Minulla on siis pitkään ollut todella korkea syke, ainakin kesästä lähtien. En ole sitä päässyt vaan mittailemaan, enkä ole sitä edes pahemmin tajunnut ennenkuin lääkäri sanoi siitä ja käski mittailemaan sitä. Ostin siis verenpainemittarin ja viikon aikana alin sykkeeni on ollut 108. Mittaan sykettä monta kertaa päivässä, pienen kävelyn jälkeen (silloin yleensä 130), rentoutmisen jälkeen, ennen syöntiä ja syönnin jälkeen. Tällöin lukemat ovat yleensä 120-115. Ajan varaan huomenna lääkärille, mutta olisi kiva kuulla jotain mielipiteitä tähän/mistä tämä voisi johtua?
Mistähän tämä voisi johtua? Ikää minulla on vasta 20v.
Todella korkea leposyke, 115-130
4
2791
Vastaukset
- Ehkäpähkä
Voisi johtua nestevajauksesta. Juotko vettä tarpeeksi? Kokeilemalla se selviäisi. Juo 3dl, odota tunti ja mittaa pulssi uudelleen.
- Amiodarone
oiretta tänä kesänä. Olisikohan jokin virus. Välillä syke nousee mitättömistä asioista, kuten kotitaloustöistä. Välillä ei ole mitään, kuten tänään, pulssi n. 75. Onko sulla muuta oiretta kuten esim. hengenahdistusta? Mulla on ollut aika pahaa hengenahdistusta välillä.
- acx..
että alhaisemmalla sykkeellä ei pärjää. Minulla oli myös syke toukokuussa 120. Nyt se on 50 paikkeilla. Olin pari viikkoa sairaalassa ja nyt lääkkeet säätelee sydämen tahtia. Minä olen jo vanha, 75v. on ikää ja oli ehtinyt kehittyä mm. korkea verenpaine. Nuorella on varmaan eri asiat vaikuttamassa.
- Anonyymi
114.69.108
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1626195Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv882782Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921771Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am341454Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491005
- 66912
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23908- 21903
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903