Löytyykö mistään enää 20" polkupyörän renkaita kokoa 44-428?
Nokia teki näitäkin.
44-428
9
3608
Vastaukset
- jooko
harvemmin autoissa käytetty, onpa todentotta omituinen koko. Mitäpä jos menisit sinne ketjunvenyttäjien palstalle ja kysyä räväytät siellä. Tämähän on autoilun erikoispalsta.
- puhelin on kätevä
kysy jostain polkupyöräkorjaamosta tai liikkeestä.
- frangröbbä
voi sinuu uusavutonta,täällä keskustellaan vain autoista ei fillareista,jospa kävisit kyselemässä polkupyöräliikkeistä
- franskanbulla
tällä palstalla on Renkaat ja Vanteet. Voi sinua lukutaidotonta
- 66 ja risat
En ole uusi enkä avuton,yli kuuden vuosikymmenen kokemuksella.
Hain osaston sillä perusteella, mistä löytyivät haulla keskustelut polkupyörän renkaista.
Suomi24 palstalla ei ole osastoa polkupyöräasioista. Oletusarvo lienee, ettei nyky uusavuttomat edes osaa ajaa polkupyörällä?
Minulla on kaksi taittuvarunkoista pyörää 1980-luvulta, joissa olisi tarve uusiin renkaisiin, joita Nokiakin on valmistanut. Tällä hetkellä niitä ei tunnu löytyvän kenenkään varastosta, siksi kirjoitin tänne.
Saattaahan olla, että joku muukin lukisi viestin, kuin täällä leukailevat tyhjänpäiväiset pösilöt. - haussa
66 ja risat kirjoitti:
En ole uusi enkä avuton,yli kuuden vuosikymmenen kokemuksella.
Hain osaston sillä perusteella, mistä löytyivät haulla keskustelut polkupyörän renkaista.
Suomi24 palstalla ei ole osastoa polkupyöräasioista. Oletusarvo lienee, ettei nyky uusavuttomat edes osaa ajaa polkupyörällä?
Minulla on kaksi taittuvarunkoista pyörää 1980-luvulta, joissa olisi tarve uusiin renkaisiin, joita Nokiakin on valmistanut. Tällä hetkellä niitä ei tunnu löytyvän kenenkään varastosta, siksi kirjoitin tänne.
Saattaahan olla, että joku muukin lukisi viestin, kuin täällä leukailevat tyhjänpäiväiset pösilöt.samaa kokoa etsin itsekin mökkipyörään joka on 80-luvun alkupuolella tehty.
Toistaiseksi laijoin tuloksin.... - 44-428
haussa kirjoitti:
samaa kokoa etsin itsekin mökkipyörään joka on 80-luvun alkupuolella tehty.
Toistaiseksi laijoin tuloksin....Nyt löytyi näitä renkaita. Niitä myy Polkupyöräliike Koskenkorva Kotkassa.os: Karhulantie 21, puh.05-261322.Hinta 14,-/kpl.
Ostin 4 kpl viime viikolla. - fillanisti
44-428 kirjoitti:
Nyt löytyi näitä renkaita. Niitä myy Polkupyöräliike Koskenkorva Kotkassa.os: Karhulantie 21, puh.05-261322.Hinta 14,-/kpl.
Ostin 4 kpl viime viikolla.Löytyy edelleen, 12e/kpl :) mustavalkoinen.
- Anonyymi
fillanisti kirjoitti:
Löytyy edelleen, 12e/kpl :) mustavalkoinen.
Eilen hain omaani samaisesta liikkeestä, hyvä palvelukin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995