kodinhoituki sisarruksesta

raskaanarv30

hei. mä saan nyt kodinhoitukea (tyttö 1v 8kk) ja kohta puoliin mulla alkaa se äitiysraha, mietin tässä et tuleeko automaattisesti sit sisarruksesta se kodinhoituki jtn 94e ja rapiat.. vai pitääkö se erikseen hakea.. kaikki tulot muuten pysyy ennallaan ja 1v8kk tyttö myös pysyy kotona . kiitoksia vastauksista.

2

402

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotihoidontuki

eli olet kotona hoitamsassa lastasi.

Kodinhoitotukea voivat anoa eläkeläisvanhukset, jotka kotona asuvat. Älkää sekoittako näitä asioita, kodinhoito= koti asumiskelpoisena kunnossa. Ja täysin eri asia kuin lasten hoitaminen kotona, lukeehan se siinä kaavakkeessakin.
      Kodinhoito on eri asia kuin kotihoito, eikö.

• Kysy Kelasta

tulee vasta sitten kun äitiyspäiväraha loppuu, mikäli jäät kotihoidontuelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      5464
    2. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      92
      2473
    3. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      277
      2105
    4. 237
      2033
    5. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1665
    6. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      378
      1582
    7. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      287
      1267
    8. Ketkä räjäyttivät Nord Stream I ja II kaasuputket?

Suomessa jo "tiedetään" syyllinen, jos kuuntelemme hurjimpia syytöksiä - jopa 'Mainilan laukaukset' |1 ovat nousseet esille --- .. muualla EU-Euroopa
      Maailman menoa
      297
      1168
    9. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      197
      1097
    Aihe