on kielletty puheenaihe täällä. Just olin vastaamassa niin eikös se lakaistu jalkojen alta.
Selluliitit nähtävästi
58
343
Vastaukset
- TransSilvia
iskemispuuhissani, kun apaja vietiin nokan alta pois. Voi hitto!
ja ainakin mun tiedot oli siellä niinku piti, paitti olin ton kieltänyt, että missä yleensä kirjoittelen.
ekaa kertaa ja ainoa huolenaihe on 65 vuotias tuntematon mies suosikeissa, ikinä tuollaista nähnyt ;(
Anceli kirjoitti:
ekaa kertaa ja ainoa huolenaihe on 65 vuotias tuntematon mies suosikeissa, ikinä tuollaista nähnyt ;(
minullakin on yksi ystävä suosikeissa, enkä kyllä muista häntä sinne koskaan laittaneeni.
Tää on niin tätä....- Meriläinen
Anceli kirjoitti:
Eikä pääse eroon, vieläkin mulla on monta miestä siellä eikä saia olla kun kaks.
Mitenniistä muista eroon pääsee? Meriläinen kirjoitti:
Eikä pääse eroon, vieläkin mulla on monta miestä siellä eikä saia olla kun kaks.
Mitenniistä muista eroon pääsee?ei ole koskaan ollut yhtään suosikkia ja nyt tää outo mies on niihin ilmestynyt, tyhmää.
Kyllä suosikit pitäisi saada valita ihan itse.Nittaminax kirjoitti:
minullakin on yksi ystävä suosikeissa, enkä kyllä muista häntä sinne koskaan laittaneeni.
Tää on niin tätä....olisi edes joku tuttu, niin jotenkin ymmärtäisin asian ;(
- Sedna
Anceli kirjoitti:
ei ole koskaan ollut yhtään suosikkia ja nyt tää outo mies on niihin ilmestynyt, tyhmää.
Kyllä suosikit pitäisi saada valita ihan itse.Me rekisteröimättömätkin päästään lukemaan teidän vieraskirjaa ja tsekkaamaan kaverinne. Se suosikit on kai sitten joku sisärengas, johon rekkautumattomat eivät pääse.
Sedna kirjoitti:
Me rekisteröimättömätkin päästään lukemaan teidän vieraskirjaa ja tsekkaamaan kaverinne. Se suosikit on kai sitten joku sisärengas, johon rekkautumattomat eivät pääse.
olet sinäkin, mutta ei siellä mitään salaista olekaan, mä olen rehellinen ihminen.
Et pääse lukemaan viestejä, etkä mitään mitä minä en halua.
Voin sulkea kaikki vain kavereiden nähtäväksi, mutta katsellaan nyt, tuleeko muita häiriköitä ;))))- Sedna
Anceli kirjoitti:
olet sinäkin, mutta ei siellä mitään salaista olekaan, mä olen rehellinen ihminen.
Et pääse lukemaan viestejä, etkä mitään mitä minä en halua.
Voin sulkea kaikki vain kavereiden nähtäväksi, mutta katsellaan nyt, tuleeko muita häiriköitä ;))))kun niin tohkeissas selitit siitä ukosta. En vaan löytänyt niitä sun suosikkikamujasi. Harmi!
- NIksinirkka
en päässyt mun galleriaan APUA!
Sedna kirjoitti:
kun niin tohkeissas selitit siitä ukosta. En vaan löytänyt niitä sun suosikkikamujasi. Harmi!
jotain salaisuuksiakin olla, en mä voi kaikkea sinullekaan näyttää.
Näköjään rekkaamattomien oikeudet ovat lisääntyneet, ellei sitten todella sulje profiilia
vain kavereiden nähtäväksi.
Mitä sä sillä vanhalla ukolla olisitkaan tehnyt, onhan sulla se nuori ja komea kotona.- Sedna
Anceli kirjoitti:
jotain salaisuuksiakin olla, en mä voi kaikkea sinullekaan näyttää.
Näköjään rekkaamattomien oikeudet ovat lisääntyneet, ellei sitten todella sulje profiilia
vain kavereiden nähtäväksi.
Mitä sä sillä vanhalla ukolla olisitkaan tehnyt, onhan sulla se nuori ja komea kotona.nähdä millaisia kannoilla roikkujia galleriassa liikkuu. Munkin galleriassa vieraili joskus joku Teemu Remmi tai jotain sinnepäin ja muutama muukin tyyppi, jotka eivät koskaan kirjoitelleet mitään nimimerkillään. Galleriani ovimatto nuhraantui ja suljin aika pian galleriani.
