Heippa!
Isoveljet Daniel, Gabriel ja Oscar saivat kaksi pikkuveljeä, joten nyt tarvitsisimme poikien nimiä, joissa olisi B- tai F-kirjain.. X-kirjainkin käy :) Vaikka onkin vierasperäisiä kirjaimia toivomme, että nimi olisi kuitenkin suomalaisen helppo sanoa.
Kiitos!
Nimi, jossa B tai F
30
3500
Vastaukset
- helpoimmat ehkä
Sebastian,Benjamin,Max
Robin,Alex - 45+
No tietty Bruno, Frans, Tex, Lex, Rex, Fabian. Fabianiassa on kaikki toivottu; F ja B ja sopii muutenkin veljien linjaan. Eli toinen poika voisi olla Fabian, toinen Bruno tai Felix. Suosikkini Fabian ja Felix
- mun list...
Eniten tykkään nimestä Tobias, Robert ja Robin.
Robert
Sebastian
Benjamin
Stefan
Fredrik
Axel
Alex
Kristoffer
Mauriz - raisa-mummi
Felix
Ruben- jenna.
tässäkin muutama:
Kaaleb
Efraim
Alexander
Walter
Henry
Jyry
Fox
Filip
- Jabadabaduuuuu
Ben ja Max.
Frans ja Benjamin.
Robert ja Felix. - Nimikki
Rafael & Robin
Robert & Jakob
Frans & Efram
Augusti ja Benjamin
Kasbian & Sebastian
Abel & Filip
Fredrik & Axel
Tobias & Albert - Täti
Albert, Axel,
Felix, Stefan,
Robert, Robin,
Rafael, Max,
Tobias- -
Robin ja Patric
- ...
Kristofer ja Alexsander
Benjamin ja Sebastian
Tobias ja Caleb
Tobias ja Lucas
Tobias ja Walter
Alfred ja Edward
Alex ja Emil
Axel ja Efraim
Bablo ja Pedro - ....
Ludwig ja Rudolf
Waldemar ja Wilhelm - ...
Zakarias
- ap
Kiitos kaikille :) Nimet Robin ja Kristoffer ovat oikein kivoja, ja ovat harkinnassa. Myös Benjamin on ihana. Olemme lisäksi mietineet nimiä Rufus, Alexander ja Gabriel. Eli toisin sanoen pojista voisii tulla Robin ja Rufus, Benjamin ja Gabriel tai Alexander ja Kristoffer. Mitä mieltä olette? Ja lisää saa vielä ehdotomasti ehdottaa! :)
- mun list...
ap kirjoitti:
Kiitos kaikille :) Nimet Robin ja Kristoffer ovat oikein kivoja, ja ovat harkinnassa. Myös Benjamin on ihana. Olemme lisäksi mietineet nimiä Rufus, Alexander ja Gabriel. Eli toisin sanoen pojista voisii tulla Robin ja Rufus, Benjamin ja Gabriel tai Alexander ja Kristoffer. Mitä mieltä olette? Ja lisää saa vielä ehdotomasti ehdottaa! :)
Kaikki ovat todella ihania nimiä.
- ...
ap kirjoitti:
Paitsi eikös jo yhden nimi ollut jo Gabriel? Olikos tääkin provo?
- Anteeksi!
... kirjoitti:
Paitsi eikös jo yhden nimi ollut jo Gabriel? Olikos tääkin provo?
Kirjoittaessani oli tosiaan vielä aikainen aamu, joten pyydän anteeksi mokailuani täällä päässä. Tarkoitin tietenkin nimeä Rafael. Tämä siis todellakin oli puhdas vahinko, ei provo! Uskoo sitten ken tahtoo :)
Pyytäisin kuitenkin toisen nimen ja kolmannen nimen ehdotuksia kaksosille. Isoveljet ovat Daniel Leo Viljami, Gabriel Noa Akseli ja Oscar Mio Eemeli. Etunimiksi kaksosille edelleen ehdolla nuo Robin ja Rufus, Benjamin ja Rafael tai Alexander ja Kristoffer. Kiitos! - 1+10
Anteeksi! kirjoitti:
Kirjoittaessani oli tosiaan vielä aikainen aamu, joten pyydän anteeksi mokailuani täällä päässä. Tarkoitin tietenkin nimeä Rafael. Tämä siis todellakin oli puhdas vahinko, ei provo! Uskoo sitten ken tahtoo :)
Pyytäisin kuitenkin toisen nimen ja kolmannen nimen ehdotuksia kaksosille. Isoveljet ovat Daniel Leo Viljami, Gabriel Noa Akseli ja Oscar Mio Eemeli. Etunimiksi kaksosille edelleen ehdolla nuo Robin ja Rufus, Benjamin ja Rafael tai Alexander ja Kristoffer. Kiitos!Alexander ja Kristoffer ovat ehdottomasti parhaimmat noista! Tuuthan sitten kertomaan, mihin päädyitte. :)
- ?
Anteeksi! kirjoitti:
Pyytäisin kuitenkin toisen nimen ja kolmannen nimen ehdotuksia kaksosille. Isoveljet ovat Daniel Leo Viljami, Gabriel Noa Akseli ja Oscar Mio Eemeli. Etunimiksi kaksosille edelleen ehdolla nuo Robin ja Rufus, Benjamin ja Rafael tai Alexander ja Kristoffer. Kiitos!Parhaat ovat Alexander ja Kristoffer
Tässäpä muutam ehdotus toisiksi nimiksi:
Alexander Kai Jalmari
Kristoffer Teo Ilmari
Alexander Teo Olavi
Kristoffer Rio Taneli
Alexander Joa Kalevi
Kristoffer Teo Juhani - Primrose
ap kirjoitti:
on jo Gabriel, ellet satu, muistamaan, joten raakkaapa se listaltasi.
- supisuomalainen.
Kaikki ketjun nimet ovat ok ULKOMAALAISELLE LAPSELLE.
- 13+1
Suurin osa täällä mainituista nimistä on ruotsinkielisiä, ja SUOMESSA PUHUTAAN RUOTSIA.
- 4+19
13+1 kirjoitti:
Suurin osa täällä mainituista nimistä on ruotsinkielisiä, ja SUOMESSA PUHUTAAN RUOTSIA.
Olis kiva kuulla, mitä Mikkoja, Janneja ja Pirjoja sun lapset on. :DDD
- supisuomalainen.
13+1 kirjoitti:
MUTTA AP KIRJOITTAJA EI SELVÄSTIKÄÄN PUHU RUOTSIA; JOTEN TUSKIN HÄNEN LAPSENSAKAAN.
- supisuomalainen.
4+19 kirjoitti:
Olis kiva kuulla, mitä Mikkoja, Janneja ja Pirjoja sun lapset on. :DDD
PS. Minulla ei ole lapsia vielä, yksi on kovaa vauhtia tuloillaan tosin. Mutta hänestä ei tule Mikko/Janne/Pirjo tms. loppuunkulunut nimi. Silti perinteinen suomalainen.
- .....
Suosittelen toiseksi Joa ja Rio tai Kim ja Jon kolmanneksi Kasperi ja Severi, Ilmari ja Santeri Ilari ja Samuli.
Muita toisia nimi vaihtoehtoja
Aki
Aku
Ari
Ben
Dan
Esa
Jan
Jon
Ken
Kim
Rio
Roi
Sam
Tim
Tom - mun list...
Kaikki noi nimivaihtoehdot, mihin olette päätyneet ovat ihania kansainvälisiä nimiä. Itse arvostan kansainvälisiä nimiä tai nimiä joita on helppo lausua ja omaksua ulkomaillakin. Itse olen asunut ulkomailla ja omalla lapsella on kansainvälinen nimi.
Nimi on tärkeä ulkomaisissa kontakteissa. Serkkuni mies joutui vaihtamaan jopa sukunimensä vaimonsa nimeen, kun se oil aivan mahdoton käyttää ulkomailla ja haittasi hänen uraansa.- jenna.
Noista parhaat on Alexander ja Benjamin, tässäpä niihin toisia ja kolmansia nimiä:
Alexander Geo Nestori
Benjamin Ali Olavi
Alexander Fox Juhani
Benjamin Jim Valtteri
Alexander Teo Ernesti
Benjamin Ron Petteri - Jennaa!
jenna. kirjoitti:
Noista parhaat on Alexander ja Benjamin, tässäpä niihin toisia ja kolmansia nimiä:
Alexander Geo Nestori
Benjamin Ali Olavi
Alexander Fox Juhani
Benjamin Jim Valtteri
Alexander Teo Ernesti
Benjamin Ron PetteriGeo ja Fox!!! Salli mun nauraa, satutko yhtään tietämään, mitä ne tarkoittavat? Näkee kaikesta, että olet alle 20v.
- jenna.
Jennaa! kirjoitti:
Geo ja Fox!!! Salli mun nauraa, satutko yhtään tietämään, mitä ne tarkoittavat? Näkee kaikesta, että olet alle 20v.
noh saahan sitä ehdotella:D Empä noista nimistä itsekkään pidä muta joku muu voi pitääkkin ja on ilmeisesti pitänytkin, koska ihan nimiä ne ainakin ovat:)
- Alf...
Ehdotan pojan nimeksi Alf. Harvinainen nimi ja komea sellainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425546Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k273970Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192354Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2872192Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481441Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611289Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1271109- 35963
- 164846