Bed ja kasvikset

Sinde vm-82

Erityisesti mua kiinnostaa tässä tällä hetkellä hirvittävän suosittu vegaaniruokavalio. Mun Bediin auttaa kaalinsyöminen, diettaaminen ja paastoaminen. Jospa vegaanius ei olekaan oikea lähtökohta bedi-ihmiselle, vaan joku ihan muu lähtökohta esim. lukeminen voisi auttaa paremmin. Kai vegaanius kehitettiin juuri tähän.

Itse olen ollut viikon ilman sipsejä ja vaikuttaa verenpaineeseen jo nyt suotuisasti. Uskon, että paranen sairaudestani. Ehkä jouluksi uuteen asuun kokoon 38, olisiko tämä jo mahdollista? Vähänkö toivon, että olisi. Viimeksikin meni överiksi... Tällaisia ovat Bed-ihmisen ilot ja surut. Heillä ei ole sitä jotakin...

4

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei enää roskaa

Etköhän ole enemmän EDNOS mikäli kirjainyhdistelmällä nyt on mitään väliä. Sori vaan mutten oikein muutenkaan ymmärrä pointtiasi.

Olen itse kasvissyöjä ( 15 vuotta) ja diagnosoitu BED-tapaus, mutta nämä kaksi asiaa eivät liity millään lailla toisiinsa. Päinvastoin näen punaista jos jossain (virheellisesti) vihjaillaankaan siihen suuntaan että "muodikas" (?) vegetaristinen/vegaaninen ruokavalio ja syömishäiriöt liittyisivät jotenkin toisiinsa (sen enempää kuin syömishäiriöisten ylenpalttinen kiinnostus mihin tahansa ravitsemukseen yleensä kellään voi asioihin vaikuttaa). Minua esim. kliseiset kapinointivaihettaan elävät teinit jotka julistavat olevansa niin vegejä ja jotka syövät pelkkää porkkanaraastetta ja ranskanpullaa lähinnä vain huvittavat. Mutta kuten hyvin tiedämme, syömishäiriöiden taustat ja laukaisevat tekijät ovat yleensä kaikessa muussa paitsi itse ruoassa.

Tsemppiä ja jaksamista sinulle paranemisen tiellä. Aivan sama hei millä konstilla me pysytään sipseistä ym. roskasta erossa, ei sen väliä. :-)

• Sinde vm-82

fasistista ohjausta syömishäiriöiden piiriin? Amerikkalaista psykopatiaa ja siihen liittyviä ylipainoriskejä, siis. Mä olen Bed, vaikka olen ollut anorektikko. Toivoisin eettisistä syistä pääseväni nopeasti takaisin anoreksian piiriin. Vie aivan kauheasti aikaa olla läski. Ei jää ehkä edes aikaa tulojen nostamiseen. Lisäksi kärsin törkeästä vapaudenriistosta. Tätä ei voi selvittää ajattelun voimilla, on sellaisia täysin korvaamattomia asioita kehossa, joita ajattelu ei koske. Vapauden riisto ja sosiaaliturvan riistäminen (esim. seksin riistäminen) ja koskee näitä asioita.

• Päivän Matadori
        Sinde vm-82 kirjoitti:

fasistista ohjausta syömishäiriöiden piiriin? Amerikkalaista psykopatiaa ja siihen liittyviä ylipainoriskejä, siis. Mä olen Bed, vaikka olen ollut anorektikko. Toivoisin eettisistä syistä pääseväni nopeasti takaisin anoreksian piiriin. Vie aivan kauheasti aikaa olla läski. Ei jää ehkä edes aikaa tulojen nostamiseen. Lisäksi kärsin törkeästä vapaudenriistosta. Tätä ei voi selvittää ajattelun voimilla, on sellaisia täysin korvaamattomia asioita kehossa, joita ajattelu ei koske. Vapauden riisto ja sosiaaliturvan riistäminen (esim. seksin riistäminen) ja koskee näitä asioita.

pointtini on vaikea ymmärtää? Amerikkalainen psykopatia mahdollistaa kaiken, myös laihtumisen. Uskon näin. Kuinka olet unohtanut tällaisen uskonnon?

• yuftdtrders

Mulla on ollut bed/bulimia ja tiukka kasvisruokavalio auttoi pääsemään syömiskierteestä irti. Verensokeri pysyi aisoissa eikä tullut kamalia ahmimiskohtauksia. En lihonut, mutta kuitenkin sain riittävästi kaloreita.

Mulla tämä toimi, mutta ei ole varmaa toimiiko muilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6011
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      3894
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3295
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      470
      2740
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      270
      1755
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1423
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      159
      1288
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe