Poika pääsee ripille parin viikon kuluttua ja vietämme juhlia kotona.
Koti sinänsä on ihan luonnollinen paikka viettää perheen juhlaa.
Juhlimaan on kutsuttu lähisuku ja kummit.
Pohjimmiltani olen hyvin herkkä ja tunteellinen.
Mitenköhän selviän konfirmaatiosta itkemättä koko tilaisuutta?
Poika ripille
5
373
Vastaukset
- hbthth
Et mitenkään ainakaan selvinpäin. Lähde siis jonnekin muualle siksi aikaa. Tai juo pää täyteen ja nuku pöhnä pois kun muut on liikuttumassa
- Täti
Konfirmaatio on herkkä tilaisuus. Kyllä siellä simät kostuvat monella muullakin. Ei kyynelissä ole mitään häpeämistä.
- Yh-iskä_09
sinulle Älä huoli.
tuohon toiseen provokatiiviseen en kommentoi.
- Äiti on vähän väsyny
Sama ongelma mutta eri syystä. Likalla niin kamala murkku päällä että käytös on ollut koko vuoden jotain uskomatonta. Nyt juhlat tulossa ja jännittää todella minkälaisen kohtauksen neiti järjästää ja missä vaiheessa. Ymmärtääkö kukaan vai olenko taas vain se epäonnistunut kasvattaja.
- 2.äiti
Anna vaan itkun tulla, ei sitä pysty pidättelemään koko päivää! Tällaiset juhlat on ainutlaatuisia poikasi ja sinun elämässä eikä ole mikään ihme, että liikuttuu. Oma poikani pääsi ripille kaksi viikkoa sitten ja meillä oli ihanat juhlat, joissa sekä naurettiin että itkettiin. Minua äitinä liikutti eniten se, että poika on nyt jo niin iso, melkein aikuinen ja miten nopeasti aika onkaan mennyt! Varaa nenäliina laukkuun tai taskuun ja iloitse suurena juhlapäivänä, ei niitä liikaa ole kenelläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982