköisesti tehnyt suurtakaan lovea hänen lompakkoonsa. Toimeentulorajalla elävälle taas 10 000 euroa on omaisuus.

        jeeeeeeeeeees: Eipä ihmisen asema yhteiskunnassa ratkaise mitään missään asiassa???..OLEN KANSSASI HIUKAN ERI MIELTÄ,JA AIVAN VARMASTI ASEMA YHTEISKUNNASSA RATKAISEE JA PALJON,OTETAANPA" NALLE WHALDUUS" HYVÄKSI ESIMERKIKSI,SEHÄN SANELEE KUULE TÄSSÄ YHTEISKUNNASSA HYVIN PITKÄLTI KUINKA ASIOITA TEHDÄÄN.


      • 19+4
        18+13 kirjoitti:

        jeeeeeeeeeees: Eipä ihmisen asema yhteiskunnassa ratkaise mitään missään asiassa???..OLEN KANSSASI HIUKAN ERI MIELTÄ,JA AIVAN VARMASTI ASEMA YHTEISKUNNASSA RATKAISEE JA PALJON,OTETAANPA" NALLE WHALDUUS" HYVÄKSI ESIMERKIKSI,SEHÄN SANELEE KUULE TÄSSÄ YHTEISKUNNASSA HYVIN PITKÄLTI KUINKA ASIOITA TEHDÄÄN.

        jeeeeeeeees: JATKAN VIELÄ SEN VERTA ETTÄ "NALLE " PÄÄTTÄÄ SIITÄKIN PALJONKO SINÄ SAAT SITÄ TOIMEENTULOTUKIA.


      • kenraalimölö
        jeeeeeeees kirjoitti:

        Se, että WC:ssa on ollut vaikutusvaltaisia ihmisiäkin mukana, todistaa vain sen, että ihminen on vain ihminen. Eipä ihmisen asema yhteiskunnassa ratkaise mitään missään asiassa. Ahneus iskee jokaiseen samalla tavalla. Joitakin kusetukseen narahtaminen kirpaisee enemmän ja toisia vähemmän. Vaikkapa Hägglundin menettämä 10 000 euroa ei todennäköisesti tehnyt suurtakaan lovea hänen lompakkoonsa. Toimeentulorajalla elävälle taas 10 000 euroa on omaisuus.

        Ihminen on vain eräänlainen apinalaji, mutta wincapitisti on eri lajia ja enemmän simpanssin kaltainen kuin ihmisen.


    • 10+11

      tuulipukukansan ja eläkeläisten huijaus.

      • oliko Ulla App apuna

        Kustaahan pelastaa vaan omaa nahkaansa. Lataa ensimmäisenä tietoa ja on ikäänkuin huijauksen uhri. Mitä olisi tapahtunutkaan jos media olisi ehtinyt ensin?? Olisi saattanut tulla aikamoista revittämistä, vai olisiko? Gustav pelasi kuitenkin varman päälle.

        Mitenhän käy Kataiselle ja Hyssälälle tässä pelissä? Kyllähän heidän nimensä tulevat aika pian esille...tällaista on ilmassa....


      • olisi...
        oliko Ulla App apuna kirjoitti:

        Kustaahan pelastaa vaan omaa nahkaansa. Lataa ensimmäisenä tietoa ja on ikäänkuin huijauksen uhri. Mitä olisi tapahtunutkaan jos media olisi ehtinyt ensin?? Olisi saattanut tulla aikamoista revittämistä, vai olisiko? Gustav pelasi kuitenkin varman päälle.

        Mitenhän käy Kataiselle ja Hyssälälle tässä pelissä? Kyllähän heidän nimensä tulevat aika pian esille...tällaista on ilmassa....

        puolustusrintamalle kenraali! Ei vaan taida uskaltaa lähteä sotaan viranomaisrikollisia vastaan kun kirjoittaa tulleensa huijatuksi.
        Ehkä kuitenkin muuttaa mielensä, kun EOK ja Columbo oikein nätisti pyytää ja kertoo kuinka poliisitkin on tehneet rikoksia Suomessa. Ja Capitalla oli tuote ja lisenssipörssi, eikä mitään valuuttakauppaa edes luvattu tehdä jäsenten sijoituksilla.


      • AdaFlink
        oliko Ulla App apuna kirjoitti:

        Kustaahan pelastaa vaan omaa nahkaansa. Lataa ensimmäisenä tietoa ja on ikäänkuin huijauksen uhri. Mitä olisi tapahtunutkaan jos media olisi ehtinyt ensin?? Olisi saattanut tulla aikamoista revittämistä, vai olisiko? Gustav pelasi kuitenkin varman päälle.

