tunteita oli,mutta tunteet meni. juna meni jo, ei kukaan loputtomiin voi odottaa, että hyppäät kyytiin.
tilaisuus oli
30
2456
Vastaukset
- älä odota sitten
mitä mitä , meni joo antaa mennä tulee uusia.
- uusia tulee..
mua sen junan kyytiin, silloin kun sinne yritin pyrkiä,ei kukaan loputtomiin viitsi yrittää, tuntuisi tungettelemiselta..
ja jos tunteet noin helposti menee, niin ei ne aitoja tunteita olleetkaan, joten anti mennä vaan.. - älä myöhästy
Älä myöhästy.
"Jos muistaa et voi mua eläissäni,
älä kukkia tuo haudalleni.
Tuo ne käteeni aikanaan,
jos ehdit mua katsomaan.
Älä itke haudallani,
ota osaa jo eläissäni.
Lähdettyäni en tule milloinkaan,
silloin itkusi turhaa on vain.
Älä haudallein ristiä kanna,
ilman ristiä olla sen anna
Älä haudallein kumpua luo,
en oo siellä, on turhaa tuo.
Jos on kumpu välillämme
tasoita se jo eläissämme.
Lähdettyäin en tule milloinkaan
silloin itkusi turhaa on vain"- : )
asemalla soitellaan ja svengaillaan, kun junaa odotetaan...
- Hellekesä
Tämä sopii minuun kuin nenä päähän. Olen oikeasti siinä määrin sairas, ettei kukaan tiedä milloin kuolen. Joten mies, toimi, jos haluat vielä selvittää välimme. En tarkoita, että palataan yhteen, mutta asiat olisi hyvä selvittää. Elämä valuu käsistä!
- poiqEF
Hellekesä kirjoitti:
Tämä sopii minuun kuin nenä päähän. Olen oikeasti siinä määrin sairas, ettei kukaan tiedä milloin kuolen. Joten mies, toimi, jos haluat vielä selvittää välimme. En tarkoita, että palataan yhteen, mutta asiat olisi hyvä selvittää. Elämä valuu käsistä!
siis tuo ei ainakaan ollut minulta.
- Hus hus lekuriin
Hellekesä kirjoitti:
Älä syyllistä ja painosta toista ihmistä sairautesi varjolla. Hoida itsesi kuntoon. Olet marttyyri kun tuollaista juttelet. Minä en ainakaan pidä painostamisesta enkä usko että kukaan muukaan.
Mikset mene lääkäriin selvittämään terveydentilaasi?
- 10
vain tilaus ? kuin myös!
Ps.en käytä junia otan mielummin lennon tai oman auton silloin ei tarvitse odotella.- .
Otapa se lento sitten suoraan tänne, äläkä höpötä turhanpäiväsiä, kun ei toi aloitus multa ollu ainakaan.
- impesillin haju
pas..tillit loppu. jakohauki on taas löytänyt ikävyyden polttopisteen
- American Pien
Hieno idea, jätkä tyydyttää itsensä haukeen!
- M(m)
Mutta tää viimeinen lähtö onkin luotijuna olen sitten perillä sua vastassa. Meillä on sitten paljon kiinni otettavaa. Käyn vaan hakemassa tallinasta laminaatit hampaisiin( hymyilee kauniisti) ja sitten voijaan jo alkaa valitsemaan laminaatteja lattiaan, siihen yhteiseen pusi pusi pesäämme. Keskityhän opintoihin ja espoon herkkiin runopoikiin.. minä aion ainaskin vielä yrittää kohdata sinut.. When the time is right!
ps. jos olisin tullu tänään BB bileisiin--- niin olisiko kohdattu?- vain parketti käy!
Espoon????
- s.ö.s
vain parketti käy! kirjoitti:
Espoon????
Ei sinne päinkään.mutta nyt hyvää yötä Hänlle;)
- vain parketti käy!
s.ö.s kirjoitti:
Ei sinne päinkään.mutta nyt hyvää yötä Hänlle;)
Älä sinä ryömi sieltä kolostasi vastaamaan mitään, kun ei sulta kysytty, vaan tolta M(m):ltä. Hyypiö! :)
- *
Vai espoon runopoikiin? Kyllä me vielä kohdataan, ei pelkästään yritetä, hellän lämpöisissä merkeissä, eikö niin? Ja tosiaan, parketti ois parempi, mutta laminaattikin käy. Se on tämä välivaihe kun vietetään sitä railakasta opiskelijaelämää ja sitten tavataan ja vakiinnutaan, näinkös ajattelit?
- M(m)
* kirjoitti:
Vai espoon runopoikiin? Kyllä me vielä kohdataan, ei pelkästään yritetä, hellän lämpöisissä merkeissä, eikö niin? Ja tosiaan, parketti ois parempi, mutta laminaattikin käy. Se on tämä välivaihe kun vietetään sitä railakasta opiskelijaelämää ja sitten tavataan ja vakiinnutaan, näinkös ajattelit?
näkisin, että meidän välillä vois olla jotakin vakavampaakin-- vaikka muut ei ehkä sitä näkisikään.. onhan tää ihastus ollut kestävää laatua. Asiat voi piankin kääntyä parhain päin..
Parkettiako pitäis olla?
No kumpi otetaan ;)
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12827556423140&itemcmd=move47&listSize=368&doListClickStat=false&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1405598
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12827596102120&itemcmd=move2&listSize=4&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1390825
- sitä vain
ei ole mennyt. En tiedä onko minulla tilaisuutta enää, sinulla ainakin on.
- juna odottaa..
ja sä tiedät sen.
- junaan
juna odottaa.. kirjoitti:
ja sä tiedät sen.
meneeks etelään vai pohjoiseen..täältä leveimmältä kohti :)
- 14
se on.
Tunteet vain mahtoi sitten puuttua.
Jos ei ole ikävä ; )
( kun tällä palstalla ollaan )- järki´
voitti.
- itse perkele
no vittuakos siinä, kiireellä tulee vaan kusipäisiä lapsia.. just tuollaisia kärsimättömiä sokerista tehtyjä, sulavat sateessa poloiset..
- tufftuff.
vielläkin kiskojen kolina.
http://www.youtube.com/watch?v=H6lhj5p5n_E&feature=related- tufftuff
. kirjoitti:
tulisin tiedäthän sen ??
http://www.youtube.com/watch?v=nrYnoLBRqCQ&feature=related
- ..
jos juna meni, ei sille mitään voi. ..jos siltikin haluat vielä nähdä, sun tarvii vain pyytää. toivon että tiedät sen. ..miehelle tämä.
- -----
oli 2006. Mennyt, mikä mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890