Yle areena, MTV3 katsomo ynnä vähän kaikki muut mitä haluan katsoa, toimii, mutta Subia kun koittaa katsoa, niin playeri kyllä aukeaa mutta ei ala mikään pyöriä, mustana pysyy....??!?
Miten Subin nettitv näkymään?
9
777
Vastaukset
- Fedoraaa
Asiaa on kyllä käsitelty paljonkin ubuntu.fi keskustelualueella (myös linux.fi voinee auttaa), ratkaisuja on monia, kaikki vaihtoehdot eivät ilmeisesti toimi kaikilla.
Toisaalta tuo kuulostaa oudolta että sub.fi netti-tv ei sulla toimi, mutta MTV3 katsomo.fi toimii? Ne kun ovat käytännössä sama asia, Subin netti-TV:n linkit taitavat mennäkin katsomo.fi:hin.- vlc+mpc
Jos on vlc ja mediaplayerconnectivity, niin subilla piti ainakin minulla valita hiiren oikealla videon päällä mediaplayerconnectivity ja avaa:http:osoite -rivi, eli ei mennyt automaattisesti suoraan kuten katsomo.
Joissakin videoissa muuallakin, esim iltalehdessä, pitää joskus tehdä samoin. - Subhuman
vlc+mpc kirjoitti:
Jos on vlc ja mediaplayerconnectivity, niin subilla piti ainakin minulla valita hiiren oikealla videon päällä mediaplayerconnectivity ja avaa:http:osoite -rivi, eli ei mennyt automaattisesti suoraan kuten katsomo.
Joissakin videoissa muuallakin, esim iltalehdessä, pitää joskus tehdä samoin.Tässä se oli! Kiitos todella paljon!! Miten en ollut tajunnut tota aiemmin... kiitos!
- -----
vlc+mpc kirjoitti:
Joissakin videoissa muuallakin, esim iltalehdessä, pitää joskus tehdä samoin.mutta mistä mediaplayerconnectivity:stä mahtaa olla kyse?
Jokin sovellusko mitä en löydä? - vlc+mpc
----- kirjoitti:
mutta mistä mediaplayerconnectivity:stä mahtaa olla kyse?
Jokin sovellusko mitä en löydä?mpc löytyy firefoxin työkalut->lisäosat->hae lisäosia, kirjoita hakuun mediaplayerconnectivity.
Latauksen jälkeen työkalut->mediaplayerconnectivity kohdasta:
1. aseta kohdasta mediasoittimet /usr/bin/vlc (kohtiin realmedia,windowssmedia,quicktime)
2. kohdasta konfiguraatio sivu2/2 aseta valkoinen lista (ainakin yle):
*rapidshare.de*;*yle.fi/player/*;*rocktelevision.com/*
näin yle elävä arkisto näkyy totemilla (en ole ihan varma onko tämä enää välttämätön) - -----
vlc+mpc kirjoitti:
mpc löytyy firefoxin työkalut->lisäosat->hae lisäosia, kirjoita hakuun mediaplayerconnectivity.
Latauksen jälkeen työkalut->mediaplayerconnectivity kohdasta:
1. aseta kohdasta mediasoittimet /usr/bin/vlc (kohtiin realmedia,windowssmedia,quicktime)
2. kohdasta konfiguraatio sivu2/2 aseta valkoinen lista (ainakin yle):
*rapidshare.de*;*yle.fi/player/*;*rocktelevision.com/*
näin yle elävä arkisto näkyy totemilla (en ole ihan varma onko tämä enää välttämätön)Pyöräytin tuossa Subia ja MTV3 Katsomoa, ja niinpä ne toimivat VLC:ssä huomioiden myös edeltävä ohje.
Kiitoksia.
- ubuntunörtti
mä asensin tän ja nyt kaikki toimii! http://www.go-mono.com/moonlight/download.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142512Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121196Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451147- 801006