Niin eli mitä pelejä täs tulee? Ja täshän ei oo sitä ovi palveluu, olenko oikeassa?
Samsung s5230 pelit?
37
4116
Vastaukset
kylä. Ei oo mitään palvelua. Mut mobile9.com sielt saa hyvii pelejä.
- UIMARI 24/7
mobile9 pelit ei toimi samsung s5230 kännykässä,getjar.com sieltä löytyy pelejä.
- lollaaa
kyl toimii -.- xDDDDDitel ainakin
- ??????
onko ne ilmasii getjar.com pelit?
- samsungonparas ;>
toimii mobile9 pelit!!!!!!!!! niitten pitää olla alle 1 gb ..... muuten ei toimi ;o
- lollaaa
ei tartte on yks koodi millä 2gb pelinki saa toimii siinä xD
- lollaaa
lollaaa kirjoitti:
ei tartte on yks koodi millä 2gb pelinki saa toimii siinä xD
mikä koodi sori käytin nimeäsi lollaa
- MOBILE9 PELIT TOIMII
Niin toimii ....
- AnniSamsung
Onks ne ilmasia? :)
- ilveshemmo
Ei toimi!
- assurinkampsu :)
TOIMIIII!!!!!!!!!!!!!!!!
- c3ccci
itekki täs samaa mietin jaoon nii nero etten osaa ladata .-.-
- auttakaa!!
Itelläni on ollut samsung s5230 puhelin kohta vuoden enkä edelleen osaa ladata pelejä tähän puhelimeen! voisiko joku auttaa ja kenties kertoa miten saisin ne ladattua kun saan ne puhelimeen mut sit siinä lukee et tiedosto tyyppiä ei tueta ja näin. en saa niitä siirrettyä pelit kansiion. voisiko joku auttaa??
- en sano
Ne pitää asentaa ensin....
- s5230
onko ne ilmaisia?
- (>v<)
toimiiks täs angry birds?
- anrgiböörtsifanni
5230 käy angry birds mut pitää muuttaa jotain asetuksia jollain koodilla
puhelimeen voi ladata pelejä mobilesta ensil lattaate sen koneelle sitten laitatte usb piuhalla sen pelin siihen puhelimeen ja muut tiedostot ja asennatte voi myös bluetoothilla jos on koneella nii lähettää puhelimeen- lollaaa
itellä ku on angry birds rio ja melkeen kaikki xD
- Touteli
lollaaa kirjoitti:
itellä ku on angry birds rio ja melkeen kaikki xD
no miten oot saanu ne? voisikko helpata muitakin!?Kun mulla ei toimi ainakaan... :O
- PinkSamsung
Moi voiks Fruit ninjan ladata Samsung s5230 kosketusnäyttö puhelimeen?????
Jos voi niin onks se ilmasta, ent mistä sen vois lataa????????????
Tartten apuu!!!!- Daria xD
www.getjar.com? Pitääks siiin vaa painaa Free- nappia vai?
Ent sitten.....??????????????? - Getjar
Daria xD kirjoitti:
www.getjar.com? Pitääks siiin vaa painaa Free- nappia vai?
Ent sitten.....???????????????kun menee kännykällä nettiin niin gifjottaa sinne sit getjar. sieltä saa ladattu pelejä:),aika huonoja kyllä on.Oon itekkin ladannu kyllä sieltä. Kirjottaa haku kenttään vaikka funny games niin tulee joitakin hauskoja pelejä sit vaan painaa lataus nappia ja lataa. Ei sen vaikeampaa.... xD
- Ekaluokalaisen isä
Latasin tytön Samsung s5230-puhelimeen Angry Birds pelin osoitteesta mobile9.com. Siirsin puhelimeen ja asensin. Kun koitan käynnistää ilmoittaa puhelin Java-virheestä "Virheellinen muoto"
Osaako joku auttaa. Kiitokset jo etukäteen!- Vappuhanska
Huhuu taitavammat!Osaisko joku auttaa ja ekaluokkalaisen mielestä iskä on ihan vappuhanska kun ei tota osaa.
Helppiä pliis! - Touteli
mitää muuttaa niitä asetuksia.... sitten pitäis toimia! :)
- pelaaja minecraft
mite saa minecraftin kännyyn samsung s5230 star en saa mitekään ilmoitan jos saan
- Touteli
mistä saa pelejä samsung s5230 puhelimeen????
auttaakaa nyt!!!! :)) - :)
Saako samsung s5230 puhelimeen fruit ninjan?? tartten apuu auttakaa!! :P
- Minä
Saa.;)
- Minä
Mikä se koodi on?
- apua5
Se oli joku javaland
- Jokurandom.com
Mikä se salasana koodi juttu siihe java juttuuun on?
- MOLEMPIPUOLINEN
En tiiä mut laitoin kaikkiin peukun ylös! :)
- APUANYT
SIIS MIKÄ KOODI PITÄÄ LAITTAA MIHIN? mä oon saanu ladattua tohon puhelimeen joitain pelejä, mutta varmaan 90% peleistä, mitä laitoin kännykkään ei toiminu...
- Fruit :)
Mä en tajuu teitä antakaa selvemmät ohjeet! Mistä saa fruit ninjan ja subway surffin tähän s5230 puhelimeen!!! Miten ootte saanu pelit siel kännykässä toimiin? Sain mun koneelle ladattua angry birdsin ja sain sen myös siirrettyy mun puhelimeen mutt se sanoo vaa et tiedostotyyppiä ei tueta! :(
- apua5
Siis onko ne elit ilmaisia vai jotuuko maksaa niistä llai on sama puhelin ku teillä :D
kertokaa ku painoin jotai like save nappia nii mitä sitte - sarsa
mobile9:stä oon saanu pari peliä toimimaan samsung s5230:sa. esim. doodle jump toimii :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082