        Mitenhän käy Kataiselle ja Hyssälälle tässä pelissä? Kyllähän heidän nimensä tulevat aika pian esille...tällaista on ilmassa....

        ... paikkansa, niin mahto kiire painaa päälle ja tässähan olisi yksi syy kiirehtimiseen. Piti pedata pakopaikka, ettei tarvi suurelle kansalle vastata.

        Myös Halonen ihmetteli kiirusta.

        http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Nelonen Halonen ihmettelee kiirettä Hyssälän nimityksessä/1135257012168

        Ja mitaan ette voi...


    • että oikein kenraali vahvistaa Capitan olevan huijaus.
      Vahvistuisiko huijaus enemmän jos useampi tunnettu henkilö toteaisi huijauksen tapahtunen?

      • 319782645

        että oikein kenraali vahvistaa Capitan olevan huijaus.
        Vahvistuisiko huijaus enemmän jos useampi tunnettu henkilö toteaisi huijauksen tapahtunen?

        On se erikoista kun kaikki puhuu huijauksesta,mutta ensimmäistäkään tuomiota ei ole tullut,krp ei ole
        saanut oikeastaan mitään muuta aikaisesksi kuin veronmaksajille hirveät kustannukset lumetutkinnasta,
        jonka luultavasti suomenpankki on muiden pankkilaitoksien kanssa käskenyt pistää WinCapita nurin,mutta
        erehtyivät,luulivat että se on läpihuuto juttu ja kaikki unohtuu pian,siinä se suurin virhe, mitä he ovat
        tehneet,nyt on sitten vaikea enään perääntyä,sehän olisi erittäin noloa. Sillä varjolla alettiin kaatamaan
        Capitaa vaikka lakia rikkoen ,niinkuin krp ja suomen oikeuslaitos on tähän asti tehneet !!!!!!!!!!!


      • 319782645 kirjoitti:

        että oikein kenraali vahvistaa Capitan olevan huijaus.
        Vahvistuisiko huijaus enemmän jos useampi tunnettu henkilö toteaisi huijauksen tapahtunen?

        On se erikoista kun kaikki puhuu huijauksesta,mutta ensimmäistäkään tuomiota ei ole tullut,krp ei ole
        saanut oikeastaan mitään muuta aikaisesksi kuin veronmaksajille hirveät kustannukset lumetutkinnasta,
        jonka luultavasti suomenpankki on muiden pankkilaitoksien kanssa käskenyt pistää WinCapita nurin,mutta
        erehtyivät,luulivat että se on läpihuuto juttu ja kaikki unohtuu pian,siinä se suurin virhe, mitä he ovat
        tehneet,nyt on sitten vaikea enään perääntyä,sehän olisi erittäin noloa. Sillä varjolla alettiin kaatamaan
        Capitaa vaikka lakia rikkoen ,niinkuin krp ja suomen oikeuslaitos on tähän asti tehneet !!!!!!!!!!!

        Ei taida kenraali pystyä talouttaan hoitamaan kun capitaan sijoitti.
        Aivan oikein kylla oikeuslaitoksen on vahvistettava rahojen häviäminen kenraalille.


      • sivusta seuraaja
        319782645 kirjoitti:

        että oikein kenraali vahvistaa Capitan olevan huijaus.
        Vahvistuisiko huijaus enemmän jos useampi tunnettu henkilö toteaisi huijauksen tapahtunen?

        On se erikoista kun kaikki puhuu huijauksesta,mutta ensimmäistäkään tuomiota ei ole tullut,krp ei ole
        saanut oikeastaan mitään muuta aikaisesksi kuin veronmaksajille hirveät kustannukset lumetutkinnasta,
        jonka luultavasti suomenpankki on muiden pankkilaitoksien kanssa käskenyt pistää WinCapita nurin,mutta
        erehtyivät,luulivat että se on läpihuuto juttu ja kaikki unohtuu pian,siinä se suurin virhe, mitä he ovat
        tehneet,nyt on sitten vaikea enään perääntyä,sehän olisi erittäin noloa. Sillä varjolla alettiin kaatamaan
        Capitaa vaikka lakia rikkoen ,niinkuin krp ja suomen oikeuslaitos on tähän asti tehneet !!!!!!!!!!!

        rahaa on jaettu epämääräisesti ja sitten toisilta pelureilta meni kaikki nuanvaan ja nyt ollaan niin pulmusta pulmusta.


      • 19+14
        sunlin kirjoitti:

        Ei taida kenraali pystyä talouttaan hoitamaan kun capitaan sijoitti.
        Aivan oikein kylla oikeuslaitoksen on vahvistettava rahojen häviäminen kenraalille.

        voi voi vaa itteles,säkin raukka maksat kiltisti veroja tästä lume tutkinnasta valtiolle.