Sedna kirjoitti:
nähdä millaisia kannoilla roikkujia galleriassa liikkuu. Munkin galleriassa vieraili joskus joku Teemu Remmi tai jotain sinnepäin ja muutama muukin tyyppi, jotka eivät koskaan kirjoitelleet mitään nimimerkillään. Galleriani ovimatto nuhraantui ja suljin aika pian galleriani.
tai nuo jotka ei ole koskaan kirjoittaneet mitään, ovatkin chattailijoita.
- Sedna
Nittaminax kirjoitti:
tai nuo jotka ei ole koskaan kirjoittaneet mitään, ovatkin chattailijoita.
Ihmettelin vaa, että mitä ne siellä minun galleriassani kävivät, kun en ollut niiden kanssa keskustellutkaan. Ja heebolla oli vielä Remmi lisänimenä. Joo'o! Ei taida sopia mulle toi sosiaalisessa mediassa esiintyminen, ainakaan kuvan kanssa.
Sedna kirjoitti:
nähdä millaisia kannoilla roikkujia galleriassa liikkuu. Munkin galleriassa vieraili joskus joku Teemu Remmi tai jotain sinnepäin ja muutama muukin tyyppi, jotka eivät koskaan kirjoitelleet mitään nimimerkillään. Galleriani ovimatto nuhraantui ja suljin aika pian galleriani.
kaikenlaisia jahtaajia, nahkapuku jopa joillakin, toisilla taas ei juuri mitään.
Mitä näistä, meitä on moneksi.- Sedna
Anceli kirjoitti:
kaikenlaisia jahtaajia, nahkapuku jopa joillakin, toisilla taas ei juuri mitään.
Mitä näistä, meitä on moneksi.Kai mä koin sen gallerian jotenkin omaksi huoneekseni ja reviirikseni, ja odotin, että tuntemattomat koputtavat ensin.
- rek.puskasta
Meriläinen kirjoitti:
Mitenniistä muista eroon pääsee?Mullakin vielä se mies köllöttää. Pelottaa, jos hää tekee hyökkäyksen mun koneelle tai peräti lakanoille.
En taatusti oo antanut hälle galleriaosoitettani. :)))))
En tahtoisi siellä olevan ketään.
t.k rek.puskasta kirjoitti:
Mullakin vielä se mies köllöttää. Pelottaa, jos hää tekee hyökkäyksen mun koneelle tai peräti lakanoille.
En taatusti oo antanut hälle galleriaosoitettani. :)))))
En tahtoisi siellä olevan ketään.
t.kkunhan ovat hiljaa, eivätkä vaadi leipää tai sirkushuveja. Ei kai niitä pois saa millän konstilla,
en löytänyt sellaista nappulaa mistään.
En minäkään osoitetta tuolle miehelle ole antanut, joku huijari se varmasti on ;(Sedna kirjoitti:
Kai mä koin sen gallerian jotenkin omaksi huoneekseni ja reviirikseni, ja odotin, että tuntemattomat koputtavat ensin.
profiilin sai pois näkyvistä, en ole katsonut onnituuko se nyt.
Meillä on kotonakin ovet aina auki, joku koputtaa, joku tulee koputtamatta sisään.
Mä olen tottunut vieraisiin.- rek.puskasta
Anceli kirjoitti:
kunhan ovat hiljaa, eivätkä vaadi leipää tai sirkushuveja. Ei kai niitä pois saa millän konstilla,
en löytänyt sellaista nappulaa mistään.
En minäkään osoitetta tuolle miehelle ole antanut, joku huijari se varmasti on ;(Tulee mieleen se vanha suomalainen leffa, Gabriel, tule takaisin.
(pelottaa, en voi nukkua yöllä, jos tuo tulee kotiini)
t.k rek.puskasta kirjoitti:
Tulee mieleen se vanha suomalainen leffa, Gabriel, tule takaisin.
(pelottaa, en voi nukkua yöllä, jos tuo tulee kotiini)
t.kja pesäpallomaila sängyn viereen, kalautat sillä jos tupaan tulee ;))
Eihän me nyt miehiä pelätä, isot tytöt, siis jos olet tyttö ;)- rek.puskasta
Anceli kirjoitti:
ja pesäpallomaila sängyn viereen, kalautat sillä jos tupaan tulee ;))
Eihän me nyt miehiä pelätä, isot tytöt, siis jos olet tyttö ;)En ole iso...vanha toki.
Ne voi tulla tuuletusikkunasta, eikä mulla pesismaillaa, kössimaila on, mut sekin ikivanha ja viime vuoden käyttämätön.
(jos sillä on mun meilios., tulee sitä kautta. Onks mun nyt suljettava kone.) rek.puskasta kirjoitti:
En ole iso...vanha toki.
Ne voi tulla tuuletusikkunasta, eikä mulla pesismaillaa, kössimaila on, mut sekin ikivanha ja viime vuoden käyttämätön.
(jos sillä on mun meilios., tulee sitä kautta. Onks mun nyt suljettava kone.)ja ota piuhat pois seinästä, etkä sytytä valoja pimeälläkään. Leikit ettet ole kotona.
- Sedna
Anceli kirjoitti:
profiilin sai pois näkyvistä, en ole katsonut onnituuko se nyt.
Meillä on kotonakin ovet aina auki, joku koputtaa, joku tulee koputtamatta sisään.
Mä olen tottunut vieraisiin.Kerrankin joku koputteli oven takana katsoin verhon läpi, että jehovantodistajiahan nuo, mitäpä muitakaan. En avannut. Koputtivat hetken päästä uudestaan, ja vähän painokkaammin. En avannut. No ehkä 10 minutin päästä oven kahvaa kokeiltiin, ja ovi olikin unohtunut auki. Mies huuteli ovelta, että kokeiltiin kahvaa, ja oli auki. Minä menin ovelle, ja kysyin heti, että oletteko Jehovan todistajia. Ei olla, näytetäänkö me sitä, sanoi toinen mies. Minä sanoin ,että jo'o. Miehet olivat muutaman sadan metrin päässä asuvia saman tien asukkaita, jotka keräsivät nimiä viemäröintiin liittyvään adressiin. Arvaa vaan, olenko kuullut tuosta jehovantodistajajupakasta jälkeenpäinkin.
- rek.puskasta
Anceli kirjoitti:
ja ota piuhat pois seinästä, etkä sytytä valoja pimeälläkään. Leikit ettet ole kotona.
En mä voi............ootan lemmenviestiä henk.kohtaiseen sähköpostiini. (en suomi24). :)))
Suihkutin myskiä koneelle, eli josko tää sähköpostiukko tulisi tueksi ja turvaksi. :-)))
edelleen se koo Sedna kirjoitti:
Kerrankin joku koputteli oven takana katsoin verhon läpi, että jehovantodistajiahan nuo, mitäpä muitakaan. En avannut. Koputtivat hetken päästä uudestaan, ja vähän painokkaammin. En avannut. No ehkä 10 minutin päästä oven kahvaa kokeiltiin, ja ovi olikin unohtunut auki. Mies huuteli ovelta, että kokeiltiin kahvaa, ja oli auki. Minä menin ovelle, ja kysyin heti, että oletteko Jehovan todistajia. Ei olla, näytetäänkö me sitä, sanoi toinen mies. Minä sanoin ,että jo'o. Miehet olivat muutaman sadan metrin päässä asuvia saman tien asukkaita, jotka keräsivät nimiä viemäröintiin liittyvään adressiin. Arvaa vaan, olenko kuullut tuosta jehovantodistajajupakasta jälkeenpäinkin.
olenko kuullut tuon jutun ennenkin. Kaksi kertaa.
Anteeksi, mie olen taas kettumaisella päällä, jos et muuten huomannut.rek.puskasta kirjoitti:
En mä voi............ootan lemmenviestiä henk.kohtaiseen sähköpostiini. (en suomi24). :)))
Suihkutin myskiä koneelle, eli josko tää sähköpostiukko tulisi tueksi ja turvaksi. :-)))
edelleen se kooMulle ei kukaan laita mitään lemmenviestejä, en mä enää pysty sulle vastaamaan,
mä olen kateudesta vihreä.
Kaikkea sitä pitää ...... ;(( Onnea nyt kuitenkin, tulkoon lemmenviesti perille.- Sedna
Anceli kirjoitti:
olenko kuullut tuon jutun ennenkin. Kaksi kertaa.
Anteeksi, mie olen taas kettumaisella päällä, jos et muuten huomannut.Tää sattu vasta noin 3 kk sitten. Niin taisin kertoa sen heti sattumuksen jälkee, mutta niistä jälkivinoiluista en ainakaan ole kertonut. Nimittäin viime perjantaina viimeks toinen "jehovantodistaja" muistutti asiasta.
Oletko muuten vetänyt uistinta viimeaikoina? - ent.rekattu
Anceli kirjoitti:
Mulle ei kukaan laita mitään lemmenviestejä, en mä enää pysty sulle vastaamaan,
mä olen kateudesta vihreä.
Kaikkea sitä pitää ...... ;(( Onnea nyt kuitenkin, tulkoon lemmenviesti perille.Höh..älä nyt vihreäksi muutu, sulla on lempi kotona, ei siis Lempi.
Mä onnistun nää meilisuhteet aina pilaamaan. Mulla kyky, joko suututtaa tai säikäytää nää käppyrät ja ihan silleen oikeesti sanottuna...en mää itekkään niitä tosissan ota, vaan kiva on kirjaimia koneelta tiputella.
(hullula on halvat ilot, ei tää nettiliittymä niin paljoa maksa ja samaan hintaan voi jopa asioitakin hoidella) Sedna kirjoitti:
Tää sattu vasta noin 3 kk sitten. Niin taisin kertoa sen heti sattumuksen jälkee, mutta niistä jälkivinoiluista en ainakaan ole kertonut. Nimittäin viime perjantaina viimeks toinen "jehovantodistaja" muistutti asiasta.
Oletko muuten vetänyt uistinta viimeaikoina?missä sitä olisi pitänyt vetää, tiellä vai pellolla?
Yhesti olen ainakin tuon jutun kuullut, sovitaan niin.ent.rekattu kirjoitti:
Höh..älä nyt vihreäksi muutu, sulla on lempi kotona, ei siis Lempi.
Mä onnistun nää meilisuhteet aina pilaamaan. Mulla kyky, joko suututtaa tai säikäytää nää käppyrät ja ihan silleen oikeesti sanottuna...en mää itekkään niitä tosissan ota, vaan kiva on kirjaimia koneelta tiputella.
(hullula on halvat ilot, ei tää nettiliittymä niin paljoa maksa ja samaan hintaan voi jopa asioitakin hoidella)multakin monet suhteet, kun olen tällainen vänkyrä ;(
Saarnoja saa kuunnella ja arvosteluja kestää, mutta otan vastaan kaiken mitä ylhäältä annetaan.
Tällä hullulla on melko kalliit nämä netti-ilot, mutta toisaalta en polta enkä juo, joten siinä se
säästyy ja onhan tämä toki antoisampaa kuin vetää savua kitusiinsa.Anceli kirjoitti:
missä sitä olisi pitänyt vetää, tiellä vai pellolla?
Yhesti olen ainakin tuon jutun kuullut, sovitaan niin.olen ihan ulkona koko uistimesta.
- Sedna
Anceli kirjoitti:
missä sitä olisi pitänyt vetää, tiellä vai pellolla?
Yhesti olen ainakin tuon jutun kuullut, sovitaan niin.Ei sitä uistinta välttämättä PIDÄ vetää missään, ellei sitten ole sellainen pakkomielle.
- GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
Mitenniistä muista eroon pääsee?poisti eilen yhen suosikeista kokeeksi, kaksi ystävääkin on suosikeissa, mutta en uskalla poistaa jos vaikka kirjaantuu poisto heidänkin luettavakseen ja käy samanlail ku kerran poistin profiilini ja sitä ennen ystävät ja yks ystävä veti niin pahasti herneen nenuks eet vihoittelee miul välil vieläkin .-(
Sedna kirjoitti:
Ei sitä uistinta välttämättä PIDÄ vetää missään, ellei sitten ole sellainen pakkomielle.
ei ole eikä etenkään koskien uistimen vetämistä, joten vastaan; en ole vetänyt uistinta.
Menepäs katsomaan mitä punanuttu tekee, varmaan jotain pahaa taas kerran.GloriaJoy kirjoitti:
poisti eilen yhen suosikeista kokeeksi, kaksi ystävääkin on suosikeissa, mutta en uskalla poistaa jos vaikka kirjaantuu poisto heidänkin luettavakseen ja käy samanlail ku kerran poistin profiilini ja sitä ennen ystävät ja yks ystävä veti niin pahasti herneen nenuks eet vihoittelee miul välil vieläkin .-(
ennen tieto tuli jos joku oli jonkun poistanut listoiltaan, mutta mitä sitten. Ystäviä tulee ja menee. Toisaaltaa sehän on niitten oikeuskin tietää ettet halua olla niitten joittenkin ystävä.
- rek.puskasta
Anceli kirjoitti:
multakin monet suhteet, kun olen tällainen vänkyrä ;(
Saarnoja saa kuunnella ja arvosteluja kestää, mutta otan vastaan kaiken mitä ylhäältä annetaan.
Tällä hullulla on melko kalliit nämä netti-ilot, mutta toisaalta en polta enkä juo, joten siinä se
säästyy ja onhan tämä toki antoisampaa kuin vetää savua kitusiinsa.Mulla on nyt noita kaikkia iloja, joskin kaikkia säännöstellen. :-)
Nyt mun täytyy tää ilo lopettaa ja alkaa kokkaileen sapuskaa la-su-päiville. (yleensä en kokkaile)
Mulle tulee ihanat yö-vieraat, joille haluan antaa aikani, joten en silloin hellan vieressä seiso.
(Mummun murut, alta kolme vuotiaat kaksoset ja molemmat "värkit" löytyy)
Mukavaa viikonloppua sulle.
t. k - Sedna
Nittaminax kirjoitti:
olen ihan ulkona koko uistimesta.
Ancelilla on tapana yrittää vedättää mua. Uistintahan vedetään, ja odotetaan, että kala tarttuu. Silloin kun Ancelii esittää ihan tyhmää, niin silloin on juonet mielessä!
rek.puskasta kirjoitti:
Mulla on nyt noita kaikkia iloja, joskin kaikkia säännöstellen. :-)
Nyt mun täytyy tää ilo lopettaa ja alkaa kokkaileen sapuskaa la-su-päiville. (yleensä en kokkaile)
Mulle tulee ihanat yö-vieraat, joille haluan antaa aikani, joten en silloin hellan vieressä seiso.
(Mummun murut, alta kolme vuotiaat kaksoset ja molemmat "värkit" löytyy)
Mukavaa viikonloppua sulle.
t. koikein hyvää viikonloppua sinullekin, sain nyt tämän verran vielä kirjoitetuksi :))
- Sedna
Anceli kirjoitti:
ei ole eikä etenkään koskien uistimen vetämistä, joten vastaan; en ole vetänyt uistinta.
Menepäs katsomaan mitä punanuttu tekee, varmaan jotain pahaa taas kerran.ja jatketaan Nittamixin kanssa.
Sedna kirjoitti:
Ancelilla on tapana yrittää vedättää mua. Uistintahan vedetään, ja odotetaan, että kala tarttuu. Silloin kun Ancelii esittää ihan tyhmää, niin silloin on juonet mielessä!
minä en koskaan esitä tyhmää, vaan olen ihan tyhmä.
Anceli kirjoitti:
sit meitä on kaksi. Ainakin kovasti joku juoksee mun perässä ja jaksaa muistuttaa minua siitä. :))
- Sedna
Anceli kirjoitti:
kuten tiedät! Mulla on muuten sulle raportteja. Tilitän ne myöhemmin.
Sedna kirjoitti:
kuten tiedät! Mulla on muuten sulle raportteja. Tilitän ne myöhemmin.
taas tulla vastaan, joten kaikki viestit ohjautuvat minulle, aiheesta kuitenkin päättelen,
että tämä on oikeasti mulle tarkoitettu. Jännittääääää, hampaat kalisee ;))))- Sedna
Anceli kirjoitti:
taas tulla vastaan, joten kaikki viestit ohjautuvat minulle, aiheesta kuitenkin päättelen,
että tämä on oikeasti mulle tarkoitettu. Jännittääääää, hampaat kalisee ;))))Juu, huomasin tuossa vähän aikaa sitten, että Nittamixillä oli häiriköivä perskärpänen.
Ja teille molemmille sanon, että tommoset perkeleelliset vedättäjät pitäis vetää kölin ali ainakin kolmasti viikossa. No, leikkiä. Tai, jos vakavia ollaan, niin uistimilla voi tietty tuottaa monenmoista viihdettä.
- Meriläinen
Voi voi mulla usein on mennyt viesti jalkojen alta, ilmankos noi lonkat on aina mustelmilla.
Sillain sivuttain kun vedetään niin nurinhan siinä menee :))- Meriläinen
Nittaminax kirjoitti:
multa ku vetästään viesti jalkojen alta niin häntäluu on kovilla.
Kovaa se on tää palstalaisen elämä kyllä.
- tanj a
Oho! Minusta se oli ihan ok aihe, jossa huumoria ei kai olisi kielletty käyttämästä?
Nyt tämäkin täti ymmärtää yleisön närkästyksen kovakätisestä sensuroinnista, jossa raja sananvapauden ja diktatuurin välillä alkaa pelottavalla tavalla lähestymään toisiaan. Kysehän ei ollut henkilöön kohdistuvaa arvostelua ja vaikka omaa vaikutustani selluliitin kantajana mietinkin, niin se joka kovasanaisen aiheen aloittaa leikin myös urhoollisesti kestäköön. Tässä ei kai äidillistä tai isällistä huolenpitoa välttämättä tarvittaisi?
Olen useasti miettinyt sanaa hyvätapaisuus ja kohteliaisuus, joka tätä nykyä mielletään teflonpintaiseksi nynnyttelyksi. Karismaattisuus, sanan voima ja eri mieltä oleminen ovat punaisia vaatteita "tiimihengelle". Lopulta kukaan ei maistu, haise ja näy yhtään mihinkään. Ihmiset vain katoavat ja taputtelevat toisiaan harteille, mutta kukaan ei jälkikäteen muista mistä puhuttiin ja mitä tehtiin.
Keskustelupalstoilla pitäisi olla mahdollisuus vaihtaa mielipiteitä ja antaa myös vastuu kirjoittajalle/lukijalle. Tulkinta pahasta ja tarkoituksenmukaisesta kirjoittelusta on vaikeaa, koska tunnistan ihan omissa tutuissakin kuka ilmaisee itseään töksähtelemällä ja toinen kaunopuheisesti. Kirjoittamistyyli ei saisi olla kriteeri poistaa asiaa, mikä tässä selluliittijutussakin selvästi oli. Siis ilman muuta voi lukea pahantahtoisesti,mutta minä luin huumorilla ja silloin tekstin sisältö muuttuu oitis.
Noh, hyvä viikonloppua ihan kaikille ja nyt minä menen ottamaan lasin valkkaria! Siis kylppärin pesun kautta....- NIksinirkka
kuis mää pääsen galleriaani?
NIksinirkka kirjoitti:
kuis mää pääsen galleriaani?
pääse?? Miten se voi olla mahdollista jos sulla on rekattu nikki.
- rekattu oon
minttupuu kirjoitti:
muuten ei onnistu, dee ja dee......
Onnistuuhan se rekkaamattomalta nyt, vaan ei ennen tätä uudistusta.
Testaa...:-))))) rekattu oon kirjoitti:
Onnistuuhan se rekkaamattomalta nyt, vaan ei ennen tätä uudistusta.
Testaa...:-)))))koko ajan, hyvin pääsin.
siivoilin niitä vanhoja viestejä veks, jostai olivat kaivaneet sinne lähetetytkin.
Oonpas mä kirjotellu kummille tyypeille.
Enää muistakaan, ketä lienevät, voi DEE!!- Sinirkka
Nittaminax kirjoitti:
pääse?? Miten se voi olla mahdollista jos sulla on rekattu nikki.
Älä peljästy joku on innostunut käyttämään nimimerkkiäni .
Onpa metkaa .
Auta nyt häntä hädänalaista joka vaeltaa eksyksissä
Vaihdan omani HZA.n tekeleeseen Sinirkka
Oikein niksinästä viikonloppua vain kaikille palstapäille . - rekattu oon
minttupuu kirjoitti:
koko ajan, hyvin pääsin.
siivoilin niitä vanhoja viestejä veks, jostai olivat kaivaneet sinne lähetetytkin.
Oonpas mä kirjotellu kummille tyypeille.
Enää muistakaan, ketä lienevät, voi DEE!!Samaa tein minäkäkin, kunnon perjantaisiivous.
Outoja oli tapaukset mullakin tai ainakin lähestymisyritykset. Tuskin olin kaikille vastananut vai olisinko?
orloc tablettia ja vedän nutturan tiukalle ja sitten mua rupee niin närästää että menen nukkumaan tai oksentamaan. Hyvää yötä kaikille.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2568568IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2865817- 1761925
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761800- 1901372
- 781334
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61217Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?551114Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2191053- 1091041