-93 mallin 460 vitosvaihdetta ei saa päälle, mistä johtuu? onko helppo korjata vai
vaatiiko uuden vaihdelootan?
Pakkihan toimii kun nostaa sitä rinkulaa vaihdekepissä ylös. Vitoseen ei auta mikään.
eipä tuo sinänsä este ajolle ole, jos nelosella riittää näin kaupunkiajossa kun ei
moottoritielle eksy.
460 -93 vitosvaihde ei toimi
4
631
Vastaukset
- eipä ole nimimerkkiä
antaa katsoa missä kunnossa laatikko on. Voi sitä remontoida, mutta tietysti uusi on aina uusi. Ja laatikon puolella täytyy olla vikaa. Tietysti jo vaihteistoöljyjen vaihto voi auttaa, mutta kaikkiin vaihteistopuolen juttuihin käyttäisin korjaamoa, vaikka toki niitä taitavammat harrastemekaanikot itsekkin osaavat laitella...
- volvo..
Niinpä.
Olen tässä nyt ajellut volvollani jo muutaman viikon ja saan välillä vaihteen päälle, mutta
hyvin usein se menee kolmoselle. Sitä nupikkaa tulee ainakin nostaa joka on siinä vaihdekepissä
samalla kun vitoselle vaihtaa, sama juttu pakille.
Joskus tosiaan saan vitosen päälle, mutta aika ronklaamista se kyllä on.
Korjaamollehan tuo kannattaisi viedä näytille, kunhan ei tule liian kalliiksi.
Auto on muuten ihan hyvä, en maksanut paljoakaan. - väljä nupista
volvo.. kirjoitti:
Niinpä.
Olen tässä nyt ajellut volvollani jo muutaman viikon ja saan välillä vaihteen päälle, mutta
hyvin usein se menee kolmoselle. Sitä nupikkaa tulee ainakin nostaa joka on siinä vaihdekepissä
Auto on muuten ihan hyvä, en maksanut paljoakaan.Vaihde tangon holkit puslat ja o- rengas väljät, ostin omaani juuri uudet ei maksa kun 16€.
- asadasd
volvo.. kirjoitti:
Niinpä.
Auto on muuten ihan hyvä, en maksanut paljoakaan.Kiristä kytkinvaijeria ja katso, auttaako. Itselleni auttoi, eikä pakkikaan enää rutissut sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753435Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051746Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2361402- 741346
- 651233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521089- 631001
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35863