Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Täysin rakastunut kaksoseen, ootte te niin ihania

Onnellinen.

Jep, tulipas sitten rakastuttua kaksoseen :D mä oon ite raputar ja yllätyin kyllä kaksosesta.
Yleensä juoksen kiljuen karkuun, kun kuulen että mies on kaksonen, mutta te ootte kyllä toisaalta aika samanlaisia kun ravutkin. Tai ainakin minä :)
Tämä looooooove kaksonen on erittäin huomaavainen omalla tavallaan, hän pienistä asioista näyttää tunteensa. Hän on kova menemään, on töitä ja harrastuksia, mutta se ei taas minua haittaa, koska itsellänikin on menoa aina. Illat on aikaa vain toisillemme

5

1223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama mä

      minusta rapu ei ole hyökkäävä, en ainakaan minä ja en halua olla koko ajan suhteessa, eli lähellä nyhjöttää 24/7......

    • kokemusta on...

      Miten kauan olette olleet yhdessä? Kaksonen kyllästyy äkkiä, varsinkin jos muutat hänen luo...Oletteko olleet kauan jo yhdessä... Kaksonen osaa valloitttaa, mutta myös hyljätä.

      • Sammasammaa

        Ei olla kovin kauan oltu, puolisen vuotta, vielä ei asuta samassa osoitteessa...
        Ainakin hän kertoo rakastavansa minua koko sydämmestä ja ei ole koskaan ollut rakastunut..haluaisi lapsen, naimisiin ja talon....
        Miltä tämä kuulostaa teistä??


      • muisto vaan...
        Sammasammaa kirjoitti:

        Ei olla kovin kauan oltu, puolisen vuotta, vielä ei asuta samassa osoitteessa...
        Ainakin hän kertoo rakastavansa minua koko sydämmestä ja ei ole koskaan ollut rakastunut..haluaisi lapsen, naimisiin ja talon....
        Miltä tämä kuulostaa teistä??

        en ole rapu, mutta rakastuinpa minäkin päättömästi kaksosmieheen. Hyvin meni niin kauan, kun jaksoin ihailla, kuunnella, passata, paijata ja silittää. Mutta jokaisessa suhteessa koittaa arki ennemmin tai myöhemmin ja se ei kaksosmiehelle sopinut. Ihailua pitää tulla joka päivä, arvostelua ei kestä, kaikki pitää mennä hänen pillinsä mukaan, suunvuoroa et yksinpuhelulta juurikaan saa jne. jne. Kaikkein pahin oli se mieletön ilkeys, mitä huonolla tuulella ollessa suusta tulee ja kaikki lakaistaan seuraavana aamuna maton alle tyyliin "ai mitä mä sanoin, sori, älä nyt tuollaisista piittaa. Mutta lycka till vain, jos olet kovanahkainen. Ja kaksosmiehen rakkaudesta....kun minä heitin pihalle, vannoi vielä siinä vaiheessa rakastavansa minua ja vain minua...viikon päästä oli jo uusi nainen kuvioissa ;)


    • kokemusta on

      kunhan muistat, että kaksonen omistaa kaksi luonnetta. Hän on näyttänyt nyt sinulle sen parhaimpansa, mutta vielä koittaa aika, kun näet sen toisen puolen... se on sitten ukkosmyrskyä ja salamointia...
      Kaksonen ja rapu... hmm... tulisi äkisti mieleen, että sinun pitää todellakin opetella olla pitämättä ravun saksilla kiinni kaksosesta. Kaksonen tarvitsee tilaa, omaa aikaa, "vapautta", ilmojen merkki kun on, mutta rinnalleen kumppanin, joka voittaa välillä hänen älykkyytensä. Olemalla vahva ja itsenäinen kaikessa tulet pärjäämään kaksosen kanssa. Siis liika takertuminen karkoittaa kaksos-miehen.
      Terv. oinatar, jolla yhteistä taivalta kaksosmiehen kanssa 18 vuotta, niistä 12 naimisissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe