lukkokauppa.com

Rakentajat84

Näyttävät myyvän myös uusia snetolukkoja. Onko ihan laillinen pulju? Ostokokemuksia?

Terveisin talonrakentaja pariskunta

6

5942

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilattu on

Tilattiin lukot ok-taloon. Tuli nopeasti ja hinta siedettävä, vaikka todella kalliita nuo abloy lukot on kaikkialla. Eli laillinen pulju.

• AAaaSento

Sento avaimella toimivia lukkoja? Lukkoja en ole tilannut, mutta taskulampun olen ja se ainakin tuli asiallisesti ja nopeasti.

• rosvopelko

Olen tuolta lukkoja tilannut, ihan hyvin toimii.

Olen ollut vaan sen verran varovainen, että kun olen Abloy Classic avaimelle tilannut uuden lukkopesän (sähkökaappiin), niin otin ylös tuon avaimen leikkuunumeron, ja sen perusteella peitenumeron. Sitten kun peitenumero oli selvillä, laitoin sen tilaukseen ihan eri järjestyksessä, jolloin lukkon tulee oikeat haitat mutta väärään järjestykseen.

Sitten kotona purin pesän ja vaihdoin haittojen järjestyksen jotta aukeaa normaalisti avaimella, ja nyt tuon peitenumeron perusteella teetetyllä avaimella lukko ei aukea.

Jos lukkoon on tullut avaimia mukaan, olen tilannut sen eri osoitteeseen, esim. isovanhemmille tai sukulaisille ja hakenut sieltä, jotta ei selviä mihin paikkaan avain käy.

• Anonyymi

Muuten jees ja hyvä kuka, mutta sen sähkökaapin saa auki parissa sekunnissa on avaimen malli mikä tahansa

• Anonyymi

Vuonna 2023 ei tunnu palvelevan enää, ainakaan nopeasti... Yli 2vk odoteltu lukkoa oveen.

• Anonyymi00006

Aika salamyhkäinen on, kun tekijästä ei ole mitään tietoa ja osoitetiedotkin osoittavat Varppeenaukiolle sekä Kuuantielle Raisiossa. Yrityksen valokuvat ovat jostain muualta, molemmat kuvat varastosta löytyvät saksalaisilta sivuilta.

Täältä löytyy yksi kuvista, mutta peilikuvana
      https://www.industrie-einrichter.de/betrieb/verpackung-und-versand/

Kyllä täällä aiankin kellot soi ja kovaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 64
      1032
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      62
      1024
    3. 93
      817
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      57
      803
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      668
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      630
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      588
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      570
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      565
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      553
    Aihe