sopiiko directx9 w98se:hen vai ei.
ku mikrosoftin sivulla sanotaan et sopis w98se:hen mutta EI.
sanoo vaa et mulla on vanha windows ja tarviin uudemman.
no jumalauta
9
217
Vastaukset
- nyt ettei
se käy siihen äläkä spämmää.
Käyhän se. Windows Updatesta saatavana, olisi _pitänyt_ päivittää jo vuosia sitten...
- no olin
updates mut ei se mitää directx:ää päivittäny.
no olin kirjoitti:
updates mut ei se mitää directx:ää päivittäny.
- tuon juurikin
Kollimaattori kirjoitti:
olen asentanut mutta herjaa vaa että tarviin uudemman windowssin.
tuon juurikin kirjoitti:
Lataa versio DirectX 9.0c
- että..
tuon juurikin kirjoitti:
tarvitset uudemman käyttöjärjestelmän mutta kyllähän DX9 susikasiin asentuu.
- fsafsadfewfa
älä aloita uusia viestejä koko ajan samasta asiasta.
Kolme viimeistä on sun.
Oletko tyhmä, 7v pikkupoju, vai oikea häirikkö?- olen lepositeissä
oleva jakomielitautinen...
eka tilani on sellanen et pitää saada pill.a kokoajan ja toinen tila on sellanen et pitää runkata kokoajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423497Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",42493Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/852196Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1381850- 1291812
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee281729- 1381395
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131339"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551196Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1591111