Naapurien panoäänet

lempi2

Onko sattunut kohdalle? Missä ja mitä mieltä olette asiasta?

20

1767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cyylä

      ...joskus kuuluu ottoääniä kun ovat lähdössä baariin...

      • Antaa ja saa...

        No sehän on iha luonnollista et ääntä kuuluu jos pannaan.Olis aika hiton ilkeetä maata ku kuollut lahna jonku alla..:/ Ja sehän vaa kertoo sen et saa sitä mistä tykkää...Ja kerta kiellon päälle..All night long....:D


      • himoooa
        Antaa ja saa... kirjoitti:

        No sehän on iha luonnollista et ääntä kuuluu jos pannaan.Olis aika hiton ilkeetä maata ku kuollut lahna jonku alla..:/ Ja sehän vaa kertoo sen et saa sitä mistä tykkää...Ja kerta kiellon päälle..All night long....:D

        miä panen ainaki muijaani ja se välillä miua, eikä kiinnosta pätkääkään kuuleeko naapurit vai ei...tehkää muutki nii.


    • ..69..

      sen hienompaa kun kuunnella kun antaa naapurille ääntä ja tästä ääntelystä harvempi tulee valittamaan ainakaan suoraan ;)

    • saankuhaluun

      taitaa lempi2:sta otaa päähän ku ei ite saa koskaan.. :)

    • gugi

      Kuuleha Lempsa mulleki maistus pimpsa mutkun mutkun lopetin viinanjuonnin ja oon ujonpuoleinen niin ei oikee käy roposen kassajonossa flaksi. Ikääkään ei o viittäkymmentäkään.olen kateellinen jos naapurissa isäntä panee ku tulpatonta mopoa.,??

    • .

      No mitäs siinä, ei sitä loputtomasti tarvii kuunnella, kyllä se sitten vähenee kun on vauva tulossa.

    • Hörökorva*

      Ilokseenhan niitä kuuntelee.

    • Hemppa 17

      tuollaisista asioista pidä täällä keskusteleman.

      • JonneEs

        es pärinöis rämisee koko talo ku kunnolla jyystäää kakosee, ja emäntäki huutaa ku pieni sika, siitä mä tykkään ja naapuritkin laittaa postia että voisitteko harrastaa seksiä enemmän kuin 3 kertaa yössä


    • riekkoriitta

      Itse en tunne mitään mielenkiintoa vieraiden ihmisten intiimielämään. Muutama vuosi sitten sattui sellainen emäntä yläkertalaiseksi että paljon kuului seksi maisstuvan hyvältä. Hän oli neiti-ihminen ja aina löytyi joku huudattaja hänelle. Oli se noloa kuunneltavaa varsinkin lapsille.
      Nykyään kiusaa yläkerran yksinäisen poikamiehen pelisessiot. Hän huutaa kurkku suorana vittua ym. Olenkin mielessäni nimittänyt hänet vitunvonkujaksi. Onneksi ei huuda yöllä, saattaisi saada mitä haluaa :)

      • .

        No mutta parempaa kuunneltavaa seksi on kun jatkuva riitely ja tavaroiden heittely. Siellä sentään rakastetaan, edes vähän aikaa kerrallaan, niinkuin ilmeisesti sen neiti-ihmisen kohdalla...kohde vaan vaihtuu aina... :D Ettei vaan ollut horo ammatiltaan...


      • Viitikko

        Aijaa missäpäin tälläinen tehopakkaus asui? Oliko ihan himottavan näköinenkin?


    • Anonyymi

      En oo ite puutteessa (just tänään sain), vaan kyllä ne panoäänet ottaa päähän. Miksei voi rakastella hiljaa ja sivistyneesti kuten normaalit ihmiset?



      t. Oolofi

    • Anonyymi

      iha ok

    • Anonyymi

      Naapuri tikkaa kun kani. Tietäs vaan missä asennossa pääsis tuohon tahtiin.

    • Anonyymi

      Meiltä ei pitäis ainekaa kuulua.

    • Anonyymi

      seetarin paha iäni kuuluu.

    • Anonyymi

      Kysykää mun naapureilta ! No, ei nyt sentään. Joskus mun yläkerrassa asui semmonen mykkä nuori herra, joka pelasi pelejä aamuyölle asti ja karjui vittua. Ei koskaan tervehtinyt. Onneksi muutti pois.

      • Anonyymi

        Ääntä pitää lähteä yhdynnässä se kiihottaa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe