Aihe

Päänsärky runkatessa

Repairssii

On ilmenny täs lähiaikoina sellasta ongelmaa, etku runkkaan ja keskityn kovin, niin takaraivon kohdalta pää rupeaa sattumaan aivan helvetisti! Sietämätön päänsärky alkaa hetkeksi, mistäköhän johtuu?

6

703

Vastaukset

• Mulla on ollu sama juttu monestikin ja jossakin annettiin syyksi hapen puute. Eli et hengitä tarpeeks runkatessa ja tämä yhdistettynä intensiiviseen vatkaamiseen saa sitten aikaan hitonmoisen säryn, itsellänikin se on nimenomaan takaraivossa. Eli kannattas runkata sillon kun ketään ei oo kotona niin saa puuskuttaa ja hengittää ihan rauhassa, monesti kun on hiljaa pitäny hommailla niin pidättää hengitystä...

En tiedä onko toi totta mutta järkevin selitys tähän asti mitä olen kuullut.

• Joo kiitti tiedosta. Mullekin tuli vähän toi hapenpuute mielee.

• Joo no täs pari kertaa oon kans ihnetelly ku alkaa votusti sattuu takaraivoon ja hommat on sillo tehty aina hiljaa ja sit päänsärky kestäny loppu päivän kans miettiny tota hapen puutetta

• Ettei vaan verenpaine nouse äkisti?

• Joo mul ln ollu sama. Ens kerralla muistan yrittää hengittää. :D

• Mul se kipu tulee otsaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      11861
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      7922