Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

parhaat keikat ikinä

i want my mofo

u2 heitti 360 astetta kiertueen parhaat keikat helsingissä, monien mielestä lauantai oli super, mutta ei ollut perjantaissakaan vikaa.

perjantain ja lauantain setit oli niin erillaiset mikä vain tekee hesan keikoista entistä ikimuistosemmat.

http://www.u2gigs.com/show1648.html

7

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • welldoneFinland!

      Biisit oli kyllä mahtavia molemmissa! I will follow oli aivan loistava, olin melkeest shokissa kun se jyrähti käyntiin =). Mieletön kipale!!
      Pride, Hold Me....Aivan upeeta! Ja monien valittaessa että keikalla vaan istuttiin : kun yleisöä katsoi aivan lavan vierestä, meno näytti aivan mielettömältä. Ei niitä istujia sieltä huomannut, porukan jammaamisen vaan. Hyvä Suomi!!!
      Magnificent!!

    • dfjglkas

      Olin molemmilla keikoilla töissä. Kyllä perjantain keikka oli parempi.

      • one to remember

        ite olin vain perjantaina joten en voi siitä lauantaista sanoa. bändi taisi olla vähän jännittynyt ja haavoittuvaisempi perjantaina, näyttö hajos ja taustanauha katkesi kesken crazyn, mutta hyvinhän se mene .

        Kuten yksi ulkomaalainen sanoi oli kuin olisi katsonut elokuvaa. Livenä u2 kuulosti paljon paremmalta kuin dvdltä, ainakin minulle koska en ollut u2 sta kuullut livenä 13 vuoteen sitten kun ne viimeeksi kävi helsingissä


      • 97ujlöjöjöjöj
        one to remember kirjoitti:

        ite olin vain perjantaina joten en voi siitä lauantaista sanoa. bändi taisi olla vähän jännittynyt ja haavoittuvaisempi perjantaina, näyttö hajos ja taustanauha katkesi kesken crazyn, mutta hyvinhän se mene .

        Kuten yksi ulkomaalainen sanoi oli kuin olisi katsonut elokuvaa. Livenä u2 kuulosti paljon paremmalta kuin dvdltä, ainakin minulle koska en ollut u2 sta kuullut livenä 13 vuoteen sitten kun ne viimeeksi kävi helsingissä

        vain perjantain keikalla ja odotin keikaa siitä asti kun kuulin U2:n tulevan Suomeen. Keikka oli kuitenkin huomattavasti parempi kuin alkuun kuvittelin. Olin katsellut 360-kiertueen muita keikkoja videoilta ja pelkäsin vähän sellaista läpihuutokeikkaa ja liiallista visuaalisiin efekteihin kiinnittymistä, mutta mitä vielä. Sainkin jotenkin liikuttuneen ja herkän oloisen Bonon. Minusta hän oli läsnä ja jotenkin nöyrä, tunteella mukana. Ehkä nuo alun kommellukset vaikuttivat tunnelmaan ja koska tekninen puoli kusi alusta, otettiin käyttöön musiikin ammattilaisten oikeat lahjat.


    • Ei muuta kuin

      odotetaan että tulisivat pian takaisin! Elämää suurempia kokemuksia nuo molemmat keikat.

      • we see...

        en usko että 360 tulee enään helsinkiin, jos vaikka hartwall areenalle 5v päästä, mutta se ei tietty ole sama kuin stadion keikka. Helsingin vanha stadikka oli kuin klubi missä oli 53 000 kuuntelijaa.


      • joo ei
        we see... kirjoitti:

        en usko että 360 tulee enään helsinkiin, jos vaikka hartwall areenalle 5v päästä, mutta se ei tietty ole sama kuin stadion keikka. Helsingin vanha stadikka oli kuin klubi missä oli 53 000 kuuntelijaa.

        tietenkään 360, vaan seuraava kiertue. Täähän pyörii kolmisen vuotta, ei kai sitä samaa ikuisuuksiin jatketa, vaikka kyllä ton mielelläni näkisinkin viidennen kerran =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe