Hei!
Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia bioenergiahoidoista? Entä tiedossa ketään pätevää hoitajaa Oulussa? Asialliset vastaukset kiitos!
bioenergiahoito kokemuksia?
27
2071
Vastaukset
- 23
Tässä on Suomen kattivin bioenergia-alan sivusto. Sieltä saat lisätietoa:
http://www.finbioenergy.fi/
Eipä kestä, ole hyvä vaan- 5567865857398489
sinä näet,että ei täällä hillu paljonkaan muut kuin skeppanat!!!.
Miten voi joku olla noin ääliö,vai eikö tosiaankaan ole aivoissa muuta kun sahajauhoja?????
Ja nekin hieman kostuneet!!!!höyryistä. - 14
5567865857398489 kirjoitti:
sinä näet,että ei täällä hillu paljonkaan muut kuin skeppanat!!!.
Miten voi joku olla noin ääliö,vai eikö tosiaankaan ole aivoissa muuta kun sahajauhoja?????
Ja nekin hieman kostuneet!!!!höyryistä.Mikäs nyt mättää? Aloittaja kyseli bioenergiajutuista ja sai vastaukseksi kattavan tietopaketin bioenegiasta. Vai yritätkö väittää, että jotain oleellista perustietoa bioenergiasta jäi saamatta tai ei löydy tuon linkin perusteella?
- kokemuksia?
14 kirjoitti:
Mikäs nyt mättää? Aloittaja kyseli bioenergiajutuista ja sai vastaukseksi kattavan tietopaketin bioenegiasta. Vai yritätkö väittää, että jotain oleellista perustietoa bioenergiasta jäi saamatta tai ei löydy tuon linkin perusteella?
> Aloittaja kyseli bioenergiajutuista ja sai vastaukseksi kattavan tietopaketin bioenegiasta...
Ei kysellyt bioenergiajutuista vaan bioenergiaHOIDOISTA!
Mutta skepollehan ne ovat aivan samaa asiaa! - loppaus loppaus
kokemuksia? kirjoitti:
> Aloittaja kyseli bioenergiajutuista ja sai vastaukseksi kattavan tietopaketin bioenegiasta...
Ei kysellyt bioenergiajutuista vaan bioenergiaHOIDOISTA!
Mutta skepollehan ne ovat aivan samaa asiaa!Kysyttiin asiallisia vastauksia eikä mitään elämäänsä katkeroituneiden urpojen huuhaapropagandaa.
Linkissä oli ihan asialliset perustiedot bioenergiasta. Ja Oulun puolessa ei ole ketään pätevää bioenergiahoitajaa. - 865860000
loppaus loppaus kirjoitti:
Kysyttiin asiallisia vastauksia eikä mitään elämäänsä katkeroituneiden urpojen huuhaapropagandaa.
Linkissä oli ihan asialliset perustiedot bioenergiasta. Ja Oulun puolessa ei ole ketään pätevää bioenergiahoitajaa.Oiskohan Tuiran hieronta palvelussa.Kysäseppä sieltä.
- 94848484848484848484
14 kirjoitti:
Mikäs nyt mättää? Aloittaja kyseli bioenergiajutuista ja sai vastaukseksi kattavan tietopaketin bioenegiasta. Vai yritätkö väittää, että jotain oleellista perustietoa bioenergiasta jäi saamatta tai ei löydy tuon linkin perusteella?
Skeptikot uskovat omien sanojensa mukaan, että:
• kaikki rokotteet ovat turvallisia (vaikkei niitä olisi koskaan edes testattu), ja että kaikki ihmiset pitäisi rokottaa vaikka ilman heidän omaa suostumustaan, eikä mitään rajoituksia rokotteiden määrään tarvitsisi antaa; jokainen maailman lapsi voitaisiin piikittää esimerkiksi 900 rokotteella annettuna samanaikaisesti, ja se olisi täysin turvallista ja hyväksi terveydelle
• monet puolivuotiaat vauvat tarvitsevat anti-depressiivisiä lääkkeitä. He uskovat, että tämänikäisille voidaan antaa rajaton määrä lääkkeitä samaan aikaan; masennuslääkkeitä, kolesterolilääkkeitä, verenpainelääkkeitä – vain GlaxoSmithKlinen tuotevalikoima on rajana!
• ihmiskeho ei ole kykeneväinen puolustamaan itse itseään mikro-orgasnimeja vastaan ja että ainoastaan rokotteet voivat pelastaa ihmisen virusperäiseltä infektiolta
• raskaana oleminen on sairaus, ja lapsen syntymä on lääketieteellinen kriisi (koska he vastustavat luonnollista synnytystä)
• hypnoosi on huuhaata. Tämä on kuitenkin lähinnä huvittavaa, sillä samanaikaisesti he itse ovat täydellisiä esimerkkejä valtamedian harjoittamasta mielenhallinnasta
• ei ole olemassa sellaista asiaa kuin tietoisuus; ainoastaan fyysiset aivot, jonka toimintaa ohjaa järki
• kypsennetyllä ruoalla on täysin samat ravintoarvot kuin elävällä, raa’alla ruoalla
• torjunta-aineet ja geenimanipuloidut ruoat ovat turvallisia, ja että mikä tahansa viranomaisten hyväksymä lisäaine on turvallinen; ei ole mitään hyötyä ostaa luomutuotettua ruokaa
• vedellä ei ole merkitystä kehon kosteustasapainoon
• kasvien tuottamat fytokemikaalit ja muut ravintoaineet ovat hyödyttömiä, eikä niillä ole minkäänlaista vaikutusta ihmisten terveyteen
• kännyköiden aiheuttama säteily ei ole missään määrissä vaarallista, ja että ihminen voi olla altistaa itsensä säteilylle miten pitkäksi aikaa tahansa ilman minkäänlaista vaikutusta
• aspartaami ja muut keinotekoiset makeutusaineet ovat täysin turvallisia riippumatta siitä, miten paljon niitä käytetään
• ihmiset ovat syntyneet puutteellisina mitä tulee kehon valmistamiin synteettisiin kemikaaleihin, ja että lääketeollisuuden rooli on paikata noita puutteita uskottelemalla ihmiset syömään heidän patentoituja pillereitään
• auringolla ei ole mitään vaikutusta terveyteen
• paraneminen lähtee ulkoapäin, keho ei osaa parantaa itse itseään, ja että jokainen, joka ottaa ottaa vastuun omasta terveydestään sen sijaan, että se olisi lääkärillä, on edesvastuuton - öäwelfä<wipejgäpiJWÄ
14 kirjoitti:
Skeppana taas niin vitsikkäänä, niin vitsikkäänä.
Tienaatko elantosi koomikkona???
Olet puujalka vitsiniekka, eli sitä vitsiniekkojen alinta tasoa.
- AsHa.T
Tämä on melko tuore kokemus. Kävin energiahoidossa (onko se sama asia,en tiedä) 3 kertaa kuten tämä energiahoitaja suositteli. Hoitaja ei kysynyt mikä vaivaa, enkä minä kertonut. Minulla oli useitakin vaivoja, mm. unettomuus, migreeni, vatsavaivat, sappikipukohtauksia (on kivet todettu), kulumat polvissa ja lonkissa, verenpainetta, iskiaskipua. Makasin hoitopöydällä ja hoito kesti jotain tunnin. Hoitaja ei koskenut, en tiedä mitä tai miten teki kun pidin ohjeen mukaan silmät kiinni koko ajan.
Ensimmäisellä kerralla alkoi heti kova vatsan mouruaminen, vaikka ei ollut nälkä, sitten alkoi kädet tuntua ensin kuumilta ja sitten kuin ne olisvat kohonneet ilmaan, mutta eivät hoitajan mukaan kohonneet. Sitten alkoi sormia kummasti nykiä, sitten se loppui mutta aina välillä jotain sormea nyki. Jaloissa tuntui välillä "paineen tunnetta". Outoja kutinoita oli kasvoilla ja lopussa tuli kylmiä väreitä. Hoidon jälkeen oli hyvä olla ja heti seuraavan yönä nukuin hieman paremmin. Ja joka yö nukuin paremmin ja paremmin ja varmaan sen takia olin päivällä sitten virkeämpi.
Toisella kertaa taas vatsa mourusi ja sormia nyki. Muuten oli erilaiset tuntemukset. Silmät pelasi kuin hedelmäpeliä! Ne siis liikui kuin itsestään, en voinut estää. Sitä kesti ehkä minuutin-pari. Sitten kuumotti koko selkää ja myös jalkoja. Sitten tuntui kuin olisi hoitopöytä keinunut. Lopussa olin kuin muualla: seisoin meren rannalla, tunsin meren tuoksun ja kuulin sen kohinan. Se oli todella kummallista. Tämän jälkeen olin vähän aikaa kuin muissa maailmoissa. Siitä lähtien olen nukkunut erinomaisen hyvin. Myös iskiakipu poistui sillä kerralla.
Kolmas kerta oli erittäin mieleenpainuva. Aluksi vatsani taasen mourusi, sitten lihaksiani kaikkialta nyki. Aloin nähdä värejä, kieppuvia värikuvioita, värisyöksyjä, kirkkaita värejä, värejä joita en osaa kuvailla! Sitä jatkui melko kauan. Sitten aloin nähdä ihmisiä, vai mitä enkeleitä tai oppaita olivatkaan, minulle aivan outoja. heitä oli vaikka kuinka paljon. He välittivät minulle jotain tietoa, jota en kaikkea kuitenkaan muista, mutta joitain ohjeita muistan. Ne olivat hyvin henkilökohtaisia. sitten nämä ihmiset hävisivät ja tunsin vain viileää tuulta ensin kasvoillani, sitten kokonaan. Minulle tuli niin hyvä ja rauhallinen ja onnellinen olo, että melkein itkin.
Siitä lähtien elämmä on koko ajan muuttunut paremmaksi. Polvi ja lonkkasäryt ovat huomattavasti vähentyneet, yhtään migreeniä tai sappikohtausta ei ole ollut 3.hoitokerran jälkeen. olen myös muuttanut ruokavaliota ja se tuntuu sopivan, ei ole ollut juurikaan vatsavaivoja. Myös verenpaine on vähän alempi. On minulla vielä vaivojakin, mutta vähemmän ja olen tästä onnellinen. Mielialani on paljon iloisempi ja ikäänkuin odotan, että mitähän ihanaa vielä tapahtuu?! Hoitaja sanoi että nämä hoidot tekevät minussa työtään vielä pitkään ja vaikuttavat monella tavalla ei vain fyysiesti parantaen. Olen myös alkanut kiinnostua kaikesta itsehoidosta ja ns. henkisistä asioista ja luen ahkerasti alan kirjoja.
Toivottavasti sait tästä jotain? Minä aion mennä joskus uudestaankin tuon 3 kertaa, mutta hoitaja sanoi että pitää olla vähintään pari kuukautta väliä ja ehkä enemmänkin. Oulusta en kyllä tiedä ketään hoitajaa suositella, mutta toivottavasti löydät omasi!- nainen34
Kiitos vastauksestasi, toivoinkin että joku kertoisi omakohtaisia kokemuksia hoidoista. Mukava kuulla, että sait apua vaivoihisi. Itselläni on myös migreeniä ja sen lisäksi hartiasärkyä ja väsymystä, että voisin hyvinkin käydä kokeilemassa energiahoitoa, kunhan löytäisin sellaisen Oulusta. Mutta asioilla on tapana järjestyä. Mukavaa syksyn jatkoa sinulle!
- energisti
nainen34 kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, toivoinkin että joku kertoisi omakohtaisia kokemuksia hoidoista. Mukava kuulla, että sait apua vaivoihisi. Itselläni on myös migreeniä ja sen lisäksi hartiasärkyä ja väsymystä, että voisin hyvinkin käydä kokeilemassa energiahoitoa, kunhan löytäisin sellaisen Oulusta. Mutta asioilla on tapana järjestyä. Mukavaa syksyn jatkoa sinulle!
Ota eväät mukaan ja mene metsään.
Voit samalla kerätä muutaman sienen ja / tai marjan ...
Nojaile isoihin vanhoihin puihin ... selkä puuhun päin ja kasvot auringon suuntaan ...
Siitä se bioenergia alkaa tehdä tehtäväänsä ... energisti kirjoitti:
Ota eväät mukaan ja mene metsään.
Voit samalla kerätä muutaman sienen ja / tai marjan ...
Nojaile isoihin vanhoihin puihin ... selkä puuhun päin ja kasvot auringon suuntaan ...
Siitä se bioenergia alkaa tehdä tehtäväänsä ...Hyviä neuvoja eikä edes kalliita kropan kunnossapitämiseksi. Prosessin käynnistymistä voi nopeuttaa muutamalla energiahoito pläjäyksellä, niin on mukavampi sitten metsässä käyskennellä ja ladata ’akkuja’.
- senhän tiesit
EräsKansanparantaja kirjoitti:
Hyviä neuvoja eikä edes kalliita kropan kunnossapitämiseksi. Prosessin käynnistymistä voi nopeuttaa muutamalla energiahoito pläjäyksellä, niin on mukavampi sitten metsässä käyskennellä ja ladata ’akkuja’.
Muuten ihan hyviä neuvoja, mutta rahan antaminen energiansiirtopalveluja markkinoivalle henkilölle on tietenkin turhaa.
- Leikkisä metsänpoika
senhän tiesit kirjoitti:
Muuten ihan hyviä neuvoja, mutta rahan antaminen energiansiirtopalveluja markkinoivalle henkilölle on tietenkin turhaa.
Ot mut mukkaan,
toivotaan et mettäss ois ei muu kukkaan ...
Ni leikitään Mikki-hiirilaululeikkiä,
eik olla yhtään feikkiä ...
Sitähän mennään niin, ett mättähältä mättähälle tie käy,
pikku jalka pilkahtaa ... ja väliin ei pikku jalkaa lain näy ... - 84875687750
Leikkisä metsänpoika kirjoitti:
Ot mut mukkaan,
pikku jalka pilkahtaa ... ja väliin ei pikku jalkaa lain näy ...Taas skeppanalta upea runontynkä Kannattais yrittää noilla RIIMEILLÄ vaikka johonki runo
kilpailuihin. Voisit pärjätäkkin,ainakin häntäpäästä katsottuna. Näin veikkaisin.. - Pikku myy
nainen34 kirjoitti:
www.soulmatess.com
- kerro mullex
tuo alkoi kiinnostaan oliko kallista ja missäpäin ottaa vastaan heti tietoa mulle pliis
- AsHa.T
kerro mullex kirjoitti:
tuo alkoi kiinnostaan oliko kallista ja missäpäin ottaa vastaan heti tietoa mulle pliis
Mitenkä sen nyt sitten kertoisin. Löytyy tämän hoitajan sivut netistä, itse sain tiedon työkaverilta. Koitappa etsiä, nainen on ja Oulun läänin etelä-osasta. Hieroja myöskin.
Itse olen menossa taas uuteen hoitosarjaan, ajankin jo varasin. Oloni on paljon parempi kuin ennen hoitoja, mutta elän toivossa että jos tästä vielä paremmaksi tulisi. Muitakin hyviä asioita nyt elämässäni alkanut tapahtumaan, ihan niin kuin hoitaja sanoi, että voi tapahtua muutakin kuin vain paranemista. aivan yllättäviä asioita joita en olisi uskonut mahdolliseksikaan.
Ei ollut minusta kyllä kallista, en nyt ole ihan varma hinnasta mutta muistelen että 35 euroa. Voihan olla hinta noussut en ole tarkistanut. - ansu48
AsHa.T kirjoitti:
Mitenkä sen nyt sitten kertoisin. Löytyy tämän hoitajan sivut netistä, itse sain tiedon työkaverilta. Koitappa etsiä, nainen on ja Oulun läänin etelä-osasta. Hieroja myöskin.
Itse olen menossa taas uuteen hoitosarjaan, ajankin jo varasin. Oloni on paljon parempi kuin ennen hoitoja, mutta elän toivossa että jos tästä vielä paremmaksi tulisi. Muitakin hyviä asioita nyt elämässäni alkanut tapahtumaan, ihan niin kuin hoitaja sanoi, että voi tapahtua muutakin kuin vain paranemista. aivan yllättäviä asioita joita en olisi uskonut mahdolliseksikaan.
Ei ollut minusta kyllä kallista, en nyt ole ihan varma hinnasta mutta muistelen että 35 euroa. Voihan olla hinta noussut en ole tarkistanut.Hei voisitko hiukan tarkentaa tuota sijaintia? Olisin kiitollinen jos onnistuisin löytämään sivut netistä! Lisää vinkkejä, kiitos! Ja millä nimellä hän tuota hoitoaan mainostaa?
- Palstan skepo
Leikkisä metsänpoika kirjoitti:
Ot mut mukkaan,
pikku jalka pilkahtaa ... ja väliin ei pikku jalkaa lain näy ...TIDOKSI KAKILLE!
Tiedoksi ylläpidolle ja palstan satunnaisille lukijoille:
Olen pesiytynyt tälle palstalle jokseenkin häiriintyneenä koska Minulla ei ole mitään muuta elämää kuin asua palstalla ja spämmätä palstalle jokaikinen päivä loputtomasti. jne.
P.S. Kovin kiusallinen näyttää tämä viesti olevan vähän kaikille, myös Minulle itselleni, siksipä ilmoitan sen itse usein asiattomaksi saanhan näin pidettyä itseäni marttyyrinä. Mutta ei se mitään, postaan uudestaan joka ilta kun ei parempaakaan tekemistä todellakaan ole. jne.
Voisiko joku laittaa sen linkkilistan, Minä en jaksa enää näpytellä. jne.
- Kokenut.
>Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia bioenergiahoidoista?<
Kokemuksen perusteella voin sanoa että vakavasti otettava hoitomuoto on kyseessä. - Kyllä bioenergiaa
Bioenergialla parantaminen on vaikuttanut paljon positiivisesti
vointiini. On juuri chakran alueen energia. Teen bioenergiahoitoa itse keholleni ja pyydän luonnon hengiltä. Bioenergialla hoitavia hoitajia on vähän.
Lille Lindmäe on kuuluisa siitä miten hoitaa bioenergialla.
"Ikuinen itseni anna bioenergiaa eetterikehooni maksimimäärä nyt"
"Otan bioenergiaa maailmankaikkeuden eetteritasolta kehooni nyt"
"Sallin maksimimäärän bioenergiaa keholleni"
"Luonnon henget antakaa bioenergiaa minulle"
"Avaan juurichakrani nyt ja annan bioenergian virrata kehooni"- cosmiset vibraatiot
Joo kyllä tämä tosiaan kuulostaa uskottavalta ja terveeltä hommalta.
- Mailiisa
Siis onko bioenergia erilaista kuin muu energiahoito? Se hoittja jolla itse kävin sanoi että kaikki se on samaa energiaa, mutta eri nimillä. Hän puhui vaan energiahoidosta. Olen hakenut apua leuan jännitystilaan johon en muualta ole apua saanut. Muita vaivoja ei olekkaan. Hoidossa tuntui kuin olisin jotenkin leijjaillut siinä pöydän yläpuolella vaikka tiesin että siinähän minä pötkötän pöydällä. Välillä olin kuin jossain horroksessa, unen ja valveen rajamaastossa kai vaikka ei minua yhtään nukuttanut, se oli vähän outo tunne. Lopussa tuntui vähän kylmältä. Kaikkinensa hoito tuntui hyvältä ja jälkeenpäin olin tosi rentoutunut ja tuli jotenkin iloinen mieli ja kevyt olo. Jatkan hoitoa koska sain apua jo ensimmäisestä kerrasta. Semmoisesti hoitaja hoiti että liikuskeli ympärilläni kun minä makasin pöydällä ja itse olin silmät kiinni. Alussa vähän puhuttiin, mutta sitten ei enää huvittanut puhuminen, halusin vaan olla. Sen verran tirkistin että näin kun hoitaja jotenkin liikutteli käsiään ja katsoi tarkasti jalkojani. Hoitajaalle en kertonut mikä vaivaa eikä hän kysynyt.
Mielestäni kasvi- ja eläinkunta t o i m i i vain ja pelkästään 'bioergialla'. Näin kaikki ihmisuhdetoiminta on bioenergiaan perustuvaa.
Sitä on monta lajia. Esim. susi toimii elääkseen tappaessaan - susiemo pentujaan hoitaessaan myös bioenergiaa käyttäen.
Käytämme tietämättämme bioenergiaa. Esim: Lapsi lähtee maailmalle. Rakastavat vanhemmat ajattelevat hänen parastaan alvariinsa.
Herkät ihmiset aistivat tämän. Tähän perustuu ns. 6 aistin toiminta. Se toimii myös muilla kehittyneillä eläinlajeilla, mm suurpedoilla tai koti- ja lemmikkieläimillä.- Veijo Esso
Myös öljy ja maakaasu on bioenergiaa. Se on syntynyt aikojen kuluessa kasveista ja eliöistä, jotka taaasen ovat muodostuneet auringon avittamana biologisista prosesseista. Kun niitä poltetaan, vapautuu oksidatiivisessa prosessissa energiaa taas luonnon kiertokulkuun.
Näiden fossiilisten polttoaineiden kerääntyminen maanuumeniin onkin siellä täällä herättänyt ristiriitaisiakin tuntoja ja teorioita.
Nyt kun Siperian ikiroudikoilta porataan öljyä tai maakaasua, samoin Huippuvuorilta eli sangen pohjoisilta leveysasteilta.
Kuitenkaan mitään ristiriitaa ei ole. Arktiset alueet sijaitsivat silloin sademetsävyöhykkeellä. Mannerliikunnat seilaavat periaatteessa sulan magmakerroksen päällä yhä.
Näinhän meille kansakoulussa opettiin ja opettajia kans uskottiin.
Mainio Esko Valtaojamme kirjoitti, että elämä jatkuu vielä Aurinkomme joskus kaukana tulevaisuudessa 'sipattua' maankuoren alla.
Tosin bakteeritasolla, mutta samaa Auringon syntytapahtumassa käynnistynyttä elämää kuitenkin.
Jokainen energiakökkäre aurinkokunnassa on läpittekäynyt miljoonien C-asteiden kuumuuden ydinfuusion myötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893328
- 623087
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802363
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402016- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351563