Näyttävät myyvän myös uusia snetolukkoja. Onko ihan laillinen pulju? Ostokokemuksia?
Terveisin talonrakentaja pariskunta
lukkokauppa.com
5
4806
Vastaukset
- Tilattu on
Tilattiin lukot ok-taloon. Tuli nopeasti ja hinta siedettävä, vaikka todella kalliita nuo abloy lukot on kaikkialla. Eli laillinen pulju.
- AAaaSento
Sento avaimella toimivia lukkoja? Lukkoja en ole tilannut, mutta taskulampun olen ja se ainakin tuli asiallisesti ja nopeasti.
- rosvopelko
Olen tuolta lukkoja tilannut, ihan hyvin toimii.
Olen ollut vaan sen verran varovainen, että kun olen Abloy Classic avaimelle tilannut uuden lukkopesän (sähkökaappiin), niin otin ylös tuon avaimen leikkuunumeron, ja sen perusteella peitenumeron. Sitten kun peitenumero oli selvillä, laitoin sen tilaukseen ihan eri järjestyksessä, jolloin lukkon tulee oikeat haitat mutta väärään järjestykseen.
Sitten kotona purin pesän ja vaihdoin haittojen järjestyksen jotta aukeaa normaalisti avaimella, ja nyt tuon peitenumeron perusteella teetetyllä avaimella lukko ei aukea.
Jos lukkoon on tullut avaimia mukaan, olen tilannut sen eri osoitteeseen, esim. isovanhemmille tai sukulaisille ja hakenut sieltä, jotta ei selviä mihin paikkaan avain käy.- Anonyymi
Muuten jees ja hyvä kuka, mutta sen sähkökaapin saa auki parissa sekunnissa on avaimen malli mikä tahansa
- Anonyymi
Vuonna 2023 ei tunnu palvelevan enää, ainakaan nopeasti... Yli 2vk odoteltu lukkoa oveen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676113- 1325455
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4633375Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091747Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3761266- 321159
- 671071
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46956Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889