ei olisi ollutkaan
ne lämpöiset päivät
valoisat yöt
kulki ohitse
huomaamatta
dotin kesältä ehkä
liian paljon
aurinkorantojen
valkeaa hiekkaa
jalkojemme alla
polttaen
käsikädessä juosten
aaltojen syliin
upoten silmiesi
tummaan syvyyteen
rakkaudesta sinuun
syksy tuli yllättäen
niin paljon menetin
liikaa odottaen
Kuin keaää.....
3
158
Vastaukset
alkuperäinen liona28 ja miksi kummassa et kirjoita rekatullasi,
jos kyseessä on samainen henkilö ?- alkkup. Liona
Elämässäni on viimeisen vuoden aikana
tapahtunut suuria muutoksia niin negatiivisiä kuin positiivisiäkin.
Ne negatiiviset ovat jotkut palstan henkilöt vain osittain aiheuttaneet. Kyllä olen
kaivannut monia runoystäviä ja erityisesti sinua lindalinda. En kirjoita enään rekattuna
mutta joskus laitan tänne runontapaisen, anonyyminä. Olen tullut itsekin siihen tulokseen ettei minusta ole kirjoittaaa tälle palstalle mutta olen julkaissut joitakin runoja käännettynä enkun kielellä.
Toivon sinulle lindalinda kaikkea hyvää elämääsi ja jatka ihmeessä kirjoittamista koska sen taidon on Luoja sinulle lahjoittanut.
- ,,
,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575669
- 1155448
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465046Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa303011Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252521- 512497
- 432177
- 231899
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151641Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101582