Bed ja kasvikset

Sinde vm-82

Erityisesti mua kiinnostaa tässä tällä hetkellä hirvittävän suosittu vegaaniruokavalio. Mun Bediin auttaa kaalinsyöminen, diettaaminen ja paastoaminen. Jospa vegaanius ei olekaan oikea lähtökohta bedi-ihmiselle, vaan joku ihan muu lähtökohta esim. lukeminen voisi auttaa paremmin. Kai vegaanius kehitettiin juuri tähän.

Itse olen ollut viikon ilman sipsejä ja vaikuttaa verenpaineeseen jo nyt suotuisasti. Uskon, että paranen sairaudestani. Ehkä jouluksi uuteen asuun kokoon 38, olisiko tämä jo mahdollista? Vähänkö toivon, että olisi. Viimeksikin meni överiksi... Tällaisia ovat Bed-ihmisen ilot ja surut. Heillä ei ole sitä jotakin...

4

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei enää roskaa

Etköhän ole enemmän EDNOS mikäli kirjainyhdistelmällä nyt on mitään väliä. Sori vaan mutten oikein muutenkaan ymmärrä pointtiasi.

Olen itse kasvissyöjä ( 15 vuotta) ja diagnosoitu BED-tapaus, mutta nämä kaksi asiaa eivät liity millään lailla toisiinsa. Päinvastoin näen punaista jos jossain (virheellisesti) vihjaillaankaan siihen suuntaan että "muodikas" (?) vegetaristinen/vegaaninen ruokavalio ja syömishäiriöt liittyisivät jotenkin toisiinsa (sen enempää kuin syömishäiriöisten ylenpalttinen kiinnostus mihin tahansa ravitsemukseen yleensä kellään voi asioihin vaikuttaa). Minua esim. kliseiset kapinointivaihettaan elävät teinit jotka julistavat olevansa niin vegejä ja jotka syövät pelkkää porkkanaraastetta ja ranskanpullaa lähinnä vain huvittavat. Mutta kuten hyvin tiedämme, syömishäiriöiden taustat ja laukaisevat tekijät ovat yleensä kaikessa muussa paitsi itse ruoassa.

Tsemppiä ja jaksamista sinulle paranemisen tiellä. Aivan sama hei millä konstilla me pysytään sipseistä ym. roskasta erossa, ei sen väliä. :-)

• Sinde vm-82

fasistista ohjausta syömishäiriöiden piiriin? Amerikkalaista psykopatiaa ja siihen liittyviä ylipainoriskejä, siis. Mä olen Bed, vaikka olen ollut anorektikko. Toivoisin eettisistä syistä pääseväni nopeasti takaisin anoreksian piiriin. Vie aivan kauheasti aikaa olla läski. Ei jää ehkä edes aikaa tulojen nostamiseen. Lisäksi kärsin törkeästä vapaudenriistosta. Tätä ei voi selvittää ajattelun voimilla, on sellaisia täysin korvaamattomia asioita kehossa, joita ajattelu ei koske. Vapauden riisto ja sosiaaliturvan riistäminen (esim. seksin riistäminen) ja koskee näitä asioita.

• Päivän Matadori
        Sinde vm-82 kirjoitti:

fasistista ohjausta syömishäiriöiden piiriin? Amerikkalaista psykopatiaa ja siihen liittyviä ylipainoriskejä, siis. Mä olen Bed, vaikka olen ollut anorektikko. Toivoisin eettisistä syistä pääseväni nopeasti takaisin anoreksian piiriin. Vie aivan kauheasti aikaa olla läski. Ei jää ehkä edes aikaa tulojen nostamiseen. Lisäksi kärsin törkeästä vapaudenriistosta. Tätä ei voi selvittää ajattelun voimilla, on sellaisia täysin korvaamattomia asioita kehossa, joita ajattelu ei koske. Vapauden riisto ja sosiaaliturvan riistäminen (esim. seksin riistäminen) ja koskee näitä asioita.

pointtini on vaikea ymmärtää? Amerikkalainen psykopatia mahdollistaa kaiken, myös laihtumisen. Uskon näin. Kuinka olet unohtanut tällaisen uskonnon?

• yuftdtrders

Mulla on ollut bed/bulimia ja tiukka kasvisruokavalio auttoi pääsemään syömiskierteestä irti. Verensokeri pysyi aisoissa eikä tullut kamalia ahmimiskohtauksia. En lihonut, mutta kuitenkin sain riittävästi kaloreita.

Mulla tämä toimi, mutta ei ole varmaa toimiiko muilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 476
      6846
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2521
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      218
      2477
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      140
      1759
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1698
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1113
    7. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1105
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1103
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1032
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      907
    Aihe