... kuin vasta lukuisten käynnistysyritysten jälkeen eli ei inahdustakaan, ennen kuin sit suostuu yks kaks käynnistymään. Välillä on käynnistynyt ihan ok pitkiäkin aikoja ja sit taas temppuilee alinomaa. Akku tsekattu alan liikkeessä kesän alussa ja oli ihan ok. Mikäs voisi mättää ? Tätä yskää siinä varsinkin sateen jälkeen. Olisko jotain kosteutta jossain ? Starttimoottori ? Virranjakaja ? ... huoltoon menossa ...
Apuva auto ei starttaa
8
320
Vastaukset
- ap.
Entäpä solenoidi ?
- niin vika selvä
Kaikissa volkkareissa tulee ajan mittaan tämä ongelma ja vika on silloin virtalukon pohjassa, voi olla muissakin merkeissä. Voi auttaa kun painaa voimakkaasti virta-avainta startatessa, tai vääntää avainta samalla sivusuuntaan.
- ap.
kyse volkkarista. Kyse rellusta.
- rölliparajrnk
ap. kirjoitti:
kyse volkkarista. Kyse rellusta.
ai ei ole kyse volkkarista? rellusta on kyse, vaiko röllistä? röllistä taitaa tässä tapauksessa olla kyse.
- abcd ...
rölliparajrnk kirjoitti:
ai ei ole kyse volkkarista? rellusta on kyse, vaiko röllistä? röllistä taitaa tässä tapauksessa olla kyse.
Huomautan !
- Voihan ...
Kait keskustellaan autoista, joten "tapporahan" kanssa ei olla tekemisissä. Ärsyttää tuollaiset "röllijutut". Asialliseen kysymykseen ei näköjään saa täällä edes asiallista vastausta !!! Pikkupojatko taas asialla ?
- pp
Renun kyseessä ollessa tarkistaa moottorin/korin/akun maadoitukset. Tarkistaa/puhdistaa moottorin pyörintä tunnistin.
Eli kosteus on hapettanut johdinpinnat käynnistysmoottorissa mikä aiheuttaa satunnaisen toimimisen. Kannattaa tarkastaa myös myöa virtalukon pohja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465