Onko kellää hyviä ideoita päättötyön aiheeksi? Sellaiseen työhön minkä voisi tehdä ihan kotona. Opiskelen ammattiorkeakoulussa kone ja tuotanto tekniikkaa.
kone ja tuotantotekiikan lopputyö aihe??
2
572
Vastaukset
- ehdotin vain
Voisit kerrata ensin suomen kieltä ja oikeakielisyyttä. Sitten lopputyön kirjoittaminen saattaisi onnistua paremmin, koska tuohon lyhyeen kysymykseesikin sait mahtumaan yllättävän monta virhettä..
Aiheita saat varmaan helpoiten opettajiltasi.- Pedantti
Joo, hyvin on tiedossa pedanttisuuden vaatimus opinnäytetöiden suhteen. On tosin kovasti yksipuolista pilkunviilaus, kun esim. dokumentointi on oppilaitoksessa hakusessa: Suoritusmerkintä kadoksissa ... suoritus uusiksi. Olevinaan on kyllä laatusertifikaatit ynnä muut.
Ei viitsi vinoilla toisille opiskelijoille. Ollaan kuitenkin kaikki oppilaitosten asiakkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023