Tietokoneeseen tuli haittaohjelma ja kasa viruksia.
Haittaohjelman poistin järjestelmän palautuksella ja virukset on karanteenissa mutta nyt vaan sitten joka päivä tulee uusia viruksia.
Kun koneen avaa tai siis siihen vihdoinkin tulee jotain elämää (on hidastunut nyt) näyttöön ilmestyy ikkuna jossa teksti:
Virhe ladattaessa:
c:/windows/mdefrsp:dll
Määritettyä osaa ei löydy.
Eli mitäs pitäis tehä? vai onko ainut mahollisuus viedä kone huoltoo?
Haittaohjelma ja virukset
3
496
Vastaukset
Kovastihan tuo yrittää käynnistyksessä latailla jo karanteenissa olevia viruksia. Paras tapa tavikselle on tehdä varmuuskopiot omista tärkeistä tiedostoista ja sitten asentaa käyttöjärjestelmä uusiksi kokonaan puhtaalta pöydältä.
Jossain vaiheessa kannattaa ottaa myös harkintaan kannattaako ylipäätänsä käyttää käyttöjärjestelmää, jonka vaatima osaamis- ja huollontarvetaso on niin korkea, ettei siitä itse yksin selviydy. Niitä on helpompiakin, ja ennenkaikkea turvallisempia.- MI
tavikset pitävät nämä tietokone nerot työssä.. ;)
Aina tulee jotain uusia asioita eteen josta ei vaan selviä kuin kysymällä.. ;)
Kaikkeni olen tehnyt pitämällä koneen "puhtaana" ja nyt kävi näin, semmosta se elämä on. MI kirjoitti:
tavikset pitävät nämä tietokone nerot työssä.. ;)
Aina tulee jotain uusia asioita eteen josta ei vaan selviä kuin kysymällä.. ;)
Kaikkeni olen tehnyt pitämällä koneen "puhtaana" ja nyt kävi näin, semmosta se elämä on.Microsoftin tuotteilla on kyllä aivan huomattava työllistävä vaikutus, mutta kyllä useimmat ammattilaiset silti ovat sitä mieltä, että sen oman työpanoksen mieluimmin käyttäisi johonkin tuottavampaan, rakentavampaan ja ennen kaikkea vähemmän turhauttavaan toimintaan. ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471