Kelpaako Kirkkoniemessä eurot vai pitääkö vaihtaa Norjan valuutaksi?
Kelpaako eurot?
5
1009
Vastaukset
- Ivalossa viimmeistää
normaali kaupoissa, kioskeissa, ravintoloissa huoltoasemilla ! Venäläiset huorat ottaa kyllä.......
Tavarits vaihta raha.....- no sepä hybvä
Mie Lapin poromies läheki Irinnoo lämmittää. Irinaa ja Dadjuskaa.
- fim nok
jos joku ottais euroja, niin vaihtokurssi on todella epäedullinen. Todennäköisempää on ettei kukaan huolisi euroja.
Kaikkialla Norjassa voi nykyään helposti maksaa pankkikortilla, ainakin Visalla tms luottokortilla. Itseasiassa nordean tultua norjaan on mun kortista voinut esim ruokakaupassa maksaa suoraan pankkikortin puolelta (aiemmin vain visalla.)
Joten jos on luottokortti, niin pankkiautomaateista saa helposti kruunuja, varmaan Kirkkoniemessäkin on sellainen. Ja yleisesti ottaen voit muuten lähes kaikkialla siis käyttää korttia. Rajoitukset mitä olen nähnyt ovat olleet visa elektron, muistaakseni, ettei sillä voi maksaa.- norskit
Yks eurohan on 7.97 Norjan kruunua.
- veikkonen.
norskit kirjoitti:
Yks eurohan on 7.97 Norjan kruunua.
Maailman sivu Kirkkoniemessä on Suomen raha kelvannut.
Viime kesänä Altastakin ostin bensaa ja kävin Tirpiz-museossa euroilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 765854
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2875400Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984081- 522870
- 222537
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472010Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721281
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1581133