kokemuksia kellään kyseisen aineen käytöstä onko toimiva auttaako tosiaan vedenpitävyyteen?minkä hajuista aine on?jääkö haju takkiin pesun jälkeen?
Pilasin kuoritakkini pesemällä väärällä aineella ja olen haju herkkä.
nikwaxin kyllästysaineen käyttö
5
4842
Vastaukset
- kysymystäsi...
Nikwax on tuotemerkki jolla löytyy varsin kattava valikoima aineita eri materiaaleille.
Mitähän noista mahdoit tarkoittaa?- teijjuli
Nikwax Twinpack
Puhdistaa turvallisesti, palauttaa hengittävyyden ja ylläpitää vedenhylkivyyttä. Pese kuorivaate pesukoneessa Tech Washilla je sen jälkeen kyllästä vielä koneessa TX Directillä. Pullojen sisältö 300 ml. Pesuaine riittää n. kolmeen pesukertaan ja hoitoaine n. kahteen käsittelyyn.
tarkoitin näitä aineita
- eqrt
Kuulemma se suihkutettava kylläste on parempaa, koska pesukoneessa käytettävä aine leviää tietysti joka paikkaan, myös takin sisäpinnalle. Ei kai siitä muuta haittaa ole, kuin että hengittävyys saattaa heiketä. En sit tiedä, että millaista myrkkyä se kylläste on, eli haluanko sitä kamaa iholle takin sisäpinnan kautta :/ Voi olla, että on täysin turvallista, tai sitten ei.
Miten ihmeessä muuten takki meni pilalle pesussa? Vuotaako se pesun jälkeen, vai tarkoittaako pilalle meneminen sitä, että takin pinta ei enää hylji vettä? Jälkimmäiseen auttaa kyllästys, mutta vuotoa sillä ei paikkaa.- atlatl
..pitää muistaa ettei kalvovaatteita saa pestä pesuaineilla,jotka sisältävät Zeoliittia. Se tukkii kalvovaatteiden mikrohuokoset.
Mieto,nestemäinen pesuaine on paras.
Itse pesen kalvovaatteet mieluummin käsin nestemäisellä pesuaineella. Ja käsittelen suihkeella,joka on siihen tarkoitetttu. Ei liian kallista jos vaatteen pesee hyvin käsin vaikkapa kolme kertaa vuodessa ja sen jälkeen suihkuttaa siihen tarkoitetulla aineella.
Mielestäni kannattaa jos vaatteesta on maksanut useampia satasia. Käsittely kun jatkaa vaatteen käyttöikää vuosilla ja vuosilla.
- hlsnk
Nikwax TX Direct Spray haisee todella pahalle. Kuoritakkini on haissut käsittelyn jälkeen voimakkaasti liuottimelta, eikä haju ole lähtenyt parin päivän tehotuuletuksenkaan jälkeen. En suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833