Näyttävät myyvän myös uusia snetolukkoja. Onko ihan laillinen pulju? Ostokokemuksia?
Terveisin talonrakentaja pariskunta
lukkokauppa.com
5
5066
Vastaukset
- Tilattu on
Tilattiin lukot ok-taloon. Tuli nopeasti ja hinta siedettävä, vaikka todella kalliita nuo abloy lukot on kaikkialla. Eli laillinen pulju.
- AAaaSento
Sento avaimella toimivia lukkoja? Lukkoja en ole tilannut, mutta taskulampun olen ja se ainakin tuli asiallisesti ja nopeasti.
- rosvopelko
Olen tuolta lukkoja tilannut, ihan hyvin toimii.
Olen ollut vaan sen verran varovainen, että kun olen Abloy Classic avaimelle tilannut uuden lukkopesän (sähkökaappiin), niin otin ylös tuon avaimen leikkuunumeron, ja sen perusteella peitenumeron. Sitten kun peitenumero oli selvillä, laitoin sen tilaukseen ihan eri järjestyksessä, jolloin lukkon tulee oikeat haitat mutta väärään järjestykseen.
Sitten kotona purin pesän ja vaihdoin haittojen järjestyksen jotta aukeaa normaalisti avaimella, ja nyt tuon peitenumeron perusteella teetetyllä avaimella lukko ei aukea.
Jos lukkoon on tullut avaimia mukaan, olen tilannut sen eri osoitteeseen, esim. isovanhemmille tai sukulaisille ja hakenut sieltä, jotta ei selviä mihin paikkaan avain käy.- Anonyymi
Muuten jees ja hyvä kuka, mutta sen sähkökaapin saa auki parissa sekunnissa on avaimen malli mikä tahansa
- Anonyymi
Vuonna 2023 ei tunnu palvelevan enää, ainakaan nopeasti... Yli 2vk odoteltu lukkoa oveen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1163921
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413203- 2362866
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?402396- 361694
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411486- 141371
- 181345
- 221271