Bed ja kasvikset

Sinde vm-82

Erityisesti mua kiinnostaa tässä tällä hetkellä hirvittävän suosittu vegaaniruokavalio. Mun Bediin auttaa kaalinsyöminen, diettaaminen ja paastoaminen. Jospa vegaanius ei olekaan oikea lähtökohta bedi-ihmiselle, vaan joku ihan muu lähtökohta esim. lukeminen voisi auttaa paremmin. Kai vegaanius kehitettiin juuri tähän.

Itse olen ollut viikon ilman sipsejä ja vaikuttaa verenpaineeseen jo nyt suotuisasti. Uskon, että paranen sairaudestani. Ehkä jouluksi uuteen asuun kokoon 38, olisiko tämä jo mahdollista? Vähänkö toivon, että olisi. Viimeksikin meni överiksi... Tällaisia ovat Bed-ihmisen ilot ja surut. Heillä ei ole sitä jotakin...

4

876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei enää roskaa

Etköhän ole enemmän EDNOS mikäli kirjainyhdistelmällä nyt on mitään väliä. Sori vaan mutten oikein muutenkaan ymmärrä pointtiasi.

Olen itse kasvissyöjä ( 15 vuotta) ja diagnosoitu BED-tapaus, mutta nämä kaksi asiaa eivät liity millään lailla toisiinsa. Päinvastoin näen punaista jos jossain (virheellisesti) vihjaillaankaan siihen suuntaan että "muodikas" (?) vegetaristinen/vegaaninen ruokavalio ja syömishäiriöt liittyisivät jotenkin toisiinsa (sen enempää kuin syömishäiriöisten ylenpalttinen kiinnostus mihin tahansa ravitsemukseen yleensä kellään voi asioihin vaikuttaa). Minua esim. kliseiset kapinointivaihettaan elävät teinit jotka julistavat olevansa niin vegejä ja jotka syövät pelkkää porkkanaraastetta ja ranskanpullaa lähinnä vain huvittavat. Mutta kuten hyvin tiedämme, syömishäiriöiden taustat ja laukaisevat tekijät ovat yleensä kaikessa muussa paitsi itse ruoassa.

Tsemppiä ja jaksamista sinulle paranemisen tiellä. Aivan sama hei millä konstilla me pysytään sipseistä ym. roskasta erossa, ei sen väliä. :-)

• Sinde vm-82

fasistista ohjausta syömishäiriöiden piiriin? Amerikkalaista psykopatiaa ja siihen liittyviä ylipainoriskejä, siis. Mä olen Bed, vaikka olen ollut anorektikko. Toivoisin eettisistä syistä pääseväni nopeasti takaisin anoreksian piiriin. Vie aivan kauheasti aikaa olla läski. Ei jää ehkä edes aikaa tulojen nostamiseen. Lisäksi kärsin törkeästä vapaudenriistosta. Tätä ei voi selvittää ajattelun voimilla, on sellaisia täysin korvaamattomia asioita kehossa, joita ajattelu ei koske. Vapauden riisto ja sosiaaliturvan riistäminen (esim. seksin riistäminen) ja koskee näitä asioita.

• Päivän Matadori
        Sinde vm-82 kirjoitti:

fasistista ohjausta syömishäiriöiden piiriin? Amerikkalaista psykopatiaa ja siihen liittyviä ylipainoriskejä, siis. Mä olen Bed, vaikka olen ollut anorektikko. Toivoisin eettisistä syistä pääseväni nopeasti takaisin anoreksian piiriin. Vie aivan kauheasti aikaa olla läski. Ei jää ehkä edes aikaa tulojen nostamiseen. Lisäksi kärsin törkeästä vapaudenriistosta. Tätä ei voi selvittää ajattelun voimilla, on sellaisia täysin korvaamattomia asioita kehossa, joita ajattelu ei koske. Vapauden riisto ja sosiaaliturvan riistäminen (esim. seksin riistäminen) ja koskee näitä asioita.

pointtini on vaikea ymmärtää? Amerikkalainen psykopatia mahdollistaa kaiken, myös laihtumisen. Uskon näin. Kuinka olet unohtanut tällaisen uskonnon?

• yuftdtrders

Mulla on ollut bed/bulimia ja tiukka kasvisruokavalio auttoi pääsemään syömiskierteestä irti. Verensokeri pysyi aisoissa eikä tullut kamalia ahmimiskohtauksia. En lihonut, mutta kuitenkin sain riittävästi kaloreita.

Mulla tämä toimi, mutta ei ole varmaa toimiiko muilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      181
      7597
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      88
      3539
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      59
      2444
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      70
      1568
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      374
      1504
    6. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1396
    7. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1383
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1091
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1040
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1038
    Aihe