ei olisi ollutkaan
ne lämpöiset päivät
valoisat yöt
kulki ohitse
huomaamatta
dotin kesältä ehkä
liian paljon
aurinkorantojen
valkeaa hiekkaa
jalkojemme alla
polttaen
käsikädessä juosten
aaltojen syliin
upoten silmiesi
tummaan syvyyteen
rakkaudesta sinuun
syksy tuli yllättäen
niin paljon menetin
liikaa odottaen
Kuin keaää.....
3
241
Vastaukset 3
alkuperäinen liona28 ja miksi kummassa et kirjoita rekatullasi,
jos kyseessä on samainen henkilö ?- alkkup. Liona
Elämässäni on viimeisen vuoden aikana
tapahtunut suuria muutoksia niin negatiivisiä kuin positiivisiäkin.
Ne negatiiviset ovat jotkut palstan henkilöt vain osittain aiheuttaneet. Kyllä olen
kaivannut monia runoystäviä ja erityisesti sinua lindalinda. En kirjoita enään rekattuna
mutta joskus laitan tänne runontapaisen, anonyyminä. Olen tullut itsekin siihen tulokseen ettei minusta ole kirjoittaaa tälle palstalle mutta olen julkaissut joitakin runoja käännettynä enkun kielellä.
Toivon sinulle lindalinda kaikkea hyvää elämääsi ja jatka ihmeessä kirjoittamista koska sen taidon on Luoja sinulle lahjoittanut.
- ,,
,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti6101358- 741235
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan831038Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli83976- 81949
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52833Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10808- 67807
Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss212709Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35702