-93 mallin 460 vitosvaihdetta ei saa päälle, mistä johtuu? onko helppo korjata vai
vaatiiko uuden vaihdelootan?
Pakkihan toimii kun nostaa sitä rinkulaa vaihdekepissä ylös. Vitoseen ei auta mikään.
eipä tuo sinänsä este ajolle ole, jos nelosella riittää näin kaupunkiajossa kun ei
moottoritielle eksy.
460 -93 vitosvaihde ei toimi
4
586
Vastaukset
- eipä ole nimimerkkiä
antaa katsoa missä kunnossa laatikko on. Voi sitä remontoida, mutta tietysti uusi on aina uusi. Ja laatikon puolella täytyy olla vikaa. Tietysti jo vaihteistoöljyjen vaihto voi auttaa, mutta kaikkiin vaihteistopuolen juttuihin käyttäisin korjaamoa, vaikka toki niitä taitavammat harrastemekaanikot itsekkin osaavat laitella...
- volvo..
Niinpä.
Olen tässä nyt ajellut volvollani jo muutaman viikon ja saan välillä vaihteen päälle, mutta
hyvin usein se menee kolmoselle. Sitä nupikkaa tulee ainakin nostaa joka on siinä vaihdekepissä
samalla kun vitoselle vaihtaa, sama juttu pakille.
Joskus tosiaan saan vitosen päälle, mutta aika ronklaamista se kyllä on.
Korjaamollehan tuo kannattaisi viedä näytille, kunhan ei tule liian kalliiksi.
Auto on muuten ihan hyvä, en maksanut paljoakaan. - väljä nupista
volvo.. kirjoitti:
Niinpä.
Olen tässä nyt ajellut volvollani jo muutaman viikon ja saan välillä vaihteen päälle, mutta
hyvin usein se menee kolmoselle. Sitä nupikkaa tulee ainakin nostaa joka on siinä vaihdekepissä
Auto on muuten ihan hyvä, en maksanut paljoakaan.Vaihde tangon holkit puslat ja o- rengas väljät, ostin omaani juuri uudet ei maksa kun 16€.
- asadasd
volvo.. kirjoitti:
Niinpä.
Auto on muuten ihan hyvä, en maksanut paljoakaan.Kiristä kytkinvaijeria ja katso, auttaako. Itselleni auttoi, eikä pakkikaan enää rutissut sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2541824Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131282Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091229Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851105Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60903TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 64883
- 51826
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126790Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61783