Hei, osaako joku kertoa missä järjestetään vauvauintia etelä-karjalassa ?!!
Vauvauinti
4
672
Vastaukset
- etsivä löytää
Meille sanottiin tossa keväällä että saattaa alkaa Imatran kylpylällä,mut kannattaa varmaan kysellä eri paikoista.Tuntuu nuo vauvauinnit olevan aika harvassa jos ollenkaan näillä kulmilla mikä on todella harmi:(
- sunny80
Joo, itsekin oon jotain vihjettä saanut, et kylpylällä saattas olla.. laitoin sinne mailiakin, mut eivät oo vielä vastanneet ja lisäksi kyselin yhdeltä tutulta jumpparilta tietäiskö hän, mut hänkään ei oo vielä vastannut.. Et odotellaan :) Mut meillä oli ainakin heti puhetta, et lähetään vauvauintiin, vasta jälkikäteen tuli mieleen, et järjestetääx tääl ees.. Käsittääkseni vauvoja ainakin on syntynyt siihen malliin, et osallistujia pitäs olla :)) Kiitos, ko otit kantaa.
- käynyt
sunny80 kirjoitti:
Joo, itsekin oon jotain vihjettä saanut, et kylpylällä saattas olla.. laitoin sinne mailiakin, mut eivät oo vielä vastanneet ja lisäksi kyselin yhdeltä tutulta jumpparilta tietäiskö hän, mut hänkään ei oo vielä vastannut.. Et odotellaan :) Mut meillä oli ainakin heti puhetta, et lähetään vauvauintiin, vasta jälkikäteen tuli mieleen, et järjestetääx tääl ees.. Käsittääkseni vauvoja ainakin on syntynyt siihen malliin, et osallistujia pitäs olla :)) Kiitos, ko otit kantaa.
lappeenrannassa ainakin lauritsalan uimahallissa ja veljeskodilla on
- hzigu
käynyt kirjoitti:
lappeenrannassa ainakin lauritsalan uimahallissa ja veljeskodilla on
Savitaipaleella Suvannossa alkaa nyt syksyllä vauvauinti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826291- 353451
- 443058
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402272Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282171- 1202053
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291999- 1901992
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241598- 361495