ei olisi ollutkaan
ne lämpöiset päivät
valoisat yöt
kulki ohitse
huomaamatta
dotin kesältä ehkä
liian paljon
aurinkorantojen
valkeaa hiekkaa
jalkojemme alla
polttaen
käsikädessä juosten
aaltojen syliin
upoten silmiesi
tummaan syvyyteen
rakkaudesta sinuun
syksy tuli yllättäen
niin paljon menetin
liikaa odottaen
Kuin keaää.....
3
241
Vastaukset 3
alkuperäinen liona28 ja miksi kummassa et kirjoita rekatullasi,
jos kyseessä on samainen henkilö ?- alkkup. Liona
Elämässäni on viimeisen vuoden aikana
tapahtunut suuria muutoksia niin negatiivisiä kuin positiivisiäkin.
Ne negatiiviset ovat jotkut palstan henkilöt vain osittain aiheuttaneet. Kyllä olen
kaivannut monia runoystäviä ja erityisesti sinua lindalinda. En kirjoita enään rekattuna
mutta joskus laitan tänne runontapaisen, anonyyminä. Olen tullut itsekin siihen tulokseen ettei minusta ole kirjoittaaa tälle palstalle mutta olen julkaissut joitakin runoja käännettynä enkun kielellä.
Toivon sinulle lindalinda kaikkea hyvää elämääsi ja jatka ihmeessä kirjoittamista koska sen taidon on Luoja sinulle lahjoittanut.
- ,,
,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981485Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44817Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473703Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll9609- 38570
- 41547
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29518Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29468
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152458