miksi 4G viivästyy?

wlan vapaus

minulla olisi jo kaikki tarvittavat 4G laitteet ja asetukset valmiina, mutta nyt luin että 4G yhteys viivästyy. artikkelissa ei mainittu kuitenkaan syytä myöhästymiseen niin tietäisikö joku täällä todellisen syyn?

3

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rollaattori

      sinulla muka kaikki tarvittavat laitteet valmiina. no mistä olet saanut sitten 4G yhteyttä tukevan modeemin?

      • tulevaa supupolvea

        kompuutteri kaikille lehdessä oli artikkeli jossa 4G yhteyttä sovellettiin pienelle alueelle Helsingin Eiran kaupungin osassa ja tulokset olivat kuulema positiiviset. modeemina käytettiin samsungin 4G turbostandart modeemia jolla yhteys nousi peräti 8 megaan asti.


      • Dna ollos huoleton
        tulevaa supupolvea kirjoitti:

        kompuutteri kaikille lehdessä oli artikkeli jossa 4G yhteyttä sovellettiin pienelle alueelle Helsingin Eiran kaupungin osassa ja tulokset olivat kuulema positiiviset. modeemina käytettiin samsungin 4G turbostandart modeemia jolla yhteys nousi peräti 8 megaan asti.

        jopas on saunalahti taas kohentanut kolesterooli arvojaan jos tarvitaan 4G että pääsee 8 megaan. DNA:lla on käytössä 10 megan yhteys pelkällä 3G taajuudella ja sitten kun DNA:lle tulee 4G niin yhteys nopeus nousee varmaan 100 megaan asti. itse olen onnellinen DNA:n asiakas ja toivon olevani sitä vielä monta vuotta sillä 4G ei tule DNA:lle ennen kuin kokomaan kattava 3G peitto on taattu ja vasta sitten alkaa 4G tukiasemien rakennus. elisa/saunalahti ovat kuulema laittaneet 4G yhteyden samaan linkkitorniin missä on 3G yhteys ja tällöin 3G yhteydestä varastoituu lähetystä myös 4G lähettimeen vaikka koko 4G ei vielä edes toimi. lisäksi kun käytetään eri linkkitorneja kuten DNA tekee niin saadaan myös 3G yhteys toimimaan jatkossa niillä alueilla joihin 4G yhteys tulee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe