Arja Saijonmaa

Tuska rinnassain

Mikaelissa piti olla lokakuun 3. päivä Arja Saijonmaan konsertti. Nyt lippupalvelun mukaan tapahtuma onkin poistunut ohjelmistosta!

26

1337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä

      hetkauta puoleen eikä toiseen.

      • Miksi kommentoit

        jos asia ei kerran sua liikuta?


      • 3.0
        Miksi kommentoit kirjoitti:

        jos asia ei kerran sua liikuta?

        ajattelin että kukaan muukan ei kommento


    • on myyty loppuun

      Tai sitten konsertoimiselle on tullut joku este

    • :_:_:_

      Kuka taistolaislaislauja enää haluu kuulla?

      • SDP yöks!!

        Punikki nainen ja omia lapsia ei oo vieläkään. omaan napaansa tuijottaja kuten lenitakin.


      • panettelee
        SDP yöks!! kirjoitti:

        Punikki nainen ja omia lapsia ei oo vieläkään. omaan napaansa tuijottaja kuten lenitakin.

        Kaikki vasemmistolaiset eivät ole taistolaisia ja lapsettomuus on nykymaailmassa ihan normaalia


      • gugi
        panettelee kirjoitti:

        Kaikki vasemmistolaiset eivät ole taistolaisia ja lapsettomuus on nykymaailmassa ihan normaalia

        Mutta jos niitä lippuja ei oo myyty tarpeeks. Usein käy myös niin.lapsettomuus,,, niin ei kannata kommentoida kun ei tiedä faktoja,, itsellä on nlapsia kolme , ihan mukavaa mulle.


      • yksi halukas
        gugi kirjoitti:

        Mutta jos niitä lippuja ei oo myyty tarpeeks. Usein käy myös niin.lapsettomuus,,, niin ei kannata kommentoida kun ei tiedä faktoja,, itsellä on nlapsia kolme , ihan mukavaa mulle.

        En usko, että muka ei olisi lippuja saatu kaupaksi. Mutta ei voi mitään, kun ei tule niin ei tule.


      • kahtamoinen
        yksi halukas kirjoitti:

        En usko, että muka ei olisi lippuja saatu kaupaksi. Mutta ei voi mitään, kun ei tule niin ei tule.

        Eipä niitä konsertteja pidetä jos tämmösillä palstoilla yks ilmoittautuu että minä oisin ainaskii tullu..lippujen hinnat karkaa yleensä tämänkin paatoksellisen joikujan kohdalla liian korkeiksi.kannattais pysyä siellä ruotsissa ja muistella olof palmeen kanssa viettämiä aikoja..Eritoten otti päähän kun hän oli eräälle tutulle sanonut kun kukkia oli laitettu hänen mökilleen väärin että ..absoluuttisen sävelkorvan lisäksi hänellä on myös absoluuttinen värisilmä,, voi vittu mikä artisti.eiku kukat ylös ja uusiks.seuraavaksi että olipa kallista.jos on niin vaativa hän tarvitsisi myös absoluuttisen sponssorin vaatimuksilleen...


      • Barrikaadimarssi
        kahtamoinen kirjoitti:

        Eipä niitä konsertteja pidetä jos tämmösillä palstoilla yks ilmoittautuu että minä oisin ainaskii tullu..lippujen hinnat karkaa yleensä tämänkin paatoksellisen joikujan kohdalla liian korkeiksi.kannattais pysyä siellä ruotsissa ja muistella olof palmeen kanssa viettämiä aikoja..Eritoten otti päähän kun hän oli eräälle tutulle sanonut kun kukkia oli laitettu hänen mökilleen väärin että ..absoluuttisen sävelkorvan lisäksi hänellä on myös absoluuttinen värisilmä,, voi vittu mikä artisti.eiku kukat ylös ja uusiks.seuraavaksi että olipa kallista.jos on niin vaativa hän tarvitsisi myös absoluuttisen sponssorin vaatimuksilleen...

        On se kauheaa kun Mikkelistäkin on joku ponnistanut maailmalle. Arja lauloi kauan sitten Mikkelin sotilaskotisisarille ja voi hyvä tavaton kun siitä pillastuttiin. Sävelmät olivat liian punaisia tuohikulttuurin kyllästämille pikku porvareille.


      • Marskille malja
        Barrikaadimarssi kirjoitti:

        On se kauheaa kun Mikkelistäkin on joku ponnistanut maailmalle. Arja lauloi kauan sitten Mikkelin sotilaskotisisarille ja voi hyvä tavaton kun siitä pillastuttiin. Sävelmät olivat liian punaisia tuohikulttuurin kyllästämille pikku porvareille.

        Hienostoperheen tytär,joka kapinoi isiä vastaan alkamalla kommariksi.Halusi punasuomea ja kailotti partisaanivalssia,partisaanien kunniaksi, jotka teurastivat sodan aikaan rajakylissä puolustuskyvyttömiä naisia ja lapsia.En ole koskaan arvostanut saatika kunnioittanut näitä taistolaispunikkeja.


      • maisakerttu
        kahtamoinen kirjoitti:

        Eipä niitä konsertteja pidetä jos tämmösillä palstoilla yks ilmoittautuu että minä oisin ainaskii tullu..lippujen hinnat karkaa yleensä tämänkin paatoksellisen joikujan kohdalla liian korkeiksi.kannattais pysyä siellä ruotsissa ja muistella olof palmeen kanssa viettämiä aikoja..Eritoten otti päähän kun hän oli eräälle tutulle sanonut kun kukkia oli laitettu hänen mökilleen väärin että ..absoluuttisen sävelkorvan lisäksi hänellä on myös absoluuttinen värisilmä,, voi vittu mikä artisti.eiku kukat ylös ja uusiks.seuraavaksi että olipa kallista.jos on niin vaativa hän tarvitsisi myös absoluuttisen sponssorin vaatimuksilleen...

        Heh :) Omakohtaista kokemusta on hänen "rytmitajustaan" istutusten suhteen.
        En mene moittimaan. Hän on omanlaisensa persoona mutta musiikoin suhteen makuja on monia. Itse en pidä hänen äänestään enkä esittämästään musiikista. En siis menisi konserttiinkaan.


      • väärin!
        Marskille malja kirjoitti:

        Hienostoperheen tytär,joka kapinoi isiä vastaan alkamalla kommariksi.Halusi punasuomea ja kailotti partisaanivalssia,partisaanien kunniaksi, jotka teurastivat sodan aikaan rajakylissä puolustuskyvyttömiä naisia ja lapsia.En ole koskaan arvostanut saatika kunnioittanut näitä taistolaispunikkeja.

        Arja sanoi juuri jossain lehdessä että 70-luvulla katkesi ihmissuhteet kun kaikki kaverit menivät taistolaisiin. Arja ei siis ollut taistolainen vaan enemmänkin demari tai revari eli sellainen joita taistolaiset kiivaimmin haukkuivat. Arjan ei siksi ole tarvinnut myöskään tehdä käännöksiä tai katua menneisyyttään. Partisaanivalssin aiheena ei todellakaan ole neuvostopartisaanit vaan se on paljon vanhempi laulu ja kertoo ihan toisista taisteluista.


    • Berija<

      Mul on jääny Arjasta kuva vasemmistointellektuellinä.

      • intellektuelli Elli

        Onhan se vasemmistolainen ja joskus aikalaillakin radikalisti. Mutta mitäs pahaa siinä on?

        Hyvä Arja!


    • ekotorin paluu

      Kyllähän Arja on ikäisekseen hyvin säilynyt, ja mitkä munkit sillä onkaan..! Kyllä minä punaPimuun mielelläni survaisisin, olis varmast hottia kyytiä, sellainen on pilke silmissä sillä.

