Kuinka kauan olet ollut Michaelin ihailija?

dirty.diana

Itse olen reilun vuoden, hänen kuolemansa jälkeen vasta löysin hänet. Mites teillä? (:

12

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sepiii

Vuosi ennen hänen poismenoansa tutustuin musiikkiin. Kukaan muu poppari ei ole tehnyt minuun samanlaista vaikutusta kuin Jackson. Aloin ehkä jossain joulun 2008 tienoilla kunnolla fanittamaan Jacksonia kun ostin ensimmäisen levyn, Thriller 25. Sen jälkeen on tullut kerättyä aika laajasti hänen tuotantoansa Jackson 5:stä aina hänen soolouraan asti.

• ikuinen fani

Ihailuni alkoi jo silloin kun esiintyi Diana Rossin showssa. Lopullisesti Michael astui sydämeeni Billy Jeanin myötä.

• MJ;>>> <3

KAuhea sanoa mutta minäkin rakastuin häneen vasta hänen kuolemansa jälkeen:'(

mutta onneksi silloin

• Meliini -94

Lyhyesti ja ytimekkäästi: Kolme vuotta

• King of Pop

13 vuotta, Helsingin HiStory-konsertin jälkeen alkoi usean vuoden mieletön fanitus, nyt on vähän tasaantunut mutta Michael on edelleen ykkönen enkä usko, että toista samanlaista fanitusta tulee enää koskaan kohdalleni.
      Olin muuten U2:sen konsertissa stadionilla mikä oli kaikessa yksinkertaisuudessaan aivan mahtava, Bono on todella hyvä laulamaan ja konsertti oli todella lämminhenkinen ja lavarakennelma vertaansa vailla mutta, mutta, sinne Bono jäi mahtavana kokemuksena ja mukavana muistona.

Hyvää Syntymäpäivää Michael! missä ikinä oletkaan!!!

• MJmissyou

Olen kuunnellut Jacksonin musiikkia vuodesta 1990 säännöllisesti.

• mj fani
        MJmissyou kirjoitti:

Olen kuunnellut Jacksonin musiikkia vuodesta 1990 säännöllisesti.

Aloin fanittamaan michaelii sen kuoleman jälkeen. En tienny paljon mitään mj:stä ennen sen kuolemaa mut sit ku lehtiin ja joka puolel tuli juttuu siit et se on kuollu ni aloin ottaa selvää millane mj on mut onneks tiiän nyt et se MAAILMAN KILTEIN JA IHANIN IHMINEN KOKO MAAILMAST JA IHANA LAULUÄÄNI JA LUONNE JA TANSSIJA KUKAAN EI PYSTY IKINÄ SAMAAN KU MJ SE ON PARAS IKUISESTI JA MU SYDÄMMESSÄ!!!!!!
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥...!

• TImpppa3
        mj fani kirjoitti:

Aloin fanittamaan michaelii sen kuoleman jälkeen. En tienny paljon mitään mj:stä ennen sen kuolemaa mut sit ku lehtiin ja joka puolel tuli juttuu siit et se on kuollu ni aloin ottaa selvää millane mj on mut onneks tiiän nyt et se MAAILMAN KILTEIN JA IHANIN IHMINEN KOKO MAAILMAST JA IHANA LAULUÄÄNI JA LUONNE JA TANSSIJA KUKAAN EI PYSTY IKINÄ SAMAAN KU MJ SE ON PARAS IKUISESTI JA MU SYDÄMMESSÄ!!!!!!
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥...!

niin kauan on tullut Jacksonia fanitettua. Paras artisti koskaan

• vuotias poika
        TImpppa3 kirjoitti:

niin kauan on tullut Jacksonia fanitettua. Paras artisti koskaan

kun MTV:ltä tuli Michael jackson day. siin' näytettiin hänen musavideoitaan ja äitini laittoi vanhan mankan telkun viereen, laittoi sinne äänityskasetin ja äänitti kaikki biisit. kuuntelin niitä biisejä sitten korvalappustereoista vaikka äänenlaatu oli vähän huono :D olen nyt 21 eli fanivuosia on 15v.

• :)
        vuotias poika kirjoitti:

kun MTV:ltä tuli Michael jackson day. siin' näytettiin hänen musavideoitaan ja äitini laittoi vanhan mankan telkun viereen, laittoi sinne äänityskasetin ja äänitti kaikki biisit. kuuntelin niitä biisejä sitten korvalappustereoista vaikka äänenlaatu oli vähän huono :D olen nyt 21 eli fanivuosia on 15v.

3vuotta

• MJ ON PARAS

oon kyl ite nyt koht 12 mut oon pienest pitäen tykännyt siitä. kuoleman jälkeen oon ollut silmät kiini michaelin perseessä ja vähän muallakin!! eli aika kauan reilu 8 vuotta!!

• goingtomoveforward

milloin näin ekan musiikkivideon tai kuullin ekan biisin, muistan vaan että ne on kolahtaneet aina ja kovaa.
        Miten joku voikin olla niin loistava. Mies on nero ja rakastan häntä aina!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe