Pienen ja hyvin yksinkertaisen lisärakennuksen (n.40m2) lupakuvien piirtamiseen. Kohde sijatsee Espoossa, Saunalahdessa.
Etsitään arkkitehtiopiskelijaa
kotirakentaja
4
951
Vastaukset
- 4+15
Ja seuraavaksi tutkinnon suorittanut henkilö allekirjoittamaan ne...
- H
Tarjoudun mielelläni tekemään ns. yksinkertaisen kohteen lupakuvat, vaikka opintojeni päättymisestä on jo 18 vuotta. Katso http://www.studiohanna.fi ja jos kiinnostaa, ota yhteyttä.
- lapin timpuri
30v.kirvesmies kokemuksella.
- loorelai
Hei!
Olen opintojen loppusuoralla oleva neljännen vuoden arkkitehtiyo. (diplomityö 40op puuttuvat).
Jos tarvetta vielä on, voi laittaa mailia osoitteeseen laura(at)sparcle.fi
- Laura
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984