    • jee,,,

      ollenkaan sen vasemmistolaisen esitykset eikä esiintymättä jättämiset! Parempi, kun pysyy pois estraadeilta!

      • limahl

        olen arja fani jo 80-luvun lopusta alkaen. hurahdin högt över havet kappaleen myötä. oli melko järkytys kun tämä suomen kaikkien aikojen kansainvälisin taiteilija on kotoisin mikkelistä. arjahan menee täysin ruotsalaisesta, vaikka juuret ovatkin itäsuomen savossa. harmi se mikaelin konsertti kun oli jouduttu perumaan. arjaa näkee harvoin enää suomessa. mutta ruotsissa hän on megaluokan julkkis, kaikki tuntevat hänet. ja siellä tietenkin työt pääasiassa taitavat olla. miten mikkeliläiset suhtautuvat kuuluisaan tyttäreensä? kuulostaa nurkkakuntalaiselta jos arja saijonmaan taidetta tai luonnetta arvioidaan kukkaistutusten perusteella. arjan saavutuksia tulee mitata kovalla kansainvälisellä tasolla, koska hän on vahva kulttuurivaikuttaja ainakin kolmessa eri maassa.


      • Mickelssoni
        limahl kirjoitti:

        olen arja fani jo 80-luvun lopusta alkaen. hurahdin högt över havet kappaleen myötä. oli melko järkytys kun tämä suomen kaikkien aikojen kansainvälisin taiteilija on kotoisin mikkelistä. arjahan menee täysin ruotsalaisesta, vaikka juuret ovatkin itäsuomen savossa. harmi se mikaelin konsertti kun oli jouduttu perumaan. arjaa näkee harvoin enää suomessa. mutta ruotsissa hän on megaluokan julkkis, kaikki tuntevat hänet. ja siellä tietenkin työt pääasiassa taitavat olla. miten mikkeliläiset suhtautuvat kuuluisaan tyttäreensä? kuulostaa nurkkakuntalaiselta jos arja saijonmaan taidetta tai luonnetta arvioidaan kukkaistutusten perusteella. arjan saavutuksia tulee mitata kovalla kansainvälisellä tasolla, koska hän on vahva kulttuurivaikuttaja ainakin kolmessa eri maassa.

        Poliittisesti maltillinen, kohtalainen laulaja, mielenkiintoinen henkilö.


    • Partizan!

      stallari esiinty perjantaina tv:ssä, heti vaihdoin muun kanavan!

      • La-Arjafan

        antoi hyvän kuvan itsestään. diiva myönteisessä mielessä. suomalaiset eivät ole tottuneet diivoihin. katri helena ei ole diiva. sillanpää on diiva, mutta mies. se on helpompi kestää?
        arja on ssupisuomalainen eikä maailmalla yritä muuta esittääkään. päinvastoin, edistää suomikuvaa: on kirjoittanut saunakirjan. ja korostaa esiintymisissään suomalaisuutta, esimerkiksi ruotsin kieli, ei lähde sitä kiekumaan riikinomaisesti, vaan puhuu korostetun suomalaisittain. uskon, että arjaan liitetään ruotsissa tietty eksotiikka: "emigrantti" idästä, joka on maailmankansalainen. arja puhuttaa aina kun avaa suunsa, mutta näin on varmaan tarkoituskin. oletteko huomanneet, että arjan ja zarah leanderin urissa on samankaltaisuutta paljonkin?
        arja on kaunis ja älykäs nainen. mitä jos annettaisiin arjan tehdä suomessa kunnon comeback, uskon, että hän itse haluaa sitä. ja uskon, että vielä tulee aika, jolloin hän saa suomessakin sen arvostuksen, jonka ansaitsee.


      • ZARJUSKA
        La-Arjafan kirjoitti:

        antoi hyvän kuvan itsestään. diiva myönteisessä mielessä. suomalaiset eivät ole tottuneet diivoihin. katri helena ei ole diiva. sillanpää on diiva, mutta mies. se on helpompi kestää?
        arja on ssupisuomalainen eikä maailmalla yritä muuta esittääkään. päinvastoin, edistää suomikuvaa: on kirjoittanut saunakirjan. ja korostaa esiintymisissään suomalaisuutta, esimerkiksi ruotsin kieli, ei lähde sitä kiekumaan riikinomaisesti, vaan puhuu korostetun suomalaisittain. uskon, että arjaan liitetään ruotsissa tietty eksotiikka: "emigrantti" idästä, joka on maailmankansalainen. arja puhuttaa aina kun avaa suunsa, mutta näin on varmaan tarkoituskin. oletteko huomanneet, että arjan ja zarah leanderin urissa on samankaltaisuutta paljonkin?
        arja on kaunis ja älykäs nainen. mitä jos annettaisiin arjan tehdä suomessa kunnon comeback, uskon, että hän itse haluaa sitä. ja uskon, että vielä tulee aika, jolloin hän saa suomessakin sen arvostuksen, jonka ansaitsee.

        mahtavaa! pian nähdään arja saijonmaa linnan tähdet reality sarjassa suomessa! tuskin maltan odottaa! arjan karisma ylittää linnassa kaikkien toisten. onhan esimerkiksi neumanni ja Täni aika rupsuja ja hengettömiä, samoin se kirjailijan ruppana, mikä sen nimi nyt olikaan? sitä sinisaloa en ole koskaan nähnytkään. mikä lie. ja veijonen, näyttelijä, hengetön isoisä, joka jaksaa pitää tiukkoja farkkuja! kuka jaksaa kuunnella muiden paitsi arjan juttuja. kansainvälisyyttä! karismaa! seikkailuja maailmalta! kauneutta!


      • SVERIGE
        ZARJUSKA kirjoitti:

        mahtavaa! pian nähdään arja saijonmaa linnan tähdet reality sarjassa suomessa! tuskin maltan odottaa! arjan karisma ylittää linnassa kaikkien toisten. onhan esimerkiksi neumanni ja Täni aika rupsuja ja hengettömiä, samoin se kirjailijan ruppana, mikä sen nimi nyt olikaan? sitä sinisaloa en ole koskaan nähnytkään. mikä lie. ja veijonen, näyttelijä, hengetön isoisä, joka jaksaa pitää tiukkoja farkkuja! kuka jaksaa kuunnella muiden paitsi arjan juttuja. kansainvälisyyttä! karismaa! seikkailuja maailmalta! kauneutta!

        kuka on nähnyt tai tavannut arjan muussa kuin konserttitilanteessa? millainen? itse olen nähnyt sattumalta lentokentällä ja stockmannilla. erottuu joukosta, eikä tunnu vaivaantuvan vaikka ihmiset tuijottavat. kyllä moni arjan tuntee.


    • Anonyymi

      Arjan ääni on koulutuksen tuloksena alkanut soida puhtaammin kuin esim. ,ekalla Theodorakis älppärillään..,,--Hänen äänenkäyttötekniikkansa on parantunut ja on jopa taitavaakin kaikkine hidastuksineen ja himmennyksineen.Minunkin mieleeni on tullut natsien suosima zarah leander äänen sävyissä ja sijoittelussa on jotakin samansävyistä sanoisinko koleaa ja kolkkoa jota pehmennetään mahtipontisuuttakin hipovalla tekniikalla.äänenkäyttö vaikuttaa jotenkin päälleliimatulta tarkasti rakennetulta.mikä toisaalta on hienoa taidelaulua mutta aitous ja luonnollisuus ,lämpö ja sielukkuus ovat vähäisempää.tämä aiheuttaa äänen soinnin.ihmisen sielu joko soi taikka sitten ei soi.sitä ei voi koulutuksellakkan parantaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe