Koti TV kahden vuoden ajaksi 0€/kk. Tämä kaikki maksaa vain 20.16€ 24M ja Extra tilaajille.
Ilmainen maksaakin 20.16€ ja vaatii laajakaista nopeuden nostamista maksimiin. Kyllä minä olen Onnenpekka.
Soneralla ja minulla on aivan eri käsitys siitä mitä tarkoittaa "veloituksetta ja ilmaiseksi"
Sonera asiakas on onnenpekka
13
1381
Vastaukset
- Fyrkmann
DNA:lla ja minulla on aivan eri käsitys siitä mitä tarkoittaa laskun maksaminen. Kun sama lasku on jo kahteen kertaan maksettu, niin sen pitäisi riittää. DNA:n mielestä se lasku pitää maksaa vielä kolmanteen kertaan, jotta se mahdollisesti voidaan katsoa suoritetuksi.
- oehta
tossahan on hyvä muistaa että koti-tv tulee kaheksi vuodeksi, mutta ilmaskanavat vaan vuodenvaihteeseen. itselläni entinen megan liittymä päivittyi tarjouksen myötä 10 megaan ja hinta pysyi samassa 19,90€/kk. lisäksi otin kotitv-laitteen 20€ ilmaiskanavineen vuoden loppuun.
nyt kun näin telkkarista tuon soneran mainoksen niin kyllä pani silti korpeemaan; aivan selvästi annettiin ymmärtää että kaikki kanavapaketit kuuluvat myös ilmaiseksi tuohon 24kk sopimukseen niin että ne ovat myös ilmaisia koko sopimuskauden. käsittämätöntä johdattelemista. - aachahhjaa
Mutta elektroniikkaa Soneralta tilaajat eivät ole onnenpekkoja ja he saavat maksaa reilua ylihinoitusta.
- antipentti
soneralta kun jotain on tilaamassa niin kannattaa lukea suomi-sonera-suomi sanakirja ja ottaa suurennuslasi jotta näkee ne pienet präntit.
jottei homma olisi asiakkaalle liian helppoa, lähettää sonera vielä osan tilauksen tiedoista tekstiviestinä ja osan sähköpostilla joka sisältää viisi erillistä pdf-tiedostoa.
mutta oleelliset asiat kotitv:stä tiivistettynä:
-suomalaiset peruskanavat ei näy, muualla kuin valokuitukohteissa
-vuoden loppuun veloituksetta näkyvät kanavapaketit ja spotify pitää itse perua 2 viikkoa ennen vuodenvaihdetta. tänään sitä ei ainakaan voinut vielä tehdä kun soneran järjestelmän kalenteri ei toimi noin pitkälle. hohhoijaa. ellei kanavia irtisano, ne jatkuu automaattisesti maksullisina.
-kotitv paketti tulee postin mukana kotiovelle. varaa reippaasti tilaa lattialle, pieni digiboksi on pakattu puolen kuution pahvilaatikkoon. vain soneralla on varaa lähettää ilmaa (ja ostaa sitä saksasta).
-tallennusominaisuutta ei ole kuten maxivisionilla. soneralta saa erikseen kiintolevyllisen boksin rahaa vastaan.
itse tilasin tuon kun samalla sai laajakaistan hinnan laskemaan.
eikä tuo soneran iptv parin päivän kokeilulla yhtään hassumpi ole, kyllä se toimii ihan ok.
tilasin siihen discovery-kanavapaketin ja ohjelmakirjaston, josta ohjelmia voi katsella milloin itse haluaa.
jos nuo luetellut puutteet ei häiritse, niin toki kannattaa ottaa soneralta ilmainen kotitv vain reilulla parilla kymppiä :)
mikäli taas haluaa laatua ja on siitä valmis maksamaan, niin kyllä maxivision ainakin vielä tällä hetkellä on parempi vaihtoehto.
itseä miellyttää myös maxivisionin myyntikäytäntö enemmän. jos haluaa kanavan tai kanavapaketin tilata, niin se maksetaan suoraan verkkopankissa. sitten kun tilaus loppuu, sen voi maksaa uudelleen tai jos ei maksa niin kanava vain lakkaa näkymästä. irtisanomisia ei tarvita.
mutta siis missään nimessä tuo kotitv ei huono palvelu ole. sanotaanko näin, että se on vielä vain vähän "vaiheessa" maxivisioniin verrattuna.- xez
Onnenpekka tarjous ei edes koske liikkuvaa laajakaistaa (nettitikkua)
- antipentti
xez kirjoitti:
mokkula on aivan liian hidas ja epävakaa iptv-käyttöön.
- on adsl
xez kirjoitti:
koske myöskään kaikkia kiinteitä laajakaistoja. Kun yritin neti kautta tuota itselle niin tylysti tuli ilmoitus jotta "antamaanne osoitteeseen ei saa laajakaistaa" vaikka sellainen kuitenkin minulla on. Soneran politiikka on asiakkaiden kiusauspolitiikkaa!
- antipentti
on adsl kirjoitti:
koske myöskään kaikkia kiinteitä laajakaistoja. Kun yritin neti kautta tuota itselle niin tylysti tuli ilmoitus jotta "antamaanne osoitteeseen ei saa laajakaistaa" vaikka sellainen kuitenkin minulla on. Soneran politiikka on asiakkaiden kiusauspolitiikkaa!
soita siihen myyntipalvelun ilmaiseen numeroon 0800 133133.
se soneran saatavuushaku on aikas perseestä, sen mukaan naapuriinkaan ei saanut laajakaistaa vaikka meillä on. kuitenkin myyntipalvelun kautta tuon sai tilattua ihan normaalisti.
tuo koti-tv pitäisi saada kaikkiin yksityisasiakkaan lankaliittymiin jos nopeus riittää kohteessa.
mutta taas kiinteistöliittymiin tuota tarjousta ei kai saa? - soneRaaa
antipentti kirjoitti:
se soneran saatavuushaku on aikas perseestä, sen mukaan naapuriinkaan ei saanut laajakaistaa vaikka meillä on. kuitenkin myyntipalvelun kautta tuon sai tilattua ihan normaalisti.
tuo koti-tv pitäisi saada kaikkiin yksityisasiakkaan lankaliittymiin jos nopeus riittää kohteessa.
mutta taas kiinteistöliittymiin tuota tarjousta ei kai saa?Olen jonottanut aspaan jo yli tunnin!
- antipentti
soneRaaa kirjoitti:
Olen jonottanut aspaan jo yli tunnin!
soneralle saa aina jonottaa. tai no kerran siellä vastattiin heti kun soitin ja menin niin hämilleni etten meinannut saada sanaa suustani.
jos haluat sellaisen iptv-liittymän, jossa asiakaspalvelu toimii, niin ota maxivision. niiden asiakaspalveluun on päässyt aina alle minuutin, yleensä heti. toisaalta siihen firmaan aika harvoin tarvitsi edes soitella kun kaikki asiat pystyi hoitamaan netin kautta. - antipentti
tänään tuli päivitys ja samalla alkoi kotimaiset peruskanavatkin näkymään.
- kilopitti
antipentti kirjoitti:
mutta taas kiinteistöliittymiin tuota tarjousta ei kai saa?myyntiin soittaminen tuottanu tulosta. Katos kun Sonera haluaa katkoa toimivat lankayhteydet ja yrittää vaihtaa meitä väkisin mobiiliyhteyksiin. Tämä on sitä Soneran laajakaistapolitiikkaa, eli vaihtaa hitaampaan kun valtiovalta pyrkii nopeuttamaan yhteyksiä.
- spoujpo9juo9
soneRaaa kirjoitti:
Olen jonottanut aspaan jo yli tunnin!
2 tuntia ja vartti oli aika,joka jaksoin jonottaa,sitten luovutin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838