        PS. SE ON SULLE IHAN OIKEIN.


      • 20+1
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        rahaa on jaettu epämääräisesti ja sitten toisilta pelureilta meni kaikki nuanvaan ja nyt ollaan niin pulmusta pulmusta.

        pulmusta ja pulmusta! kismittääkö kun et pääse mukaan?


      • Reboot..
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        rahaa on jaettu epämääräisesti ja sitten toisilta pelureilta meni kaikki nuanvaan ja nyt ollaan niin pulmusta pulmusta.

        >rahaa on jaettu epämääräisesti ja sitten toisilta pelureilta meni kaikki nuanvaan ja nyt ollaan niin pulmusta pulmusta.

        Rahaa eli tuottoja jaettiin erittäin tarkasti juuri niin kuin jäsenelle oli oikeutettua kullekkin panoksensa ja toimintansa mukaisesti ja sitten tulivat rosvot ja katkaisivat rehellisen toiminnan.


    • winrubluutti

      Hägglundin jäsenyys vain vahvistaa että kysessä on ollut simpanssikerho. Kuka on tavannut joskus älykkään kapiaisen....? Sitähän minäkin.

      • 14+7

        siitä älykkyydestä en tiedä!,mutta koitappas alkaa lukemaan kenraaliksi,meinnatko että onnistuisit?

        ps,vastaa rehellisesti


      • viran omais kapi
        14+7 kirjoitti:

        siitä älykkyydestä en tiedä!,mutta koitappas alkaa lukemaan kenraaliksi,meinnatko että onnistuisit?

        ps,vastaa rehellisesti

        mitä meinnnnat? Armeijaan jää töihin simpanssit ja henkilöt jotka nauttivat saadessaa alistaa ihmisiä, näiden yhdistelmää kutsutaan sadisimpansseiksi.


      • äkkiä
        viran omais kapi kirjoitti:

        mitä meinnnnat? Armeijaan jää töihin simpanssit ja henkilöt jotka nauttivat saadessaa alistaa ihmisiä, näiden yhdistelmää kutsutaan sadisimpansseiksi.

        jaksat herätä armeijaan 5 vuoden päästä.


    • Gus E. Tettu

      Olis voinut tulla aika paljon tarvetta harmaalle graniitille noin arvostelukykyisen soturin olllessa puikoissa!

      • Suomen

        puolesta, kun itse puolustusvoimain komentaja on sortunut tyhmyyksiin. Vielä suurempi tyhmyys häneltä on, kun ei aio nostaa asiasta oikeusjuttua huijaria vastaan.

        (Aiemmin) Kunnioitettu ja arvossapidetty huomattava mielipidejohtaja antaa nyt kyllä huonoa esimerkkiä Suomen kansalaisille omalla käytöksellään. Tottakai jokaisen suomalaisen velvollisuus on nousta väärinkäytöksiä vastaan, ei kenraalikaan voi rajoittaa osallistumistaan pelkästään sodankäyntiin.

        Gustaf, koeta ryhdistäytyä ja anna esimerkkiä suomalaisille julkistamalla sponsorisi nimi ja asema. Suomen valtion ja oikeuslaitoksen tulisi ottaa selvästi kantaa tähän esilletulleeseen asianhaaraan ja pakottaa kaikki julkisessa virassa olleet WC-seikkailijat tunnustamaan tekonsa ennen tulevia paljastuksia.


      • suolimuroa?
        Suomen kirjoitti:

        puolesta, kun itse puolustusvoimain komentaja on sortunut tyhmyyksiin. Vielä suurempi tyhmyys häneltä on, kun ei aio nostaa asiasta oikeusjuttua huijaria vastaan.

        (Aiemmin) Kunnioitettu ja arvossapidetty huomattava mielipidejohtaja antaa nyt kyllä huonoa esimerkkiä Suomen kansalaisille omalla käytöksellään. Tottakai jokaisen suomalaisen velvollisuus on nousta väärinkäytöksiä vastaan, ei kenraalikaan voi rajoittaa osallistumistaan pelkästään sodankäyntiin.

        Gustaf, koeta ryhdistäytyä ja anna esimerkkiä suomalaisille julkistamalla sponsorisi nimi ja asema. Suomen valtion ja oikeuslaitoksen tulisi ottaa selvästi kantaa tähän esilletulleeseen asianhaaraan ja pakottaa kaikki julkisessa virassa olleet WC-seikkailijat tunnustamaan tekonsa ennen tulevia paljastuksia.

        Harmittaako?

        Taitaa harmittaa.

        RUAH!


    • pelin luonne

      ja tunnustettua oma järki he he.

