Kuinka kauan olet ollut Michaelin ihailija?

dirty.diana

Itse olen reilun vuoden, hänen kuolemansa jälkeen vasta löysin hänet. Mites teillä? (:

12

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sepiii

      Vuosi ennen hänen poismenoansa tutustuin musiikkiin. Kukaan muu poppari ei ole tehnyt minuun samanlaista vaikutusta kuin Jackson. Aloin ehkä jossain joulun 2008 tienoilla kunnolla fanittamaan Jacksonia kun ostin ensimmäisen levyn, Thriller 25. Sen jälkeen on tullut kerättyä aika laajasti hänen tuotantoansa Jackson 5:stä aina hänen soolouraan asti.

    • ikuinen fani

      Ihailuni alkoi jo silloin kun esiintyi Diana Rossin showssa. Lopullisesti Michael astui sydämeeni Billy Jeanin myötä.

      • MJ;>>> <3

        KAuhea sanoa mutta minäkin rakastuin häneen vasta hänen kuolemansa jälkeen:'(

        mutta onneksi silloin


    • Meliini -94

      Lyhyesti ja ytimekkäästi: Kolme vuotta

    • King of Pop

      13 vuotta, Helsingin HiStory-konsertin jälkeen alkoi usean vuoden mieletön fanitus, nyt on vähän tasaantunut mutta Michael on edelleen ykkönen enkä usko, että toista samanlaista fanitusta tulee enää koskaan kohdalleni.
      Olin muuten U2:sen konsertissa stadionilla mikä oli kaikessa yksinkertaisuudessaan aivan mahtava, Bono on todella hyvä laulamaan ja konsertti oli todella lämminhenkinen ja lavarakennelma vertaansa vailla mutta, mutta, sinne Bono jäi mahtavana kokemuksena ja mukavana muistona.

      Hyvää Syntymäpäivää Michael! missä ikinä oletkaan!!!

      • MJmissyou

        Olen kuunnellut Jacksonin musiikkia vuodesta 1990 säännöllisesti.


      • mj fani
        MJmissyou kirjoitti:

        Olen kuunnellut Jacksonin musiikkia vuodesta 1990 säännöllisesti.

        Aloin fanittamaan michaelii sen kuoleman jälkeen. En tienny paljon mitään mj:stä ennen sen kuolemaa mut sit ku lehtiin ja joka puolel tuli juttuu siit et se on kuollu ni aloin ottaa selvää millane mj on mut onneks tiiän nyt et se MAAILMAN KILTEIN JA IHANIN IHMINEN KOKO MAAILMAST JA IHANA LAULUÄÄNI JA LUONNE JA TANSSIJA KUKAAN EI PYSTY IKINÄ SAMAAN KU MJ SE ON PARAS IKUISESTI JA MU SYDÄMMESSÄ!!!!!!
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥...!


      • TImpppa3
        mj fani kirjoitti:

        Aloin fanittamaan michaelii sen kuoleman jälkeen. En tienny paljon mitään mj:stä ennen sen kuolemaa mut sit ku lehtiin ja joka puolel tuli juttuu siit et se on kuollu ni aloin ottaa selvää millane mj on mut onneks tiiän nyt et se MAAILMAN KILTEIN JA IHANIN IHMINEN KOKO MAAILMAST JA IHANA LAULUÄÄNI JA LUONNE JA TANSSIJA KUKAAN EI PYSTY IKINÄ SAMAAN KU MJ SE ON PARAS IKUISESTI JA MU SYDÄMMESSÄ!!!!!!
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥...!

        niin kauan on tullut Jacksonia fanitettua. Paras artisti koskaan


      • vuotias poika
        TImpppa3 kirjoitti:

        niin kauan on tullut Jacksonia fanitettua. Paras artisti koskaan

        kun MTV:ltä tuli Michael jackson day. siin' näytettiin hänen musavideoitaan ja äitini laittoi vanhan mankan telkun viereen, laittoi sinne äänityskasetin ja äänitti kaikki biisit. kuuntelin niitä biisejä sitten korvalappustereoista vaikka äänenlaatu oli vähän huono :D olen nyt 21 eli fanivuosia on 15v.


      • :)
        vuotias poika kirjoitti:

        kun MTV:ltä tuli Michael jackson day. siin' näytettiin hänen musavideoitaan ja äitini laittoi vanhan mankan telkun viereen, laittoi sinne äänityskasetin ja äänitti kaikki biisit. kuuntelin niitä biisejä sitten korvalappustereoista vaikka äänenlaatu oli vähän huono :D olen nyt 21 eli fanivuosia on 15v.

        3vuotta


    • MJ ON PARAS

      oon kyl ite nyt koht 12 mut oon pienest pitäen tykännyt siitä. kuoleman jälkeen oon ollut silmät kiini michaelin perseessä ja vähän muallakin!! eli aika kauan reilu 8 vuotta!!

      • goingtomoveforward

        milloin näin ekan musiikkivideon tai kuullin ekan biisin, muistan vaan että ne on kolahtaneet aina ja kovaa.
        Miten joku voikin olla niin loistava. Mies on nero ja rakastan häntä aina!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe