Täysin rakastunut kaksoseen, ootte te niin ihania

Onnellinen.

Jep, tulipas sitten rakastuttua kaksoseen :D mä oon ite raputar ja yllätyin kyllä kaksosesta.
Yleensä juoksen kiljuen karkuun, kun kuulen että mies on kaksonen, mutta te ootte kyllä toisaalta aika samanlaisia kun ravutkin. Tai ainakin minä :)
Tämä looooooove kaksonen on erittäin huomaavainen omalla tavallaan, hän pienistä asioista näyttää tunteensa. Hän on kova menemään, on töitä ja harrastuksia, mutta se ei taas minua haittaa, koska itsellänikin on menoa aina. Illat on aikaa vain toisillemme

5

1292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama mä

minusta rapu ei ole hyökkäävä, en ainakaan minä ja en halua olla koko ajan suhteessa, eli lähellä nyhjöttää 24/7......

• kokemusta on...

Miten kauan olette olleet yhdessä? Kaksonen kyllästyy äkkiä, varsinkin jos muutat hänen luo...Oletteko olleet kauan jo yhdessä... Kaksonen osaa valloitttaa, mutta myös hyljätä.

• Sammasammaa

Ei olla kovin kauan oltu, puolisen vuotta, vielä ei asuta samassa osoitteessa...
        Ainakin hän kertoo rakastavansa minua koko sydämmestä ja ei ole koskaan ollut rakastunut..haluaisi lapsen, naimisiin ja talon....
        Miltä tämä kuulostaa teistä??

• muisto vaan...
        Sammasammaa kirjoitti:

Ei olla kovin kauan oltu, puolisen vuotta, vielä ei asuta samassa osoitteessa...
        Ainakin hän kertoo rakastavansa minua koko sydämmestä ja ei ole koskaan ollut rakastunut..haluaisi lapsen, naimisiin ja talon....
        Miltä tämä kuulostaa teistä??

en ole rapu, mutta rakastuinpa minäkin päättömästi kaksosmieheen. Hyvin meni niin kauan, kun jaksoin ihailla, kuunnella, passata, paijata ja silittää. Mutta jokaisessa suhteessa koittaa arki ennemmin tai myöhemmin ja se ei kaksosmiehelle sopinut. Ihailua pitää tulla joka päivä, arvostelua ei kestä, kaikki pitää mennä hänen pillinsä mukaan, suunvuoroa et yksinpuhelulta juurikaan saa jne. jne. Kaikkein pahin oli se mieletön ilkeys, mitä huonolla tuulella ollessa suusta tulee ja kaikki lakaistaan seuraavana aamuna maton alle tyyliin "ai mitä mä sanoin, sori, älä nyt tuollaisista piittaa. Mutta lycka till vain, jos olet kovanahkainen. Ja kaksosmiehen rakkaudesta....kun minä heitin pihalle, vannoi vielä siinä vaiheessa rakastavansa minua ja vain minua...viikon päästä oli jo uusi nainen kuvioissa ;)

• kokemusta on

kunhan muistat, että kaksonen omistaa kaksi luonnetta. Hän on näyttänyt nyt sinulle sen parhaimpansa, mutta vielä koittaa aika, kun näet sen toisen puolen... se on sitten ukkosmyrskyä ja salamointia...
      Kaksonen ja rapu... hmm... tulisi äkisti mieleen, että sinun pitää todellakin opetella olla pitämättä ravun saksilla kiinni kaksosesta. Kaksonen tarvitsee tilaa, omaa aikaa, "vapautta", ilmojen merkki kun on, mutta rinnalleen kumppanin, joka voittaa välillä hänen älykkyytensä. Olemalla vahva ja itsenäinen kaikessa tulet pärjäämään kaksosen kanssa. Siis liika takertuminen karkoittaa kaksos-miehen.
      Terv. oinatar, jolla yhteistä taivalta kaksosmiehen kanssa 18 vuotta, niistä 12 naimisissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2216
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      351
      1485
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1473
    4. 209
      1428
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1121
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      988
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      960
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      959
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      29
      891
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe