Päänsärky runkatessa

Repairssii

On ilmenny täs lähiaikoina sellasta ongelmaa, etku runkkaan ja keskityn kovin, niin takaraivon kohdalta pää rupeaa sattumaan aivan helvetisti! Sietämätön päänsärky alkaa hetkeksi, mistäköhän johtuu?

10

3998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dghgfhdfghdfhgdfh

Mulla on ollu sama juttu monestikin ja jossakin annettiin syyksi hapen puute. Eli et hengitä tarpeeks runkatessa ja tämä yhdistettynä intensiiviseen vatkaamiseen saa sitten aikaan hitonmoisen säryn, itsellänikin se on nimenomaan takaraivossa. Eli kannattas runkata sillon kun ketään ei oo kotona niin saa puuskuttaa ja hengittää ihan rauhassa, monesti kun on hiljaa pitäny hommailla niin pidättää hengitystä...

En tiedä onko toi totta mutta järkevin selitys tähän asti mitä olen kuullut.

• Repairssii

Joo kiitti tiedosta. Mullekin tuli vähän toi hapenpuute mielee.

• Anonyymi

Yritin nyt viime kesänä rippileirillä pitää sen viikon taukoa runkkaamisesta ja ei onnistunut. Oli pakko vetää käteen ku alko tulee koko ajan tahattomia erektioita ja se oli noloo. Sittenhän mä vedinkin käteen neljä kertaa päivässä ihan vain muuten vaan. Kämppis ei kertaakaan tainnut tajuta kun olin niin hiljaa. En sitte tiedä jäinkö kiinni kun en muistaakseni kovinkaan huolelmisesti pyyhkinyt lattialle lentäneitä nesteitä, mutta ei se ainakaan sanonut mitään. On se helppo käskeä pitämään tauko mutta koitapa joskus ite. Ei oo helppoo! Ja mullakin särki päätä kun yritin hiljaa hoitaa homman kun samassa yksiössä nukkuu toinen.

• Pekkapuuton

Joo no täs pari kertaa oon kans ihnetelly ku alkaa votusti sattuu takaraivoon ja hommat on sillo tehty aina hiljaa ja sit päänsärky kestäny loppu päivän kans miettiny tota hapen puutetta

• Anonyymi

Ettei vaan verenpaine nouse äkisti?

• Anonyymi

Joo mul ln ollu sama. Ens kerralla muistan yrittää hengittää. :D

• Anonyymi

Mul se kipu tulee otsaan

• Anonyymi

Kauanko kipu kestää muilla yleensä minulla melkein pari tuntia

• Anonyymi

Mulla on sama juttu, aina välillä tulee ihan julmettu päänsärky runkkauksesta ja myös takaraivoon.
      Olisikohan se juurikin sen keskittymisen ja siitä johtuvan pinnistelyn syytä..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      353
      4112
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      130
      3652
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2371
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      8
      2200
    5. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      147
      1835
    6. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1769
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1748
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1379
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1030
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      915
    Aihe