Rytkettä perseenkeikuttajille

Voihan vitalis !

Telineillä limaillut itseensätyytyväinen ja tekotaiteelinen ja lahjaton rämistäjäporukka sai takapuolellaan jytkeeseen reagoivat klimaksin partaalle.Todellista musiikkia ei koskaan esitetä stadioneilla.Kai muistit heittää alushousut lavalle !

5

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkäsin
      • jjfsljalfjföl

kommentti :) Saako sitaattiasi käyttää vapaasti ;)`?

• soini pressaksi

u2 on naisille. tottahan se on, että niiden musa on ihan paskaa. kait ne itekkin sen tietää. ne keräs vaan rahat suomesta ja nyt ne on ryssälässä ja 2 viikon päästä nuolemassa islameiden persettä istannbulissa.

tyypillisiä demareita, niille taitaa muslimit olla tosi lähellä sydäntä.

• metall-leidi

Kelpaa se raha muillekin ja paljon, paljon lahjattomammillekin artisteille.
        sellaise pellet jotka aliarvioivat yleisöään, diivailevat eivätkä itse edes tee esittämäänsä musiikkia.
        U2:n ukkelit ovat niin sikarikkaita rockareita ettei niiden välttämättä tarvitsisi kiertää tippaakaan.
        Konsertti oli hyvä ja ainakin minä sain vastinetta rahalleni. Monelle konserteissa kävijälle niin meillä kuin muualla hyvä rock-konsertti on kesän kohokohta.
        Mistä näitä spedejä aina tulee ulkolaiset bändi palstalle lohkasemaan joitakin "kuolemattomia viisauksia", aina kun joku maailman luokan bändi on konsertoinut Suomessa?
        Spedeille vaan tiedoksi, että menkää itse ja vetäkää stadionit täyteen ja kerätkää rahaa.

• d'ä¨ådå¨dd
        metall-leidi kirjoitti:

Kelpaa se raha muillekin ja paljon, paljon lahjattomammillekin artisteille.
        sellaise pellet jotka aliarvioivat yleisöään, diivailevat eivätkä itse edes tee esittämäänsä musiikkia.
        U2:n ukkelit ovat niin sikarikkaita rockareita ettei niiden välttämättä tarvitsisi kiertää tippaakaan.
        Konsertti oli hyvä ja ainakin minä sain vastinetta rahalleni. Monelle konserteissa kävijälle niin meillä kuin muualla hyvä rock-konsertti on kesän kohokohta.
        Mistä näitä spedejä aina tulee ulkolaiset bändi palstalle lohkasemaan joitakin "kuolemattomia viisauksia", aina kun joku maailman luokan bändi on konsertoinut Suomessa?
        Spedeille vaan tiedoksi, että menkää itse ja vetäkää stadionit täyteen ja kerätkää rahaa.

Hyvä oli konsertti. ainut vika ärsytti oli seamnesty paatos walk onissa, mut en ole koskaan muutenkaan pitänyt siitä biisistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      123
      1845
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1579
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      76
      1365
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1312
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      127
      1146
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      48
      1035
    7. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1011
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      22
      987
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      858
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      783
    Aihe