Kreivi-talo

ilona

Tietääkö kukaan mitään?

5

3893

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saanut pettyä

Kannattaa tarkistaa laadun lisäksi myös paketin sisältö erittäin tarkasti. Jos käytät paketin omaa asennusporukkaa niin varmista niiden ammattitaitoisuus, voivat vaikka olla siivoojia.......

• vtj

Olen parasta aikaa perustussuunnittelijana ja valvojana ko pajan tekeleessä. Kokemukset on karmeita. ...talon kauppa ja perustukset tehtiin jo syksyllä, mutta asiallisia suunnitelmia ei ole vieläkään. Villoittamaton, levyttämätön runko on toki pystyssä, mutta rakennetarkastus peruuntui koska kantavia rakenteita ei ole suunniteltu ja niissä oli mm. 300% käyttöasteita..jne kattopellit liian lyhyet jne. Elementtitalon hinta, vaikka keskentekoinen.
      Kusetusta.

• Kreiviä harkitseva

Kreivi-taloja rakennetaan tänne Keski-pohjanmaalle aivan perkeleesti. Jos se ois noin huono niin eihän niitä kukaan ostais.. Oma vaikutelma on ainakin laadukas. Kauppiaat ovat asiantuntevia. Talon U-arvot ovat huippuluokkaa. Ja hinta on kohdallaan. Sitäpaitsi Kreivi on viimeisen päälle valmis elementtitalo.

• patu

Kreivin elementeissä ei ole paikallaan muutakuin ulkoverhous..

• Rakenna juuri nyt..

Ainakin tähän mennessä on Krevi-taloilla palvelu ollut erinomaista. Vaikka minulla on tullut muutoksia aika paljon, kaikki on sujunut moitteitta. Joustavaa ja asiantuntevaa palvelua.

Toimitus-sopimuksessa mainittu erittäin selkeästi paketin ja asennuksen laajuus.

Tosihan on, että elementtiratkaisu on "kylmä" eli eristämätön, mutta jos haluaa hyvin eristetyn talon, niin ainoa vahtoehto on silloin tehdä eristys paikanpäällä. Silloin elementti on todellisessa/luonnollisessa asennossa.

Olen tutustunut Kreivi-talojen toimittamiin paketteihi/taloihin ja haastatellut kirvesmiehiä.
      Ovat olleet tyytyväisiä ! !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      46
      5870
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      49
      5361
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      49
      3734
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3685
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      99
      3401
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3136
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      58