    • Klubi Mestari

      Kehittyvien Kaupunkikuntien Liitto.

      • Suomen

        puolesta. Itseäni houkuteltiin aikoinaan WC-klubiin mukaan, mutta kieltäydyin, koska totesin toiminnan vedätykseksi ja perusteiltaan mahdottomaksi, jo tavallisen prosentti- ja potenssilaskuopin perusteella. Eli en ole ollenkaan harmistunut silloisesta kieltäytymisestäni.

        Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että kaikkien julkisessa virassa toimineiden, jotka ovat olleet WC-seikkailuissa mukana (ja erityisesti sponsoreina), tulisi tunnustaa osallistumisensa toimintaan. Lisäksi WC:aan liittyvät henkilöt, jotka ovat toimineet rahoituslaitosten palveluksessa ja mahdollisesti jopa rahoittaneet ko. toimintaa tai muuten lausunnoillaan vaikuttaneet ns. tavisten mielipiteisiin WC:aa kannustavasti, täytyy saattaa edesvastuuseen toiminnastaan.


    • ponke1

      Ei ole vitunkaan väliä ketä sielä capitassa on ollut, vaan missä saatanassa on meidän fyffet

      • Suomen

        kansalaisten rahoista siinä on kysymys, myös sinun ponke1. Ilmianna kaikki, jotka tiedät olleen toiminnassa mukana ja varsinkin sponsoreina toimineet. Jos et vaikka saisikaan rahojasi takaisin, saavat rikollisesti toimineet ainakin tuomion.

        Ja varsinkin merkittävät sekä julkiset ja rahoitusalan toimijat on saatava edesvastuuseen WC:n edistämisestä.


      • varmatieto-
        Suomen kirjoitti:

        kansalaisten rahoista siinä on kysymys, myös sinun ponke1. Ilmianna kaikki, jotka tiedät olleen toiminnassa mukana ja varsinkin sponsoreina toimineet. Jos et vaikka saisikaan rahojasi takaisin, saavat rikollisesti toimineet ainakin tuomion.

        Ja varsinkin merkittävät sekä julkiset ja rahoitusalan toimijat on saatava edesvastuuseen WC:n edistämisestä.

        Gustaf h:lla on muuten kaksi aviotonta poikaa. Jokuhan voisi alkaa selvitteleen asiaa..


    • Anonyymi

      Enpä ollut aikaisemmin lukenutkaan ihan tämmöstä ja vieläpä hjälpmikuussa.

      • Anonyymi

        Suomen = ValkkuMG


    • Anonyymi

      Kustun opit, :

      "Suomalainen sotilas ei peräänny koskaan, vaan tekee täyskäännöksen ja etenee jälleen"

      Siksi kustu hävisi wincapitassa kaikki rahansa, kun ei osannut kotiuttaa, "ns. evakointi"

      • Anonyymi

        Petteri Haipola ja Rautalankakauppias selittävät tilanteen16.1.2011 14:45.

        "Ei se rahaliikenne ole oikeastaan enää kiinnostava missään mielessä. Kaikki ulosmaksettu raha tuomitaan joka tapauksessa valtiolle. Eikä valtion tule hyvittää osallistujaa siksi, että pelaaja on jäänyt tappiolle."

        "Sikäli kun Wincapita todetaan pyramipeliksi rikoshyöty tuomitaan valtiolle menetyksi. Hieman tulkinnanvaraista on se, miten hyöty määritellään. Periaatteessa rikoshyödystä ei voi tehdä vähennyksiä ts. rikoksen suorittamisen kulut kukin kantakoon itse. Raaka tulkinta olisi se, että kaikki wincapitan ulosmaksama raha on sitten hyötyä eikä siitä vähennellä tekijän sijoittamaa omaa pääomaa. Toisaalta käsite hyöty jo itsessään sisältää merkityksen, että se tarkoittaa nettoa."

        "Edelleen, kun Wincapita on pyramipeli, kaikki takavarikoitu raha menee valtiolle. Olisi lapsellista ajatella, että valtio hyvittäisi pyramipeliin osallistujaa siksi, että hän raukkaparka sattui jäämään tappiolle. Tässä Petteri taitaa olla oikeassa."

        Olisi siis lapsellista ajatella, että valtio hyvittäisi osallistujaa...?!

        Näin Valuuttakauppias, Petteri Haipola ja kenraali Kustu ratkaisivat kaikki Wincapitassa tarvittavat opit.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kysy asiaa Valkulta tai Petteri Haipolalta. He tietävät asian parhaiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy asiaa Valkulta tai Petteri Haipolalta. He tietävät asian parhaiten.

        ValkkuMG ei tiedä mitään, päänsä on seonnut täysin mamutusprojektinsa parissa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe