Tietääkö kukaan mitään?
Kreivi-talo
5
3893
Vastaukset
- saanut pettyä
Kannattaa tarkistaa laadun lisäksi myös paketin sisältö erittäin tarkasti. Jos käytät paketin omaa asennusporukkaa niin varmista niiden ammattitaitoisuus, voivat vaikka olla siivoojia.......
- vtj
Olen parasta aikaa perustussuunnittelijana ja valvojana ko pajan tekeleessä. Kokemukset on karmeita. ...talon kauppa ja perustukset tehtiin jo syksyllä, mutta asiallisia suunnitelmia ei ole vieläkään. Villoittamaton, levyttämätön runko on toki pystyssä, mutta rakennetarkastus peruuntui koska kantavia rakenteita ei ole suunniteltu ja niissä oli mm. 300% käyttöasteita..jne kattopellit liian lyhyet jne. Elementtitalon hinta, vaikka keskentekoinen.
Kusetusta. - Kreiviä harkitseva
Kreivi-taloja rakennetaan tänne Keski-pohjanmaalle aivan perkeleesti. Jos se ois noin huono niin eihän niitä kukaan ostais.. Oma vaikutelma on ainakin laadukas. Kauppiaat ovat asiantuntevia. Talon U-arvot ovat huippuluokkaa. Ja hinta on kohdallaan. Sitäpaitsi Kreivi on viimeisen päälle valmis elementtitalo.
- patu
Kreivin elementeissä ei ole paikallaan muutakuin ulkoverhous..
- Rakenna juuri nyt..
Ainakin tähän mennessä on Krevi-taloilla palvelu ollut erinomaista. Vaikka minulla on tullut muutoksia aika paljon, kaikki on sujunut moitteitta. Joustavaa ja asiantuntevaa palvelua.
Toimitus-sopimuksessa mainittu erittäin selkeästi paketin ja asennuksen laajuus.
Tosihan on, että elementtiratkaisu on "kylmä" eli eristämätön, mutta jos haluaa hyvin eristetyn talon, niin ainoa vahtoehto on silloin tehdä eristys paikanpäällä. Silloin elementti on todellisessa/luonnollisessa asennossa.
Olen tutustunut Kreivi-talojen toimittamiin paketteihi/taloihin ja haastatellut kirvesmiehiä.
Ovat olleet tyytyväisiä ! !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 465870
- 495361
- 493734
- 143685
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993401- 313136
- 592894
- 582756
- 552413
- 381854