Valmistuminen häämöttää edessä ensi keväänä. Tässä vaiheessa viimeistään sitä on alkanut pohtia, mille asteelle soveltuisi parhaiten opettajaksi. Sijaisuuksia olen tehnyt lähinnä yläkoulussa, jossa olen viihtynyt ja pärjännyt nuorten kanssa ihan hyvin. Lukio ja amis, amk:sta puhumattakaan, ovat tuntemattomampia.
Nyt olisikin kiva kuulla teiltä, millä asteella/koulussa opetatte ja mitä pidätte työstänne, sen hyvät ja huonot puolet? Oletteko kokeilleet muita asteita/kouluja tai haluaisitteko vaihtaa koulua?
Itse opiskelen äikän opeksi, mutta eri aineiden opejen vastaukset ovat myös tosi tervetulleita!
Yläkouluun, lukioon vai ammatilliseen
opeksi?
0
355
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614398KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523221Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512465- 1022154
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611484
- 351261