Gradun tekoa muiden opintojen ohella, onnistuuko? vinkkejä?

zirps85

Hei!

Tarkoitukseni olisi tehdä gradu muiden täysaikaisten opintojen ohella syksyllä ja jaksaa (pakkokai:D) kevään puolella. Onko kenelläkään kokemusta, miten onnistuu parhaiten ja onnistuuko? Jääkö helposti muut opinnot huomiotta tai unohtuuko gradu muihin kiireisiin? Oletteko jotenkin erottaneet erityisiä graduaikoja, esim. yhden päivän viikosta tms? Ainakin olen ymmärtänyt, että parhaiten onnistuisi, jos ei tarvitsisi keskittyä kuin siihen... muttamutta... Aivan alusta ei tarvitse lähteä eli aineistoa on, mutta kirjoitettua tekstiä tai tulosten analysointia ei.

Kommentteja odottaen!

1

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Filmaist

Ei gradu eroa oikeastaan mitenkään niistä muista opinnoista, paitsi että se luovutuspäivä on kauempana. Minä kävin päivisin luennoilla, joilla oli läsnäolopakko, ja muina aikoina tein sitten kirjalliset työt. Gradun ohessa tuli pakerretuksi aika monta esseetä, vaikka kävin mahdollisuuksien mukaan mieluiten kirjatenteissä. Gradua tein iltapäivisin ja myös öisin, koska aikatauluni oli tiukka.

Paras tilanne on tietysti se, että on vain gradu tehtävänä, mutta kyllä se muutenkin onnistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe