Apua poistin kirjoitus-kohdan!

....

APUA, mä poistin vahingos tuolt ylhäältä ^^ sen osan mihi kirjotetaa www- osoitteet. miten sen saa takas lisättyä?? käytän firefoxia, kait uusinta versiota

7

153

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f11 eli ähävä11

f11

• dfytyf

Lisäämällä se tarkoituksella. F11 tai selaimen menu/asetukset.

• ...

ei auta, katoo vaa kokonaa ja ku toisen kerra aukee niii tulee vaa takas ilma sitä kirjoitus kohtaa...

• ...

:)

• trables...
        ... kirjoitti:

:)

Ok on tässä se seikka että sait rivin takaisin ja kerroit sen heti, syystä että kenenkään ei tarvitse enään vastailla.

Pointtini on se että millätavalla ongelma ratkesi, saattaisi auttaa muitakin palstan lukioita jos sama ongelma tulee eteen.

• aivvan
        trables... kirjoitti:

Ok on tässä se seikka että sait rivin takaisin ja kerroit sen heti, syystä että kenenkään ei tarvitse enään vastailla.

Pointtini on se että millätavalla ongelma ratkesi, saattaisi auttaa muitakin palstan lukioita jos sama ongelma tulee eteen.

"trables..." asiaa...

• aivvan kirjoitti:

"trables..." asiaa...

se tässä nyt kun aloittaja ei suostunut kertomaan:

hiiren oikealla tyhjällä kohtaa siinä valikkopalkissa ja ruksia kohtaan näytä navigointipalkki.

voi jeesus......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      614
      1600
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      711
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      652
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      523
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe