Bed ja kasvikset

Sinde vm-82

Erityisesti mua kiinnostaa tässä tällä hetkellä hirvittävän suosittu vegaaniruokavalio. Mun Bediin auttaa kaalinsyöminen, diettaaminen ja paastoaminen. Jospa vegaanius ei olekaan oikea lähtökohta bedi-ihmiselle, vaan joku ihan muu lähtökohta esim. lukeminen voisi auttaa paremmin. Kai vegaanius kehitettiin juuri tähän.

Itse olen ollut viikon ilman sipsejä ja vaikuttaa verenpaineeseen jo nyt suotuisasti. Uskon, että paranen sairaudestani. Ehkä jouluksi uuteen asuun kokoon 38, olisiko tämä jo mahdollista? Vähänkö toivon, että olisi. Viimeksikin meni överiksi... Tällaisia ovat Bed-ihmisen ilot ja surut. Heillä ei ole sitä jotakin...

4

885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei enää roskaa

Etköhän ole enemmän EDNOS mikäli kirjainyhdistelmällä nyt on mitään väliä. Sori vaan mutten oikein muutenkaan ymmärrä pointtiasi.

Olen itse kasvissyöjä ( 15 vuotta) ja diagnosoitu BED-tapaus, mutta nämä kaksi asiaa eivät liity millään lailla toisiinsa. Päinvastoin näen punaista jos jossain (virheellisesti) vihjaillaankaan siihen suuntaan että "muodikas" (?) vegetaristinen/vegaaninen ruokavalio ja syömishäiriöt liittyisivät jotenkin toisiinsa (sen enempää kuin syömishäiriöisten ylenpalttinen kiinnostus mihin tahansa ravitsemukseen yleensä kellään voi asioihin vaikuttaa). Minua esim. kliseiset kapinointivaihettaan elävät teinit jotka julistavat olevansa niin vegejä ja jotka syövät pelkkää porkkanaraastetta ja ranskanpullaa lähinnä vain huvittavat. Mutta kuten hyvin tiedämme, syömishäiriöiden taustat ja laukaisevat tekijät ovat yleensä kaikessa muussa paitsi itse ruoassa.

Tsemppiä ja jaksamista sinulle paranemisen tiellä. Aivan sama hei millä konstilla me pysytään sipseistä ym. roskasta erossa, ei sen väliä. :-)

• Sinde vm-82

fasistista ohjausta syömishäiriöiden piiriin? Amerikkalaista psykopatiaa ja siihen liittyviä ylipainoriskejä, siis. Mä olen Bed, vaikka olen ollut anorektikko. Toivoisin eettisistä syistä pääseväni nopeasti takaisin anoreksian piiriin. Vie aivan kauheasti aikaa olla läski. Ei jää ehkä edes aikaa tulojen nostamiseen. Lisäksi kärsin törkeästä vapaudenriistosta. Tätä ei voi selvittää ajattelun voimilla, on sellaisia täysin korvaamattomia asioita kehossa, joita ajattelu ei koske. Vapauden riisto ja sosiaaliturvan riistäminen (esim. seksin riistäminen) ja koskee näitä asioita.

• Päivän Matadori
        Sinde vm-82 kirjoitti:

fasistista ohjausta syömishäiriöiden piiriin? Amerikkalaista psykopatiaa ja siihen liittyviä ylipainoriskejä, siis. Mä olen Bed, vaikka olen ollut anorektikko. Toivoisin eettisistä syistä pääseväni nopeasti takaisin anoreksian piiriin. Vie aivan kauheasti aikaa olla läski. Ei jää ehkä edes aikaa tulojen nostamiseen. Lisäksi kärsin törkeästä vapaudenriistosta. Tätä ei voi selvittää ajattelun voimilla, on sellaisia täysin korvaamattomia asioita kehossa, joita ajattelu ei koske. Vapauden riisto ja sosiaaliturvan riistäminen (esim. seksin riistäminen) ja koskee näitä asioita.

pointtini on vaikea ymmärtää? Amerikkalainen psykopatia mahdollistaa kaiken, myös laihtumisen. Uskon näin. Kuinka olet unohtanut tällaisen uskonnon?

• yuftdtrders

Mulla on ollut bed/bulimia ja tiukka kasvisruokavalio auttoi pääsemään syömiskierteestä irti. Verensokeri pysyi aisoissa eikä tullut kamalia ahmimiskohtauksia. En lihonut, mutta kuitenkin sain riittävästi kaloreita.

Mulla tämä toimi, mutta ei ole varmaa toimiiko muilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1758
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1036
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      926
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe