En löytänyt vielä ketjua subway-ravintolasta. kerronpa siis oman kokemukseni:
Kävimme eilen ensimmäistä kertaa Akselissa "subilla".
En niin kauheasti ihastunut itse tuotteeseen, vaikkakin pidän parempana kuin minkään pikaruokalan perussatsia (ihan "ok" välipala kuitenkin), mutta palveluun ihastuin sitäkin enemmän. Tytöt hymyilivät kauniisti ja meitä palvellut tyttö tosi hyvin hoiti kyselyt, suosittelut ja muut meille ekakertalaisille (mainittiin kyllä, että ei olla ennen käyty). Tuli tosi hyvä olo itelle, mitä nyt vähän hämmentynyt, kun niin paljon asioita piti päättää. Mutta siis työntekijöistä iso plussa!!
Miinuksia vähän siitä paikasta. Kauppakeskuksen aulassa (eteisessä???) ei ehkä ole kovin mukava tunnelma.
Kaiken kaikkiaan jäi hyvä kuva, menen varmaan uudestaankin.
Mitä mieltä muut on?
SUBWAY
64
5971
Vastaukset
- 617+907845
On siellä tullut melkein viikottain käytyä kun sattui löytäneeksi ne omat suosikkinsa listalta.
Alkuun tuli kokeiltua jotain grillattu kana-systeemiä mikä ei innostanut laisinkaan, mutta spicy italian ja italian bmt on nykyään ne ykköseväät.
Se on kyllä tosi että paikan päällä syöminen on melko haitarista kun joutuu istumaan siinä kaiken kulkijan keskellä.
Iso miinus myös siitä että teinit ja mannet pesiytyy niihin subin pöytiin ja luonnollisestikaan eivät osta yhtään mitään.
Ei siis tosiaankaan kovin houkutteleva ruokapaikka siinä suhteessa mutta patongit ja palvelu ok.- syöpävaara
hirveetä lisäainemoskaa työkin syötte. Kantsis vähän ajatella elimistön kokonaisterveyttä pidemmän päälle. Itsetehty tai ruokalasta ostettu kunnollinen perusruoka kunniaan!
- tyhmähkö
syöpävaara kirjoitti:
hirveetä lisäainemoskaa työkin syötte. Kantsis vähän ajatella elimistön kokonaisterveyttä pidemmän päälle. Itsetehty tai ruokalasta ostettu kunnollinen perusruoka kunniaan!
Noniin, pistäs mainiten niitä subbarin sapuskan peseviä ruokaloita. Ja sellaisia joissa sen sapuskan saa järkevässä ajassa, kuten subissa. Voin itse aloittaa:
-Chinaman, ei välttämättä pese subia mutta on kivaa vaihtelua ja palvelukin on yleensä yhtä nopeaa. Molemmissa tilaaminen on ainakin itselleni samanlaista sähläystä. Voimia asiakaspalvelijoille :) - Tettiläinen
syöpävaara kirjoitti:
Olin itse tetissä subwayssa. Ja voin sanoa että on mielestäni yhtä hyvää kuin kotona tehty, ja itseasiassa hygieenisempaa, koska kaikki kasvikset tehdään aamulla ja niihin valikoidaan parhaat. Leivät paistetaan itse ja ovat aina tuoreita. Tuotteilla on oma aikansa minkä aikana niitä saa myydä ja jokainen tuote merkitään huolella. Voitko sanoa että kotona tehdään kaikki hanskat kädessä puhtailla käsillä. Ja aina parhaista ja tuoreimmista aineksista ja hygieenisimmista tuotteista.
Pitää myös ottaa huomioon että kaikilla ei ole aikaa eikä innostusta tehdä eväitään kotona tai ostaa ruokalasta. Subwayssa myös ruoka "kootaan" asiakkaan edessä joten sieltä löytyy vain asiakkaan haluamia aineksia eikä leivän välistä löydy ikäviä yllätyksiä joita ruokalan ruuista saattaa löytyä. Subissa asiakaspalvelu on myös tärkeää ja mukava ja kohtelias käyttäytyminen ja "asiakkaan luku" on yksi tärkeimmistä asioista.
- pääsiäispupu
Subway-peräreikä
- höuigyl
subway = metro
tulkitseepa tuon sitten miten tahansa, niin peräreikää en siitä saa.
mutta subit on hyviä ja kesällä tuli todettua että loistavaa piknikevästä!
ainakin pari myyjää ovat ammattitaitoisia ja iloisia, ja NOPEITA, mutta samaa ei valitettavasti voi sanoa kaikista. tosin muutamaa näistä töykeistä en ole vähään aikaan nähnyt, ehkä ovat jo hoksanneet, ettei heidän alansa ole ainakaan. itse en varmaan jaksaisi montaa tuntia hymyillä, kun miettii sitä työtä. siitä hatunnosto kyllä.
t. useammin käyvä - Tyyliä
höuigyl kirjoitti:
subway = metro
tulkitseepa tuon sitten miten tahansa, niin peräreikää en siitä saa.
mutta subit on hyviä ja kesällä tuli todettua että loistavaa piknikevästä!
ainakin pari myyjää ovat ammattitaitoisia ja iloisia, ja NOPEITA, mutta samaa ei valitettavasti voi sanoa kaikista. tosin muutamaa näistä töykeistä en ole vähään aikaan nähnyt, ehkä ovat jo hoksanneet, ettei heidän alansa ole ainakaan. itse en varmaan jaksaisi montaa tuntia hymyillä, kun miettii sitä työtä. siitä hatunnosto kyllä.
t. useammin käyväSubway on siis metro ja kait se aika paljon kertoo mitä on odotettavissa. Jos joku ajattelee että metrot on parhaasta päästä inhimillistä elämää niin sitten se on hänen kohdallaan niin. Yleensähän maailmalla metrot yhdistetään vähemmän kiehtoviin asioihin kuten kusen ja paskan lemuun,itsensä paljastajiin,huumehörhöihin,taskuvarkaisiin ja kaikenlaisiin pervoihin ja tietysti nopeaan ja edulliseen siirtymiseen paikasta toiseen.Mutta kuten sanottu, jos ei ole vertailukohtia tai ei ole näkemystä niin sitten vaan SUBWAY -maailmaan. Nimen keksijällä on ainakin ironia kohdallaan.
- pettynyt.
Itse olen siellä työskennellyt, ja silloin petyin henkilökuntaan pahasti.
Nyt henkilökunta on aikalailla vaihtunut, ehkä palvelukin parempaa.- gugi
kyllähän niitä vastaavia tuotteita saa esim Ramin konditoriasta, jossa itse yrittäjä on monesti palkittu ja ilmeisesti hänen tyttärensä on ammattitaitoinen., ja kaunisnainen paituvei.My Coffee my Bar tarjoaa vastaavia, aivan yhtä hyviä.Solesta saa vastaavia aivan yhtä hyviä.Näistä paikoista saa myös paljon muutakin hyvää.Ketjut on ketjuja niissä ei työntekijät pääse luovia ideoita toteuttamaan, se hymy ainoa joka on jokaisella erilainen.kysehän on vain täytetystä patongista jolla ei pienissä kylissä pitkälle pötkästä.?niin ja siihen kun lisätään nämä panniinit jotka prässätään parilalla niin on siinä tarjontaa.Paikka on huono Subilla, suap nähä miten käyp´´lainatakseni savolaista peruspositiivisuutta.Aikoinaan Arnolds donutsille tuli lähtö.Ice Spice ehkä tukee Subia? Mutta kun kaikkea hallitseva S-RYHMÄ saa keskustan vallattua niin AKseli onkin sitten syrjässä ??? katellaan
- mloiojgras
gugi kirjoitti:
kyllähän niitä vastaavia tuotteita saa esim Ramin konditoriasta, jossa itse yrittäjä on monesti palkittu ja ilmeisesti hänen tyttärensä on ammattitaitoinen., ja kaunisnainen paituvei.My Coffee my Bar tarjoaa vastaavia, aivan yhtä hyviä.Solesta saa vastaavia aivan yhtä hyviä.Näistä paikoista saa myös paljon muutakin hyvää.Ketjut on ketjuja niissä ei työntekijät pääse luovia ideoita toteuttamaan, se hymy ainoa joka on jokaisella erilainen.kysehän on vain täytetystä patongista jolla ei pienissä kylissä pitkälle pötkästä.?niin ja siihen kun lisätään nämä panniinit jotka prässätään parilalla niin on siinä tarjontaa.Paikka on huono Subilla, suap nähä miten käyp´´lainatakseni savolaista peruspositiivisuutta.Aikoinaan Arnolds donutsille tuli lähtö.Ice Spice ehkä tukee Subia? Mutta kun kaikkea hallitseva S-RYHMÄ saa keskustan vallattua niin AKseli onkin sitten syrjässä ??? katellaan
Aika omituista, että puhut kirjoituksessasi siitä, miten Subwaylla on tarjolla vain yhtä tuotetta (täytetty patonki), ja siitä, miten ketjut tappavat luovuuden. Ilmeisesti ei ole subeja tullut paljon syötyä?
Subwayn ideahan on nimittäin käsittääkseni se, että jokaiselle löytyy se omanlainen patonki. Kun Ramilla tai Solessa on tarjolla kana/kinkku/lohisämpylä (valikoiman rajoittuessa siihen), niin Subwaylla saa kaiken päättää itse leipälaadusta täytteisiin ja paahtoon asti. Täytteitä on listalla toistakymmentä, niitä saa muokata mielensä mukaan, ja kastike & kasvispuolen valinnoilla saa hyvin vaihtelua myös. Myyjät osaavat myös hyvin suositella. Mielestäni luovuutta on tämä, että tuotteesta voi muunnella haluamansa, ei se, että löytyy pullaa ja leivonnaista ja rinkeliä rivissä tiskillä.
Jos on kerrankaan asioinut Subwaylla, tietää kyllä, että ainoa kenen luovuus siinä on rajoittunut, on asiakas ihan itse. Jos ei osaa tilata muuta kuin sen kinkkusämpylän.
Itse haen ainakin kaupungin parhaat täytetyt patongit subilta. Muita tuotteita halutessani menen sitten muualle. Subi on nimenomaan pikaruokala, ei mikään kahvila, ja käsittääkseni pikaruokalana usein palkittukin - painii siis ihan eri sarjassa vaikka Ramin kanssa. Sinänsä turhaa edes verrata näihin kahviloihin, oikeampi osoite olisi minusta Mäkkäri/Hese. Ja sieltä ei sitten näitä täytettyjä patonkeja löydykään, eikä muutenkaan ihan kauhean monipuolisesti tuotteita. Eli mielestäni viestisi ampui vähän ohi, mutta eipä siitä sen enempää.
Miinuksia myös minulta tulee siitä paikasta, onneksi subeja saa myös mukaan, ettei ole pakko syödä siinä keskellä käytävää. Plussaa opiskelija-alennuksesta. Asiakaspalvelusta: Olen suhteellisen säännöllinen kävijä, ja muistan muutaman myyjän jo Akselin avajaisajoista. Joku tuossa jo aiemmin mainitsikin, että siellä on ainakin muutava ammattitaitoinen ja hyvä myyjä. Itse en ole varsinaisesti huonoihin ko. paikassa törmännyt, mutta ainakin yksi tyttö siellä on, joka on niin hyvä, että saa hymyn huulille pitkäksi aikaa. Tällaiset asiat vaikuttavat paljon. Olen usein miettinyt, että pitäisi antaa ihan palautetta, mutta se on aina jäänyt... Ujostuttaa nuorta miestä!
Ja uskon kyllä Subwayn menestykseen, ihan vaan siksi, että sinne on aina jonoa.
Ei ollut tarkoitus loukata tai lytätä muutenkaan. Olen vain ollut subifani jo pitkään, ja kärttänyt sitä Mikkeliin jo useamman vuoden. Onhan se nyt mahtavaa, että sellainen tänne saatiin. - ollu4paik.mikkelissä
mloiojgras kirjoitti:
Aika omituista, että puhut kirjoituksessasi siitä, miten Subwaylla on tarjolla vain yhtä tuotetta (täytetty patonki), ja siitä, miten ketjut tappavat luovuuden. Ilmeisesti ei ole subeja tullut paljon syötyä?
Subwayn ideahan on nimittäin käsittääkseni se, että jokaiselle löytyy se omanlainen patonki. Kun Ramilla tai Solessa on tarjolla kana/kinkku/lohisämpylä (valikoiman rajoittuessa siihen), niin Subwaylla saa kaiken päättää itse leipälaadusta täytteisiin ja paahtoon asti. Täytteitä on listalla toistakymmentä, niitä saa muokata mielensä mukaan, ja kastike & kasvispuolen valinnoilla saa hyvin vaihtelua myös. Myyjät osaavat myös hyvin suositella. Mielestäni luovuutta on tämä, että tuotteesta voi muunnella haluamansa, ei se, että löytyy pullaa ja leivonnaista ja rinkeliä rivissä tiskillä.
Jos on kerrankaan asioinut Subwaylla, tietää kyllä, että ainoa kenen luovuus siinä on rajoittunut, on asiakas ihan itse. Jos ei osaa tilata muuta kuin sen kinkkusämpylän.
Itse haen ainakin kaupungin parhaat täytetyt patongit subilta. Muita tuotteita halutessani menen sitten muualle. Subi on nimenomaan pikaruokala, ei mikään kahvila, ja käsittääkseni pikaruokalana usein palkittukin - painii siis ihan eri sarjassa vaikka Ramin kanssa. Sinänsä turhaa edes verrata näihin kahviloihin, oikeampi osoite olisi minusta Mäkkäri/Hese. Ja sieltä ei sitten näitä täytettyjä patonkeja löydykään, eikä muutenkaan ihan kauhean monipuolisesti tuotteita. Eli mielestäni viestisi ampui vähän ohi, mutta eipä siitä sen enempää.
Miinuksia myös minulta tulee siitä paikasta, onneksi subeja saa myös mukaan, ettei ole pakko syödä siinä keskellä käytävää. Plussaa opiskelija-alennuksesta. Asiakaspalvelusta: Olen suhteellisen säännöllinen kävijä, ja muistan muutaman myyjän jo Akselin avajaisajoista. Joku tuossa jo aiemmin mainitsikin, että siellä on ainakin muutava ammattitaitoinen ja hyvä myyjä. Itse en ole varsinaisesti huonoihin ko. paikassa törmännyt, mutta ainakin yksi tyttö siellä on, joka on niin hyvä, että saa hymyn huulille pitkäksi aikaa. Tällaiset asiat vaikuttavat paljon. Olen usein miettinyt, että pitäisi antaa ihan palautetta, mutta se on aina jäänyt... Ujostuttaa nuorta miestä!
Ja uskon kyllä Subwayn menestykseen, ihan vaan siksi, että sinne on aina jonoa.
Ei ollut tarkoitus loukata tai lytätä muutenkaan. Olen vain ollut subifani jo pitkään, ja kärttänyt sitä Mikkeliin jo useamman vuoden. Onhan se nyt mahtavaa, että sellainen tänne saatiin.Olen nähnyt niitä täytteitä myös muualla mikkelissä ja ollu 28v kokkina/k-mestarina.On hyvä että on kilpailua mutta valitettavasti Mikkeli on edelleen mikkeli.Suosin yrittäjävetoisia paikkoja, olen käynyt subissa muutaman kerran on ollut muutaman kerran nälkä just siinä kohdalla.En arvostele mitään paikkaa yhden käynnin perusteella.asuessani helsingissä perustin sinne russian fast food pisteitä kolme kappaleita.muuttaessani tännepäin ei käyny v.91 mielessäkään perustaa samalla sapluunalla paikkaa.eikä ne silloin hesassakaan miljoonia tuonu mutta sillä eli neljä perhettä.täälä niistä ei ole kuullut kukaan.ne olivat kauppahalleissa ja talin keilahallissa.päätuotteita oli n.6-8 erilaista.turistit luulivat monesti olevansa jo neuvostoliitossa ruplia tarjottiin mut onneks myös muuta valuuttaa.joten hiukan olen jyvällä tämän alan vaikeudesta.Näähän on makuasioita joista on mukava kiistellä.mutta missä viipyy kentucky fried chicken,luvat ollu jo monta vuotta.et lytännyt ainakaan minua.toivon menestystä kaikille jotka kovaa työtä tekevät.itselläni hajos selkä toivottavasti palaan kartalle mikkelissä.
- no se molograss...
ollu4paik.mikkelissä kirjoitti:
Olen nähnyt niitä täytteitä myös muualla mikkelissä ja ollu 28v kokkina/k-mestarina.On hyvä että on kilpailua mutta valitettavasti Mikkeli on edelleen mikkeli.Suosin yrittäjävetoisia paikkoja, olen käynyt subissa muutaman kerran on ollut muutaman kerran nälkä just siinä kohdalla.En arvostele mitään paikkaa yhden käynnin perusteella.asuessani helsingissä perustin sinne russian fast food pisteitä kolme kappaleita.muuttaessani tännepäin ei käyny v.91 mielessäkään perustaa samalla sapluunalla paikkaa.eikä ne silloin hesassakaan miljoonia tuonu mutta sillä eli neljä perhettä.täälä niistä ei ole kuullut kukaan.ne olivat kauppahalleissa ja talin keilahallissa.päätuotteita oli n.6-8 erilaista.turistit luulivat monesti olevansa jo neuvostoliitossa ruplia tarjottiin mut onneks myös muuta valuuttaa.joten hiukan olen jyvällä tämän alan vaikeudesta.Näähän on makuasioita joista on mukava kiistellä.mutta missä viipyy kentucky fried chicken,luvat ollu jo monta vuotta.et lytännyt ainakaan minua.toivon menestystä kaikille jotka kovaa työtä tekevät.itselläni hajos selkä toivottavasti palaan kartalle mikkelissä.
Niin onko franchising tuttu käsite? Ymmärtääkseni Subway on sellainen, eli ketju on taustalla ja yrittäjävetoista on toiminta. Ei tietenkään yhtä paljon vapauksia, kuin ihan yksittäisillä ravintoloilla, mutta kuitenkin.
KFC olisikin kiva saada Suomeen, tai sitten uusi yritys Burger Kingistä. Jälkimmäinen erityisesti olisi hyvä. Siihen asti olen Subwayhyn tyytyväinen.
Tänään tuli taas käytyä, ja JONOA OLI! En edelleenkään usko, että huonosti menee, vaikka Mikkeli olisi kuinka Mikkeli. Vaikka Akselissa olisi muuten kuollutta, Subwayn edessä on aina toimintaa. Sainpa vielä palvelua lempimyyjältäni, ja hänen sanojensa mukaan tarjolla oli vieläpä aivan uunituoretta leipää. Makuasioita tai ei, kyllä minusta on tärkeää, että ravintolassa (olkoonkin sitten vain pikaruokala) on palvelu kohdallaan. Jos vertaa Subwayn palvelua vaikka Hesburgerin vastaavaan, huomaa kyllä eron, erityisesti nopeudessa (Mikä siellä hesellä kestääkään niin kauan?).
No, eksyin vähän aiheesta - mutta ideana oli, että en epäile hetkeäkään Subwayn menestystä. - nosesama
no se molograss... kirjoitti:
Niin onko franchising tuttu käsite? Ymmärtääkseni Subway on sellainen, eli ketju on taustalla ja yrittäjävetoista on toiminta. Ei tietenkään yhtä paljon vapauksia, kuin ihan yksittäisillä ravintoloilla, mutta kuitenkin.
KFC olisikin kiva saada Suomeen, tai sitten uusi yritys Burger Kingistä. Jälkimmäinen erityisesti olisi hyvä. Siihen asti olen Subwayhyn tyytyväinen.
Tänään tuli taas käytyä, ja JONOA OLI! En edelleenkään usko, että huonosti menee, vaikka Mikkeli olisi kuinka Mikkeli. Vaikka Akselissa olisi muuten kuollutta, Subwayn edessä on aina toimintaa. Sainpa vielä palvelua lempimyyjältäni, ja hänen sanojensa mukaan tarjolla oli vieläpä aivan uunituoretta leipää. Makuasioita tai ei, kyllä minusta on tärkeää, että ravintolassa (olkoonkin sitten vain pikaruokala) on palvelu kohdallaan. Jos vertaa Subwayn palvelua vaikka Hesburgerin vastaavaan, huomaa kyllä eron, erityisesti nopeudessa (Mikä siellä hesellä kestääkään niin kauan?).
No, eksyin vähän aiheesta - mutta ideana oli, että en epäile hetkeäkään Subwayn menestystä.kyllä franchising on erittäin tuttua kun yhden sellaisen olen hakaniemen halliin polkassu käyntiin, muut oli omissa käsissä v.1989- toimivat.palvelu toki on tärkeä.en tiedä onko mikkelin subi ketjun omavetoinen vai yrittäjävetoinen kumpikin on mahdollista ainakin mäkissä. Joo en tiedä mikä Mikkelin heseä vaivaa mut ei ainakaan toimi.Kun Suomen ensimmäinen MC DONALDS aukesi Tampereelle siitä joutui lähtemään kyseinen Burger King, eikä niitä ole sen jälkeen missään näkyny?Muutin Mikkeliin kun olen täällä syntyny, ja tiesin mihin olen muuttamassa.lapsille parempi paikka.Hiukan jaksan epäillä patonkimyyntiä etenkin kun vieressä saa Ramilta hyvin täytettyä patonkia,mut saatanhan mä olla oikeassakin?jokainen saa onneksi käydä missä haluaa,eiks je?
- tutuntutuntuttu
nosesama kirjoitti:
kyllä franchising on erittäin tuttua kun yhden sellaisen olen hakaniemen halliin polkassu käyntiin, muut oli omissa käsissä v.1989- toimivat.palvelu toki on tärkeä.en tiedä onko mikkelin subi ketjun omavetoinen vai yrittäjävetoinen kumpikin on mahdollista ainakin mäkissä. Joo en tiedä mikä Mikkelin heseä vaivaa mut ei ainakaan toimi.Kun Suomen ensimmäinen MC DONALDS aukesi Tampereelle siitä joutui lähtemään kyseinen Burger King, eikä niitä ole sen jälkeen missään näkyny?Muutin Mikkeliin kun olen täällä syntyny, ja tiesin mihin olen muuttamassa.lapsille parempi paikka.Hiukan jaksan epäillä patonkimyyntiä etenkin kun vieressä saa Ramilta hyvin täytettyä patonkia,mut saatanhan mä olla oikeassakin?jokainen saa onneksi käydä missä haluaa,eiks je?
Eli siis ei ole ketjuvetoinen tämä Subway. Yksi tuttu on (oli?) siellä töissä. Muistan, kun hän jutteli jotain, että yksi omistajista oli sanonut hauskasti tms...
Muuten en osaa aihetta kommentoida pahemmin. Pari kertaa olen käynyt, mutta aina on tämä tuttuni ollut töissä, joten syöminen on jäänyt vähän sivuosaan :D Enkä nyt viitsi kauheasti kehuakaan, kun sitten haukutaan puolueelliseksi :D:D
Saatat toki olla oikeassakin, mutta ainakin tämä samainen tuttuni kertoi hetki sitten, että töissä on aina hirveä kiire. Ainakin alku on ollut lupaava Subwaylle? Niinkuin koko Akselille, vuoden kauppakeskus -titteli ym. ym. Ja voisi kuvitella, että paikka on kesäisin turistien suosiossa. Mökkiläiset kun ovat Etelä-Suomessa jo Subeihin tottuneet. Niin ja tosiaan, eipä tämä tuttavani ole koskaan paljoa ehtinyt juttelemaan, kun on ollut muita asiakkaita.
Eikö se niin mene, että jos työntekijöillä on koko ajan, joka päivä töitä kiireeksi asti, niin jonkun asian täytyy olla pahasti vialla, jos ei menestystä, tai tässä tapauksessa ihan puhtaasti rahaa, tule? - toinen pettynyt
Kuin myös.
- mitäpäväliä
paikkahan se on mut ei oo palvelun tai paikan vika jos tuote on paska
eihän tollasella voi pärjätä, mcdonalds vieressä ja muutkin keskustan mättölät ,siinä joku sämpylä kalpemee
ei varmasti enää kauan ole pystyssä- sorruinarvostelemaan
Täytyy muistaa että kysehän on vain patonginpätkästä eri täytteillä.Ei sen kummempaa,kyllä siinä hymyllä täytyykin korvata annoksen erikoisuus.
- setämieheke
Kyllähän ne ihmiset tuolla isommissakin kaupungeissa mutustelevat eväitään kauppakeskusten ruokapaikoissa, eikä niitä kukaan kyylää, että mitähän subia tuokin herra tuolla mutustelee. Mikkeliläiset eivät vain näköjään ole tottuneet siihen, että ympärillä kävelee ihmisiä kun ruokaillaan. Mieluiten piiloudutaan siihen takimmaiseen pöytään selkä ihmisiin päin.
Ja nyt kun ei ole vielä toria, Akseli on oivallinen paikka mummoille, manneille ja teineille kokoontua, vaikka niille kahviloiden/ruokaloiden pöytäryhmiin. Mutta se taitaa olla yleistä joka kauppakeskuksessa, että on näitä norkoilijoita. Kunhan eivät sotke ja melua ihan älyttömästi.
Itse subwaysta. Hyvä mesta ja makoisat patongit, tytötkin asiansa osaavia. Suht nopeeta toimintaa, ei siinä ehdi kukaan nälkään kuolla. Menisi varmaan itsellä hermot, jos joutuisi niitä kinkkuja ja juustoja nyhertämään toisistaan erilleen suojahanskat käsissä.
Itse en näitä mäkkärin ja hesen pullamössöhampurilaisista perusta, vaan jos jotain pikaruokaa tekee mieli, niin ennemmin haen subin.- gugi
Samaa saatanan pullamössöä ne on subitkin,joo olen käyny jo monta vuotta sitten ensimmäisen kerran.Siinä pullamössössä subissa on hiilareita yhtä paljon kun mäcissä ja hesessä, joissa on lueteltu tarkasti mitä mikäkin annos sisältää..
- puuntakaa
gugi kirjoitti:
Samaa saatanan pullamössöä ne on subitkin,joo olen käyny jo monta vuotta sitten ensimmäisen kerran.Siinä pullamössössä subissa on hiilareita yhtä paljon kun mäcissä ja hesessä, joissa on lueteltu tarkasti mitä mikäkin annos sisältää..
Patonginpala on patonginpala.
- Kahden kauppa on hyv
puuntakaa kirjoitti:
Patonginpala on patonginpala.
Olen käynyt Subissa kaksi kertaa. Negatiivista sanottavaa ei ole kuin hinnasta. Ensimmäisellä kerralla söin sellaisen lyhyen Subin. Oli erinomaista mutta eihän siitä nälkä lähtenyt. Toisella kerralla vetäisin sitten kaksi jolloin hintaa alkoi tulla liki kymppi. Ja kympillähän nyt saa jo kunnon ateriankin. Joten ei kiitos.
Kahden kaupasta kun hakee ruokiksella lihapiirakan (erinomaisia paksuja, hyvä täyte), júgurtin ja pienen jälkkärin, niin hinta on reilut 3 euroo ja maha täynnä. - raavaantyönmies
Kahden kauppa on hyv kirjoitti:
Olen käynyt Subissa kaksi kertaa. Negatiivista sanottavaa ei ole kuin hinnasta. Ensimmäisellä kerralla söin sellaisen lyhyen Subin. Oli erinomaista mutta eihän siitä nälkä lähtenyt. Toisella kerralla vetäisin sitten kaksi jolloin hintaa alkoi tulla liki kymppi. Ja kympillähän nyt saa jo kunnon ateriankin. Joten ei kiitos.
Kahden kaupasta kun hakee ruokiksella lihapiirakan (erinomaisia paksuja, hyvä täyte), júgurtin ja pienen jälkkärin, niin hinta on reilut 3 euroo ja maha täynnä.no siis tottakai kaupasta saa halvemmalla mahansa täyteen kuin ravintolasta.eihän tollasia kuulu verrata keskenään.
hieno homma jos olet löytänyt itselle toimivan eväsratkasun, mutta mitäs helvattua sillä on tekemistä tämän ravintolakeskustelun kanssa?
joo puolikkaasta ei tuu raavas mies täyteen, kokonaisesta tulee mutta, hintaa kertyy. vertaa vaikka mäkkiin, niin siitä kokonaisesta subista myös pysyy täynnä kauemmin, kuin hampurilaisesta, joten ei se mitään jos vähän maksaa. välipalaksi puolikaskin hyvä. kympillä saa kunnon ateriankin, joo, mutta pidän subinkin 30cm ateriaa sellaisena.eihän ravintelissa sillä saa kuin korkeintaan sen listan halvimman ruuan juoma pitää maksaa päälle. eli ihan edullinen subway siihen nähden.
subin valtteja ainakin se, että ruuan saa suht nopeasti ja siinä keskustassa poiketessa on kätevä hakea mukaan. tytöt on joo hyviä hymyilemään ja näppäriä muutenkin. ei mitään negatiivista sanottavaa, harvoin näin. - puuntakaa
raavaantyönmies kirjoitti:
no siis tottakai kaupasta saa halvemmalla mahansa täyteen kuin ravintolasta.eihän tollasia kuulu verrata keskenään.
hieno homma jos olet löytänyt itselle toimivan eväsratkasun, mutta mitäs helvattua sillä on tekemistä tämän ravintolakeskustelun kanssa?
joo puolikkaasta ei tuu raavas mies täyteen, kokonaisesta tulee mutta, hintaa kertyy. vertaa vaikka mäkkiin, niin siitä kokonaisesta subista myös pysyy täynnä kauemmin, kuin hampurilaisesta, joten ei se mitään jos vähän maksaa. välipalaksi puolikaskin hyvä. kympillä saa kunnon ateriankin, joo, mutta pidän subinkin 30cm ateriaa sellaisena.eihän ravintelissa sillä saa kuin korkeintaan sen listan halvimman ruuan juoma pitää maksaa päälle. eli ihan edullinen subway siihen nähden.
subin valtteja ainakin se, että ruuan saa suht nopeasti ja siinä keskustassa poiketessa on kätevä hakea mukaan. tytöt on joo hyviä hymyilemään ja näppäriä muutenkin. ei mitään negatiivista sanottavaa, harvoin näin.ruokakaupoista saa kyllä täyspainoisia ateriakokonaisuuksiakin jos liikkuu rokkalan k-kaupan suunnalla, ja varmana muistakin, ruokakaupat on tulleet ravintoloiden lounaskilpailuun.Voiha niitä subeja mättää jos ne jonkun mielestä niin hyviä on.On se kumma pullanpätkä kun aiheuttaa näinkin ison hälyn ei se niin kummonen oo.Jos ostaa 1e/kpl hampurilaisia vaihteeks 5-6 kpl:tta niin on maha täynä pullaa ja n.240gr vähärasvaista lihaa.
- Geriatri
Jos nyt haet vertailukohtaa isosta maailmasta niin miksi annat mummojen,teinien ja mannemiesten häiritä keskittymistäsi. Nämä alakulttuurithan kaikki ovat sangen värikkäitä ja mielenkiintoisia. Teinit ovat tulevia mummoja ja mummot ovat tärkeä voimavara maailmassa. Arvostakaa teinejä ja mummoja ja pappoja.
- subutex prinssi
tilasin italian BMT subin ilman salaattia makso liikaa ei ollu hyvää
- snuugeli
se lihatäytehän sen hinnan määrää
- puuntakaa
snuugeli kirjoitti:
se lihatäytehän sen hinnan määrää
Maksaahan se salaattikin vaimiiks huuhdotut ja pakatut salaatit maksaa n.4-5e/kg tukku, ei nykyään enää paljon veistä käytetä joten salaatit tullee valmiina.tosin se on 100% käytössä.jos ei pääse pilaantumaan mutta subissa tavara kiertää varmana hyvin.
- mnlå
puuntakaa kirjoitti:
Maksaahan se salaattikin vaimiiks huuhdotut ja pakatut salaatit maksaa n.4-5e/kg tukku, ei nykyään enää paljon veistä käytetä joten salaatit tullee valmiina.tosin se on 100% käytössä.jos ei pääse pilaantumaan mutta subissa tavara kiertää varmana hyvin.
Subissahan salaatit veivataan leikkurilla ja veitsillä ihan itse. Ei ole pussitavaraa.
- alavakka
puuntakaa kirjoitti:
patongin hinnan määrää se lihatäyte, ihan sama ottaako siihen kasviksia vai ei. kerran sain 10% alennuksen, kun otin yhden patongin ilman kasviksia, ihan reilua minusta. toki kasvikset maksaa yritykselle, mutta ne subit on kyllä hinnoteltu lihatäytteen perusteella.
- ¨^grrrr
Jyväskylässä on mukava palvelu ja usein on myös hyviä etuja tms. alennuksia.
Mikkelissä taas veloitetaan aina yli 2€pelkästä vedestä.. kun ei kerran vesijohdosta sitä voi kuulemma tarjota.
Itse en aio henkilökohtaisesti maksaa vedestä noin paljon. Samasta rakennuksesta löytyvä Ramin konditoria tarjoo vedet aina ilmaiseksi, vaikket ostaisikaan mitään.
Mielummin poljen mopoani ja ajan Jyväskylään subille..- Tsapadui
Aika suolainen hinta olis, jos putelista vettä pitäis oikeesti 2euroa maksaa...
Ja siinähän ei tietenkään patongille kerry yhtään hintaa, jos sinne Jykylään asti meinasit sitkutella vartavasten.
Kiitos vinkistä, täytyneekin tästä lähtien aina itsekin käydä Ramilla janon yllättäessä! - Luksu92
Mikkelissä vesipullo maksaa 1,60e. Jos terveysviranomainen on kieltänyt hanaveden antamisen/myynnin, sitä ei sitten anneta, ihan loogista minusta. Tiedän, koska olen asiasta kysynyt ja myyjätyttö siitä ystävällisesti selitti. Pitää muistaa, että myyjät ovat "vain" töissä, eivätkä päätä näistä asioista. Voihan sitä tuoda vaikka vesipullon kotoaan, jos ei ole valmis niin paljon vedestä pulittamaan.
Palvelusta ei ole pahaa sanottavaa. Olen käynyt ehkä viisi kertaa, joka kerta on sattunut sama myyjä kohdalle!!! Tosi mukavan oloinen, iloinen ja asiansa osaava (esim. osasi hyvin suositella kastikkeen ekakerralla). Harvassa pikaruokapaikassa myyjätytöt jaksavat hymyillä, Subwayn tytöillä tuntuu olevan hauskaa töissään (vai olenkohan ihan väärässä?), kun jaksavat olla niin ystävällisiä ja usein vitsailevatkin keskenään.
ps. Mikkelissäkin on paljon hyviä tarjouksia, esimerkiksi keskiviikkoisin 3 subia 2 hinnalla ja joskus muitakin etuja, esimerkiksi kuponkeja on minulla pyörinyt käsissä.
Olisi hauska saada joku työntekijä kommentoimaan tänne näitä kaikkia spekulaatioita! :D Ovatkohan he tietoisia tästä ketjusta? - Happy!
Luksu92 kirjoitti:
Mikkelissä vesipullo maksaa 1,60e. Jos terveysviranomainen on kieltänyt hanaveden antamisen/myynnin, sitä ei sitten anneta, ihan loogista minusta. Tiedän, koska olen asiasta kysynyt ja myyjätyttö siitä ystävällisesti selitti. Pitää muistaa, että myyjät ovat "vain" töissä, eivätkä päätä näistä asioista. Voihan sitä tuoda vaikka vesipullon kotoaan, jos ei ole valmis niin paljon vedestä pulittamaan.
Palvelusta ei ole pahaa sanottavaa. Olen käynyt ehkä viisi kertaa, joka kerta on sattunut sama myyjä kohdalle!!! Tosi mukavan oloinen, iloinen ja asiansa osaava (esim. osasi hyvin suositella kastikkeen ekakerralla). Harvassa pikaruokapaikassa myyjätytöt jaksavat hymyillä, Subwayn tytöillä tuntuu olevan hauskaa töissään (vai olenkohan ihan väärässä?), kun jaksavat olla niin ystävällisiä ja usein vitsailevatkin keskenään.
ps. Mikkelissäkin on paljon hyviä tarjouksia, esimerkiksi keskiviikkoisin 3 subia 2 hinnalla ja joskus muitakin etuja, esimerkiksi kuponkeja on minulla pyörinyt käsissä.
Olisi hauska saada joku työntekijä kommentoimaan tänne näitä kaikkia spekulaatioita! :D Ovatkohan he tietoisia tästä ketjusta?Luksu92
Olin ite subis tetissä ja oli tosi mukavaa!! Hyvä työ ilmapiiri ja kaikilla hauskaa juteltiin mukavia ja löyty hyvii ystävii! Kaikki hymyili ja ei oo iha perus pikaruokala koska niissä normaalisti vaihtuu työntekijät aika usein ja on yleensä jtn teinejä joita ei vois vähempää kiinnostaa mite asiakasta kohtelee (voi olla iha mukaviaki mut puhun nyt omien kokemuksien perusteella) subissa taas on työntekijät yleensä ollu jo alusta asti eikä sinne tulla töihi vaa pariks kuukaudeksi. Joten ne parhaat on jo karsittu :)
- Ei suomettunut
Ensimmäinen kokemus SUBWAY -ravintolasta Kotkassa. Piti olla lämmin leipä. Kana sisällä kuin pakkasesta. Töykeä palvelu Balttian malliin. Outo tapa laskuttaa juomista. Hinnastossa puolen litran coca. Meitä oli kaksi ja otin kaksi pahvimukia. Balttiyrmytär laskutti cocapullon ja kaksi mukillista colaa???? Jos puolen litran pulloon ei saa kuin yhden mukin niin kannattaisi laittaa se hinnastoon. Tai myyjä,voisi käyttää vähän järkeään. Parasta olisi kun tämänkaltaiset kojut häipyisi markkinoilta. Muuten. Monet ovat huomanneet että siellä missä itäblokin ihmiset ovat "palvelemassa" meno on kuin neukkulassa. Kun huomautti epäkohdista, pyrki tatjana iholle, mutta ei onnistu slaavilainen uhittelu muuta kuin Suomen ulkopolitiikassa.
- häirikkö+++
kun täällä on kehuttu tuota palvelua hyväksi nähtävästi useammassakin viestissä.
en tiedä onko sitten naamakerroin vai mikä, mutta oon pari kertaa käynyt ja myyjä oli molemmilla kerroilla tosi töykeä ja töksähtävä ihan kuin olisi ollut omissa ajatuksissaan eikä pätkän vertaa kiinnostunut siitä mitä on tekemässä (sama myyjä molemmilla kerroilla)
ei nyt tietenkään voi liikaa odottaa tuollaisessa työssä mutta asiakaspalvelu on kuitenkin asiakaspalveluammatti. pitäisi jaksaa edes yrittää eikä tokaista kyllästyneen kuuloisesti että mikä kastike tai mitä nyt kysyykin. jotenkin harmittaa, kun se tilaaminen on sellasta sekoilua muutenkin. olisi kiva että myyjä olisi vähän mukana. joku oli kirjoittanut että hyvin suositteli myyjä, tämä myyjä ei kyllä sanonut yhtään ylimääräistä sanaa saati sitte suositellut mitään. höh. patongit ovat kyllä hyviä, mutta ei kai asiakkaalle pitäisi tulla sellaista anteeksi että tulin häiritsemään -oloa?- Syömäri
Itse olen saanut erittäin ystävällistä palvelua jokaisena kertana kun olen Subwayssa asioinut. Ihme jos samat myyjät palvelisi välillä erilailla.
- Sivusta seurannut
Syömäri kirjoitti:
Itse olen saanut erittäin ystävällistä palvelua jokaisena kertana kun olen Subwayssa asioinut. Ihme jos samat myyjät palvelisi välillä erilailla.
Huomasin, että Subwayta tässä kehutaan ja moititaan. Seurasin Akselin 1-vuotispäivänä kun aulassa tarjottiin täytekakkukahveja ja ihmiset joivat kahvinsa kuka missäkin mm. Subwayn pöydissä. Paikalle tuli yksi vanhempi pariskunta ja istui muiden mukana juhlakahveja juomaan pöytään. Salamana paikalle saapui myyjä joka käski nimenomaan tämän pariskunnan poistumaan. He olivat ihan tavallisen näköisiä ja siistejä. Nöyryytettyina he sitten poistuivat paikalta. Muut jatkoivat pöydissä juontiaan. Eikö Subway sitten osallistunutkaan talon juhlimiseen? Kannattaisi vastaisuudessa mainita, että ketkä haluavat juhlia. Jäi kyllä parin puolesta erittäin huono maku.
- Tyytyväinen asiakas
Sivusta seurannut kirjoitti:
Huomasin, että Subwayta tässä kehutaan ja moititaan. Seurasin Akselin 1-vuotispäivänä kun aulassa tarjottiin täytekakkukahveja ja ihmiset joivat kahvinsa kuka missäkin mm. Subwayn pöydissä. Paikalle tuli yksi vanhempi pariskunta ja istui muiden mukana juhlakahveja juomaan pöytään. Salamana paikalle saapui myyjä joka käski nimenomaan tämän pariskunnan poistumaan. He olivat ihan tavallisen näköisiä ja siistejä. Nöyryytettyina he sitten poistuivat paikalta. Muut jatkoivat pöydissä juontiaan. Eikö Subway sitten osallistunutkaan talon juhlimiseen? Kannattaisi vastaisuudessa mainita, että ketkä haluavat juhlia. Jäi kyllä parin puolesta erittäin huono maku.
Niin, voihan asian ajatella myös tuolla tavalla.
Itse tulin samaisena päivänä Subwaylle syömään ja harmikseni huomasin, että ilmaisen kahvin perässä olleet vanhukset olivat vallanneet asiakastilan ja vain parissa pöydässä oli Subwayn asiakkaita. Kahvikupit pyörivät käsissä tyhjinä, mutta kiire ei ollut pois juoruamasta, ainakaan että joku olisi päässyt syömään. Onko tämä sitten reilua? Tosin myyjätyttö kohteliaasti kysyi syönkö paikan päällä ja tarjoutui etsimään minulle pöydän, mutta ajattelin pääseväni helpommalla kun otan eväsleipäni mukaan. Subwaysta ei siis ole moitittavaa, mutta sen kahvittelun olisi voinut miettiä paremmin. - subijee!!!
Sivusta seurannut kirjoitti:
jos kauppakeskus järjestää kahvitukset ei se välttämättä tarkoita, että subway olisi siinä mukana? Itsekin kävin syntymäpäiväsubilla, ja myyjä kysyi kohteliaasti, käykö vapauttamassa minulle pöydän. otin sitten eväät mukaan. myyjä sanoi "valitettavasti asiakastilat on kahvittelijoiden valtaamia, mutta meidän asiakkailla on tietysti etuoikeus, jos haluat, käydään tyhjentämässä sinulle pöytä" tms. uskon, että tämä pariskunta on pyydetty poistumaan koska paikalle oli halukas maksava asiakas. miksi subwayn pitäisi ajaa kaikki kahvittelijat pois, jos kerran tilaa on, tuskin tytöillä olisi aikaakaan, tarvittaessa vain? minun mielestä ihmeellisintä asiassa oli se, että kauppakeskus tarjosi kakkua ja kahvia ravintolan pöytien vieressä ja näin esti/haittasi ravintolan toimintaa. subwaylla on syy olla tästä kahvittelusta paha mieli, ei niillä, ketkä sitä ilmaista sumppia oli juomassa!
- Täytekakku maistuu
subijee!!! kirjoitti:
jos kauppakeskus järjestää kahvitukset ei se välttämättä tarkoita, että subway olisi siinä mukana? Itsekin kävin syntymäpäiväsubilla, ja myyjä kysyi kohteliaasti, käykö vapauttamassa minulle pöydän. otin sitten eväät mukaan. myyjä sanoi "valitettavasti asiakastilat on kahvittelijoiden valtaamia, mutta meidän asiakkailla on tietysti etuoikeus, jos haluat, käydään tyhjentämässä sinulle pöytä" tms. uskon, että tämä pariskunta on pyydetty poistumaan koska paikalle oli halukas maksava asiakas. miksi subwayn pitäisi ajaa kaikki kahvittelijat pois, jos kerran tilaa on, tuskin tytöillä olisi aikaakaan, tarvittaessa vain? minun mielestä ihmeellisintä asiassa oli se, että kauppakeskus tarjosi kakkua ja kahvia ravintolan pöytien vieressä ja näin esti/haittasi ravintolan toimintaa. subwaylla on syy olla tästä kahvittelusta paha mieli, ei niillä, ketkä sitä ilmaista sumppia oli juomassa!
Miksi mainostetaan kauppakeskusta kokonaisuudessaan kun kaikki eivät sitoudu? Näkyy subi kuitenkin kelpuuttavan yhteismainoksen. Se siitä yhteishengestä.
- pamelana
Täytekakku maistuu kirjoitti:
Miksi mainostetaan kauppakeskusta kokonaisuudessaan kun kaikki eivät sitoudu? Näkyy subi kuitenkin kelpuuttavan yhteismainoksen. Se siitä yhteishengestä.
