Osaako joku viisampi kertoa? Itse en nuista laitteista tajua paljoakaan, nyt vaan ostettiin playstation kolmonen ihan oikeastaan blue ray-elokuvien katselua varten ja poikaystävä joskus pelailee jtn rokkipändipelejä. Itse muistan miten mukavaa nuorempana oli pelata spyroa (olen niin vanhus että silloin kun oli teini, oli vain playstation 1 :) Nyt tekisi mieli verestää vanhoja pelimuistoja mutta kolmoselle ei taida olla paljon nuita spyroja ja tahtosin pelata juuri niitä samoja kuin ennen, year of the dragon ja gateway the glimmer oli ainakin ihania pelejä! Niitä näyttäs olevan vielä tarjollakin esim. huuto.netisssä.
Voiko playstation ykkösen pelejä pelata ps3:lla?
spyroo
4
1765
Vastaukset
- 60gb malli
Ainakin tuo vanha 60bg pleikka pyörittää ps1 ja ps2 pelejä mutta nuo uudet ei taida. Tosin playstation storesta saa ostettua jotain ps1 pelejä, en tiedä löytyykö spyroa mutta on siellä vastaavaa.
- answers gonna answer
Kaikki PS3 konsolit pyörittävät PS1:en pelejä. Sikäli mikäli ne ovat vielä kunnossa. PS2 pelejä taas ei pyöritä mikään tällä hetkellä uutena myytävä PS3.
- 32
mutta netistä voi kattoo listan tuetuista peleistä.
- Ps3 60gb classic
Paitsi Singstareja pyörittää Ps2 versiona jos on on yksi Ps3 versio olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897