Kalat-mies sanoo yhtäkkiä haluvansa edetä pikkuhiljaa, mutta olevansa kiinnostunut. Tarkoittaako tämä että haluaa vain miettiä asioita hetken aikaa vai että ei vaan enää oikeasti kiinnosta? Tiivistä tapailua ollut pari kuukautta ja nyt viikon tauko. Olen itse Leijona ja malttamaton, odotanko turhaan?
puhuuko palturia?
3
637
Vastaukset
- <3<3<3<3<3
kärsivällisyyttä ja kestävyyttä odottaa kylä siitä tulee joskus jotain tai ei yhtään. Kun kalat miehestä ei koskaan saa selvä mitä se ajattele ja mitä oikeesti pyörii sen päässään??? ja muutenkin uskoisin että leijo ja kalat eivät sovi yhteen.. varsinkin jos leijona on nainen. Onnea matkaa vaan:=)
- Kala-ukko
Juu, se Kalat-mies on lähtenyt haasteellisille, mutta vaarallisille vesille!!! . . . Ainakin minä pelkään Leijonia! . . . Tuli ja vesi, eivät sovi yhteen!
Leijonan vaativuus ja suoruus haavoittavat Kalaa . . . Leijonan seksikkyys kiehtoo Kalaa ja se vetää Kalaa puoleensa . . . Mutta . . . ne sanat, joita Leijonan suusta tulee ja joskus se kylmyys tekee Kalan araksi. . . Olet imeisesti loukannut Kalan tunteita, ehkä tahtomattasi. Mä veikkaan, että Kalat-mies on lähtenyt nuolemaan haavojaan ja tulee vielä takaisin . . . Samalla hän kyllä miettii kuinka voisi säästää itseään, ettei haavoittuisi liikaa . . . Kala on puraisemassa liiansuurta palaa tavoitellessaan Leijonaa! - kahvelikoura
eivät sovi yhteen asumaan. Lejona tarvitsee jatkuvasti huomiota juhlien kera. Kalat eivät ole juhla ihmisiä pitemmän päälle. Kalat haluavat myös olla valokiilassa mutteivat saa tätä ylevää huomiota Leijonalta kun hän haluaa olla myös keskipisteenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269