Eiköhän se koko kauppakeskus oo ollu mukana juhlinnassa, eihän se nyt tyttöjen vika ole kun mummot tunkee pöytiin viemään maksavien asiakkaiden paikat :o
- Akselissa minäkin
Täytekakku maistuu kirjoitti:
Ehkä Akselikaan ei kaikkien mainostensa/kampanjoidensa yhteydessä konsultoi Subwayta? (Tai siis voin kertoa, että näin ei ole. ) Voisin kuvitella, että Akselista on vain ilmoitettu, että tällaiset tarjoilut nyt tulevat, ja Subwayn porukan on tavallaan ollut pakko sitoutua - eiköhän kaikilta kauppakeskuksen vuokranmaksajilta tätä edellytetä. Tökeröä Akselin puolesta laittaa kakkupiste Subwayn asiakassalin viereen (näin ymmärsin?).
Ja niin, helppoahan se on Soneran, Tiimarin tai Seppälän "sitoutua", muuta kuin ottaa vastaan mahdollisesti paikalle kakkutarjoilun perässä saapuneet "ylimääräiset" asiakkaat, eikä mitään tarvinut uhrata. Subwayn tapauksessa voin kertoa, että ihan varmasti kakkutarjoilusta oli liiketoiminnalle enemmän haittaa kuin hyötyä.
Voi kamala mikä metakka. Miten ihmisten on niin vaikea ymmärtää tämä vuokranantaja-vuokralainen-suhde? Ei varmasti ole Subwaylla ollut paljon sanomisia Akselin kakkutarjoilupäätöksestä. - junttimooses
Akselissa minäkin kirjoitti:
Ehkä Akselikaan ei kaikkien mainostensa/kampanjoidensa yhteydessä konsultoi Subwayta? (Tai siis voin kertoa, että näin ei ole. ) Voisin kuvitella, että Akselista on vain ilmoitettu, että tällaiset tarjoilut nyt tulevat, ja Subwayn porukan on tavallaan ollut pakko sitoutua - eiköhän kaikilta kauppakeskuksen vuokranmaksajilta tätä edellytetä. Tökeröä Akselin puolesta laittaa kakkupiste Subwayn asiakassalin viereen (näin ymmärsin?).
Ja niin, helppoahan se on Soneran, Tiimarin tai Seppälän "sitoutua", muuta kuin ottaa vastaan mahdollisesti paikalle kakkutarjoilun perässä saapuneet "ylimääräiset" asiakkaat, eikä mitään tarvinut uhrata. Subwayn tapauksessa voin kertoa, että ihan varmasti kakkutarjoilusta oli liiketoiminnalle enemmän haittaa kuin hyötyä.
Voi kamala mikä metakka. Miten ihmisten on niin vaikea ymmärtää tämä vuokranantaja-vuokralainen-suhde? Ei varmasti ole Subwaylla ollut paljon sanomisia Akselin kakkutarjoilupäätöksestä."Miten ihmisten on niin vaikea ymmärtää tämä vuokranantaja-vuokralainen-suhde?"
Hei! Ollaan Mikkelissä. Älä odota liikoja paikallisilta. - Lateliini
Aiemmin olen saanut todella hyvää palvelua mutta viimeeksi kun vein lapset subiin ekan kerran niin myyjää kiinnosti enemmän palvella takanamme olevaa poliisia(joka oli ilmeisesti hänen tuttunsa kun joulun ja uuden vuoden kuulumiset vaihdettiin) kuin "hitaita" lapsia jotka miettivät mitä patonkeihinsa ottaisivat.Jäipä sitten osa täytteistä saamatta mutta on se hyvä että poliisi-setä sai senkin edestä!todella törkeää palvelua.Ehkä tämä typykkä on paikassa vain sen takia töissä jotta saa mielistellä "komeille" miehille...
- lukiolainen:))
Minulla oli kalenterin mukana saatuja kuponkeja Subwaylle. Osa kupongeista oli voimassa marraskuun loppuun 2010 asti ja osa sitten tammikuun 2011 alusta eteenpäin. Joulukuu jäi siis väliin. Päivämäärät oli tietysti pikkupräntillä, enkä ollut aluksi niitä huomannut. Oli tosi kiva, kun yritin joulukuussa käydä käyttämässä kuponkietuni, että myyjä reilusti ennen tilauksen tekoa huomautti, että kuponki ei ole tällä hetkellä voimassa. Mun mielestä tämä oli tosi kiva juttu, ettei sitten tule yllätyksiä kassalla. Myyjä selitti, että osa kupongeista on tarkoitettu syys- ja osa kevätlukukaudelle (lukiolaistenkalenterista oli kyse). Minusta oli reilu peli, että asia selvitettiin ennen tilauksen tekoa!
Olen käynyt Subwaylla pari kertaa aiemminkin ja ruoka/palvelu on ollut aika hyvää. Joku täällä valitti käytävällä syömisestä, minusta se on ihan ok. Talvella saattaa kyllä tulla vähän kylmä, mutta eipä Subwayn ruokien tuhoamisessa kauaa kestä :D
Vinkki: Subwaylle on aika paljon kuponkeja jaossa EasyShopping ym. lehdissä, kannattaa selata ne! Osa kupongeista on aika turhia, mutta yleensä on mukana myös 3 2:n hinnalla -kuponki ja välillä muitakin hyviä. - jättisubimies
Onko kenelläkään kokemusta jättisubeista/onko niitä tilannut??? Minulla on illanistujaisten isännöinti edessä ja olen miettinyt hyvää purtavaa "oheistoiminnaksi" saunomiselle jne. Jättisub kuulostaisi ideana hyvältä... subeja on tullut syötyä jonkin verran ja tykkään kyllä, ja voisi olla toimiva "seisova pöytä" ratkaisu rentoon illanviettoon.
Olisi kiva kuulla jos muilla on kokemuksia, mm.
-millä täytteellä subi oli ja oliko hyvää?
-oliko "kätevä" ratkaisu juhliin?
-kuinka monta suuta sillä ruokki?
-mites sitten, voiko täytteitä vaihtaa "kesken kaiken", eli esim. osa porukasta ei varmaan tykkää jalapenoista, niin saakohan jättisubia sillä tavalla jaettuna osiin??
-mikä oli hintaluokka?
Pitäisi tietysti käydä paikan päällä kyselemässä tarkemmin, mutta kun olen käynyt kuikuilemassa pari kertaa, siinä on aina ollut ruuhka-aika päällä... varmaan pitäisi käydä aikaisin aamulla tai myöhään illalla :) Mutta olis kiva kuulla jos jollain on kokemusta!!!- over michel people
mikkelin subin liikevaihdosta ole kiinni miten liike yleensä kannattaa. Subilla on kova liikevaihto suomessa. Ainahan tämmöset persläpipaikkakunnat idiootteineen haukkuu kaikkea kivaa. On siinä hyviäkin puolia et porukka on hieman sekavaa, kun ei tarvia käydä eläintarhoissa kattelee mölyäviä eläimiä, kun se onnistuu täällä paikanpäällä eikä ole edes häkkejä.
- asiasta kuullut
over michel people kirjoitti:
mikkelin subin liikevaihdosta ole kiinni miten liike yleensä kannattaa. Subilla on kova liikevaihto suomessa. Ainahan tämmöset persläpipaikkakunnat idiootteineen haukkuu kaikkea kivaa. On siinä hyviäkin puolia et porukka on hieman sekavaa, kun ei tarvia käydä eläintarhoissa kattelee mölyäviä eläimiä, kun se onnistuu täällä paikanpäällä eikä ole edes häkkejä.
Vaikka tytöt käyttääkin niitä kumikäsineitä, niin kyllä sinne leivänväliin joskus pöpökin livahtaa. Luin www.kuntani.fi sivuilta, että joku oli saanut salmonellan juuri Subwayn tuotteista. Kuulema aivan karsee ripuli, kuume, pahoinvointi ja oksentelu.
- asiakaspalv.tausta
asiasta kuullut kirjoitti:
Vaikka tytöt käyttääkin niitä kumikäsineitä, niin kyllä sinne leivänväliin joskus pöpökin livahtaa. Luin www.kuntani.fi sivuilta, että joku oli saanut salmonellan juuri Subwayn tuotteista. Kuulema aivan karsee ripuli, kuume, pahoinvointi ja oksentelu.
vahinkoja tapahtuu varmasti kaikissa pikaruokapaikoissa ihan yhtälailla, onhan niitäkin huhuja ja juttuja ollut, että mäkin pihvistä löytyi hiiren luu tms. ja joka ketjulla omat!
minun lapseni sai vatsataudun hesburgerin hampurilaisesta. tietysti kaikki on mahdollista ja vahinkoja sattuu. en silti lähtisi yleistämään, että en enää ikinäsyö hesen ruokia, kun lapsi on kerran siitä sairastunut, sama asia mielestäni täällä.
olen käynyt subwaylla usein helsingissä ollessani ja nyt mikkelissäkin säännöllisen epäsäännöllisesti, kun se tänne avattiin. palvelu on aina ollut hyvää, olen kerran sanonutkin "kiitos hyvästä palvelusta" ja myyjä todella ilahtui silminnähden. minusta tuollaiset kehut kannattaa aina sanoa ääneen, itse ex-asiakaspalvelijana tiedän, kuinka paljon asiakkaan positiivinen palaute piristää. jos olette kehuneet subwayn palvelua täällä, rohkaistukaa & kehukaa tytöille myös!! piristää matalapalkka työntekijän päivää varmasti! - M.M.
asiasta kuullut kirjoitti:
Yritin etsiä mainitsemaasi juttua mutten löytänyt sitä noilta sivuilta...
- amerikasta,mutta
jo subwayn ketjukauppoihin maassa yht.kai jotain 80kpl eri maissa.Kävin silloin tällöin subilla kyllä syömässä.Joo syömä-paikka eteisessä,mutta ei se minua häirinnyt kun nauttisin subin ruoka kuin voin.Mielestäni työntekijät aika mukavia ja avuliaita vaikka ekakertaisille suositukset.Minusta tuntui,että ei todellakin iso miinusta siinä ole ja silti ihan se melkoinen paikka paitsi subilla hyvää.Hyvä ettei ollut ahdasta tilaa ollutkaan.Söin subin kasvispatonkia 15cm aina,mutta saatan myöhemmin eri maistaa kokeilla.Kutenkin siellä selvästi plussat on kuin miinus vähän.Joo subway=metro tarkoitettu.Jos kyseessä jonot niin täytyisi olla kärsivällinen vaikka olisikin työntekijöitä vain kolme paikalla.Hehän yrittävät tehdä parhaansa kuin voivat.Jonot vaihtelevat joko lyhyet tai pitkät,että päivällä tai illalla.Ei se tarvitse olla houkutella subin ravintolaan,mutta sinne voi mennä joskus.
- naiskauneutta...
Siellä on se pitkätukkainen blondi töissä, kaunis hymy & aina ystävällinen! Aina on pettymys kova, jos ei satu olemaan vuorossa, kun käyn! Jos joku on syntynyt asiakaspalvelijaksi niin hän, osaa silmääkin miellyttää :D
Jaa niin onhan ne patongitkin hyviä! Harvemmin tulee kaupungissa käytyä, joten harvinaista herkkua, mutta juuri eilen kävin ja siellähän hän! - töissäsubwaylla
kysykää ihmeessä jos on kysyttäväää
- Harmistus2
Sinulle: "töissä subwaylla":
jos oikeasti olet töissä Mikkelin subilla, niin tässä pieni vinkki:
Olisiko mitenkään mahdollista, että siivoaisitte(pyyhkisitte) pöydät säännöllisesti, sekä lakaisisitte pöydänaluset laittaisitte tuolit järjestykseen pöytien ympärillä.
Asioin viime sunnuntaina ravintolassanne. Yhdessä pöydässä oli asiakkaita. Ei myyjää tiskillä. Odottlelin hetken, ja teitä olikin sitten kaksi töissä. Sain patonkini, ja siirryin pöytään. MUTTA jokaisessa, siis IHAN jokaisessa ravintolanne pöydässä oli murusia pöydällä. VAIKKA oli hiljaista.... Etsin etsimällä puhdasta ja pyyhittyä pöytää, mutta sellaista ei ollut :/ Joten valitsin vähiten muruisen...
Kuten on tullut jo esille, "ravintolasali" ei ole muutenkaan mitenkään erityisen viihtyisä, joten voisitteko millään yrittää pitää sen edes siistinä?- ShooooBee
Harmistus2, mitä luulet että ne myyjät tekee siellä takahuoneessa??? Siellä otetaan leipää sulamaan, lihaa sulamaan, pilkotaan mahd. kasviksia, tiskataan, pestään lattiaa JNE!!!!
Ei pikaruokala oo mkn viiden tähden ravintola missä ei saa olla pienintäkään murua pöydällä! Oot voinut sattua paikalle just kun jäätävä ruuhka on ollu ohi ja takahuoneessa tällön paaaaljon tehtävää!
Että se että myyjä ei oo pyyhkimässä jokasen asiakkaan perseen alta muruja just sillon kun pitäs, ei aina VÄLTTÄMÄTTÄ ole myyjien vika. Joskus ei vaan EHDI. Miettikää seuraavaks tätä!
Mutta asiakashan on aina oikeassa... -nöyristellen-
T. Tiedän ainakin mistä puhun.
- MahtiKarppaaja
En ole käynyt kertaakaan enkä käy. Vittu mitä hiilari paskaa!
- liukuhihna
perusmättöö
- Omasi asiaa.
Ei siellä ole kovin hiilareita mut silti onhan tervellistä ja vähän rasvaa he ovat.Mcdonaldsissa onkin suurin riskit terveydelle jos syö niin paljoa.
- dhdh
Mikkelin subin työntekijät(miehet) on KOMEIMPIA koko tässä käpykylässä!!!
- Kuituskainen
Niitähän voi tuijotella ostamatta mitään! Halvaksi tulee. Oikean aterian voi sitten laittaa kotona tai käydä ravintolassa syömässä.
- Hyvin jännä
ajatelkaa olisitte kaikki voineet käyttää aikanne vaikkapa hyväntekeväisyys työhön, mutta ei tulette internettiin kertomaan että patonki oli pahaa... -_-
miksi suomalaiset käyttäytyvät aina kuin apinat... - Paluumuttaja_
Jenkeissä asuessa tuli Subissa satunnaisesti käytyä, olisiko ollut 96 tai 97 kun ekan subin söin. Suomeen takaisin muutettua on jäänyt vähemmälle, lähinnä siksi että on mielestäni turhan hintava paikka, samalla rahalla saan tuettua paikallista yrittäjää ilman että ketju ottaa osaansa välistä. Mikkelin Subi on testaamatta, mutta kaipa sieltä samaa perustavaraa saa kuin muualtakin. Pitänee joku päivä käydä maistelemassa :)
- Vaikka nälkäkuolema
Mikkelin subin on äärettömän paskanen paikka.. Siivois välillä. Lattiat ja pöydät täynnä likaa ja salaatinlehtiä. Yäk!! Kierrän kaukaa!!
- !!!
Komppaan "vaikka nälkäkuolema" kommenttia!!!!!!!!!!! Juuri näinhän siellä on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574