Uuden Grand Cherokeen tyly ilme

jksd

Makuasioita, mutta minusta tuo seuraavan sukupolven Grand Cherokee näyttää melko tylyltä, jotenkin ylimieliseltä ja vähemmän maasturilta. Ei sillä, että olisin ostoaikeissa, mutta tähän mennessä olen aina tykännyt GC:n muotoilusta.

Toinen, mitä vähän ihmettelen, on että mikä tuossa GC:ssä painaa. Nykymalli painaa dieselinä 2170 kg, eikä autossa ole edes erillisrunkoa massaa tuomassa. Eihän se ole pikkuauto, mutta ei nyt ulkomitoiltaan mikään aivan valtava möhkälekään.

5

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+14=?

      Rumahan tuo WL on kuin mikä, ei siitä mihinkään pääse.

      • Jeep V8

        Näyttää kyllä vähän joltain Koreanpojan citykipolta, varsinkin takaapäin.


      • Toinen silmä
        Jeep V8 kirjoitti:

        Näyttää kyllä vähän joltain Koreanpojan citykipolta, varsinkin takaapäin.

        Näytti miltä kipolta hyvänsä, niin on markkinoiden tämän hetken parhaan näköinen
        maasturi myös sisältä, siis vuosimalli 2011. Tulen hankkimaan tuon jo pelkästään
        ulkonäön takia. Mersun GLK oli ekana listalla, mutta toiseksi jäi 2011 Jeepin kanssa.

        Toisekseen korealaiset ovat hyviä kopioiman ja kopio on yleensä paremman näköinen
        kuin alkuperäinen. Saas nähdä mihin merkkiin tekevät kopion uudesta Jeepistä.


    • Silmää on

      Jos tarkoitat 2011 mallia, niin olen täysin päinvastaista mieltä.
      Suorastaan hiton tyylikäs maasturi.

      • jksd

        Jep, 2011 mallista puhuin. Toki se on omalla tavallaan tyylikäskin, en minä sitä sano. Mutta nykymalli on jotenkin "rehellisemmän" näköinen. Varmaan tuohon uuteenkin tottuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe