Onko sattunut kohdalle? Missä ja mitä mieltä olette asiasta?
Naapurien panoäänet
20
1815
Vastaukset
- Cyylä
...joskus kuuluu ottoääniä kun ovat lähdössä baariin...
- Antaa ja saa...
No sehän on iha luonnollista et ääntä kuuluu jos pannaan.Olis aika hiton ilkeetä maata ku kuollut lahna jonku alla..:/ Ja sehän vaa kertoo sen et saa sitä mistä tykkää...Ja kerta kiellon päälle..All night long....:D
- himoooa
Antaa ja saa... kirjoitti:
No sehän on iha luonnollista et ääntä kuuluu jos pannaan.Olis aika hiton ilkeetä maata ku kuollut lahna jonku alla..:/ Ja sehän vaa kertoo sen et saa sitä mistä tykkää...Ja kerta kiellon päälle..All night long....:D
miä panen ainaki muijaani ja se välillä miua, eikä kiinnosta pätkääkään kuuleeko naapurit vai ei...tehkää muutki nii.
- ..69..
sen hienompaa kun kuunnella kun antaa naapurille ääntä ja tästä ääntelystä harvempi tulee valittamaan ainakaan suoraan ;)
- saankuhaluun
taitaa lempi2:sta otaa päähän ku ei ite saa koskaan.. :)
- gugi
Kuuleha Lempsa mulleki maistus pimpsa mutkun mutkun lopetin viinanjuonnin ja oon ujonpuoleinen niin ei oikee käy roposen kassajonossa flaksi. Ikääkään ei o viittäkymmentäkään.olen kateellinen jos naapurissa isäntä panee ku tulpatonta mopoa.,??
- .
No mitäs siinä, ei sitä loputtomasti tarvii kuunnella, kyllä se sitten vähenee kun on vauva tulossa.
- Hörökorva*
Ilokseenhan niitä kuuntelee.
- Hemppa 17
tuollaisista asioista pidä täällä keskusteleman.
- JonneEs
es pärinöis rämisee koko talo ku kunnolla jyystäää kakosee, ja emäntäki huutaa ku pieni sika, siitä mä tykkään ja naapuritkin laittaa postia että voisitteko harrastaa seksiä enemmän kuin 3 kertaa yössä
- riekkoriitta
Itse en tunne mitään mielenkiintoa vieraiden ihmisten intiimielämään. Muutama vuosi sitten sattui sellainen emäntä yläkertalaiseksi että paljon kuului seksi maisstuvan hyvältä. Hän oli neiti-ihminen ja aina löytyi joku huudattaja hänelle. Oli se noloa kuunneltavaa varsinkin lapsille.
Nykyään kiusaa yläkerran yksinäisen poikamiehen pelisessiot. Hän huutaa kurkku suorana vittua ym. Olenkin mielessäni nimittänyt hänet vitunvonkujaksi. Onneksi ei huuda yöllä, saattaisi saada mitä haluaa :)- .
No mutta parempaa kuunneltavaa seksi on kun jatkuva riitely ja tavaroiden heittely. Siellä sentään rakastetaan, edes vähän aikaa kerrallaan, niinkuin ilmeisesti sen neiti-ihmisen kohdalla...kohde vaan vaihtuu aina... :D Ettei vaan ollut horo ammatiltaan...
- Viitikko
Aijaa missäpäin tälläinen tehopakkaus asui? Oliko ihan himottavan näköinenkin?
- Anonyymi
En oo ite puutteessa (just tänään sain), vaan kyllä ne panoäänet ottaa päähän. Miksei voi rakastella hiljaa ja sivistyneesti kuten normaalit ihmiset?
t. Oolofi - Anonyymi
iha ok
- Anonyymi
Naapuri tikkaa kun kani. Tietäs vaan missä asennossa pääsis tuohon tahtiin.
- Anonyymi
Meiltä ei pitäis ainekaa kuulua.
- Anonyymi
seetarin paha iäni kuuluu.
- Anonyymi
Kysykää mun naapureilta ! No, ei nyt sentään. Joskus mun yläkerrassa asui semmonen mykkä nuori herra, joka pelasi pelejä aamuyölle asti ja karjui vittua. Ei koskaan tervehtinyt. Onneksi muutti pois.
- Anonyymi
Ääntä pitää lähteä yhdynnässä se kiihottaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik134780MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022491Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 91743
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64997