Makuasioita, mutta minusta tuo seuraavan sukupolven Grand Cherokee näyttää melko tylyltä, jotenkin ylimieliseltä ja vähemmän maasturilta. Ei sillä, että olisin ostoaikeissa, mutta tähän mennessä olen aina tykännyt GC:n muotoilusta.
Toinen, mitä vähän ihmettelen, on että mikä tuossa GC:ssä painaa. Nykymalli painaa dieselinä 2170 kg, eikä autossa ole edes erillisrunkoa massaa tuomassa. Eihän se ole pikkuauto, mutta ei nyt ulkomitoiltaan mikään aivan valtava möhkälekään.
Uuden Grand Cherokeen tyly ilme
5
782
Vastaukset
- 3+14=?
Rumahan tuo WL on kuin mikä, ei siitä mihinkään pääse.
- Jeep V8
Näyttää kyllä vähän joltain Koreanpojan citykipolta, varsinkin takaapäin.
- Toinen silmä
Jeep V8 kirjoitti:
Näyttää kyllä vähän joltain Koreanpojan citykipolta, varsinkin takaapäin.
Näytti miltä kipolta hyvänsä, niin on markkinoiden tämän hetken parhaan näköinen
maasturi myös sisältä, siis vuosimalli 2011. Tulen hankkimaan tuon jo pelkästään
ulkonäön takia. Mersun GLK oli ekana listalla, mutta toiseksi jäi 2011 Jeepin kanssa.
Toisekseen korealaiset ovat hyviä kopioiman ja kopio on yleensä paremman näköinen
kuin alkuperäinen. Saas nähdä mihin merkkiin tekevät kopion uudesta Jeepistä.
- Silmää on
Jos tarkoitat 2011 mallia, niin olen täysin päinvastaista mieltä.
Suorastaan hiton tyylikäs maasturi.- jksd
Jep, 2011 mallista puhuin. Toki se on omalla tavallaan tyylikäskin, en minä sitä sano. Mutta nykymalli on jotenkin "rehellisemmän" näköinen. Varmaan tuohon uuteenkin tottuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27810259K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2435969Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735414PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *955038Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193305Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe72692- 2142592
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172424- 282244
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822187