Vietetäänkö siellä siellä joulua tai uutta vuotta mitenkään erityisemmin?
Näkyykö joulu jotenkin Malesiassa?
2
1291
Vastaukset
- zatzat
Kyllä Aasiassa joulua vietetään, mutta sitä vietetään juhlien - ei osin uskonnollisena tapahtumana kuten meillä. Päivämäärät myös hieman heittelevät. Etenkin esim. kiinalaiset ovat innokkaina matkustamaan Malesiaan juuri joulun aikoihin. Seuraappa esim. joiden hotellien nettisivuja niin huomaat siellä erilaisia joulutarjouksia. Samoin monissa ilmoitetaan esim. että joulun juhlaillallinen sisältyy hintaan etc. Aasialainen joulu on kuitenkin railakasta markkinahumua ja oman sorttinsa "taiteiden yötä".
- seitsemän joulua Mal
Päivämäärät ei kyllä heittele. 25. joulukuuta on Malesiassa virallinen pyhäpäivä. Joulukoristeita löytyy joka paikasta ja ravintoloissa ja hoteleissa järjestetään joulupäivällisiä, jotka ovat huomattavasti hinnakaampia kuin muulloin. Hotellien hinnat noina päivinä ja uutena vuotena jopa kolminkertaiset. Jouluna ja uutena vuotena ravintoloissa (hotellien) katettuna hattuja ja pöytäpaukkuja pöytiin. Ja ilmapalloja löytyy. Kuala Lumpurissa ja muissa kaupungeissa järjestetään uuden vuoden yönä konsertteja ja muita tapahtumia, sekä ilotulitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947