minulla olisi jo kaikki tarvittavat 4G laitteet ja asetukset valmiina, mutta nyt luin että 4G yhteys viivästyy. artikkelissa ei mainittu kuitenkaan syytä myöhästymiseen niin tietäisikö joku täällä todellisen syyn?
miksi 4G viivästyy?
3
466
Vastaukset
- rollaattori
sinulla muka kaikki tarvittavat laitteet valmiina. no mistä olet saanut sitten 4G yhteyttä tukevan modeemin?
- tulevaa supupolvea
kompuutteri kaikille lehdessä oli artikkeli jossa 4G yhteyttä sovellettiin pienelle alueelle Helsingin Eiran kaupungin osassa ja tulokset olivat kuulema positiiviset. modeemina käytettiin samsungin 4G turbostandart modeemia jolla yhteys nousi peräti 8 megaan asti.
- Dna ollos huoleton
tulevaa supupolvea kirjoitti:
kompuutteri kaikille lehdessä oli artikkeli jossa 4G yhteyttä sovellettiin pienelle alueelle Helsingin Eiran kaupungin osassa ja tulokset olivat kuulema positiiviset. modeemina käytettiin samsungin 4G turbostandart modeemia jolla yhteys nousi peräti 8 megaan asti.
jopas on saunalahti taas kohentanut kolesterooli arvojaan jos tarvitaan 4G että pääsee 8 megaan. DNA:lla on käytössä 10 megan yhteys pelkällä 3G taajuudella ja sitten kun DNA:lle tulee 4G niin yhteys nopeus nousee varmaan 100 megaan asti. itse olen onnellinen DNA:n asiakas ja toivon olevani sitä vielä monta vuotta sillä 4G ei tule DNA:lle ennen kuin kokomaan kattava 3G peitto on taattu ja vasta sitten alkaa 4G tukiasemien rakennus. elisa/saunalahti ovat kuulema laittaneet 4G yhteyden samaan linkkitorniin missä on 3G yhteys ja tällöin 3G yhteydestä varastoituu lähetystä myös 4G lähettimeen vaikka koko 4G ei vielä edes toimi. lisäksi kun käytetään eri linkkitorneja kuten DNA tekee niin saadaan myös 3G yhteys toimimaan jatkossa niillä alueilla joihin 4G yhteys tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863358Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921899Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871733- 1441591
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621443
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur951384Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671361Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267