matkustajan nimen vaihto paluulento?

sunshineü

Eli ostin meno-paluun hki-bcn-hki. Ja lentojen väli useampi kuukaus. Nyt olen kuitenkin miettinyt lähteä aiemmin pois ja ostaa muuta kautta uuden lipun. Onnistuuko paluulennolle vaihtaa matkustajan nimeä? Matkustajan nimen vaihtohan onnistuu yleensä lippuihin sitä 50e vastaan, mutta entä tässä tapauksessa kun puolet lipusta on käytännössä käytetty(meno osuus)? Blue1:lle en löytänyt sähköpostia enkä jaksaisi alkaa soittelemaan sinne kun se on aika kalliinpuoleista.. Jos joku fiksu osaisi siis kertoa onnistuuko tämä, olisin kiitollinen :)

8

1174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras neuvo

      Blue1 Oy
      PL 168
      01531 VANTAA
      Suomi

      Puh: 020 585 6000

      • EBG

        Jos olet EuroBonus jäsen niin voit olla yhteydessä heihin [email protected]. Jäsenyys siis kannattaa tässäkin mielessä!


      • sunshineü
        EBG kirjoitti:

        Jos olet EuroBonus jäsen niin voit olla yhteydessä heihin [email protected]. Jäsenyys siis kannattaa tässäkin mielessä!

        Niin siis nimenomaan en haluaisi alkaa soittelemaan koska se on niin kallista, mutta jos tähän nyt ei muuta keinoa löydy, on se kai pakko. Ja toisekseen, olen siis täällä espanjassa enkä välttämättä viitsisi ostaa lentoja suomeen sen takia että pääsisin käymään vantaalla heidän toimistossaan.
        Ja EuroBonus kaverille.. ihan hyvä mainospuhe,mutta " SAS EuroBonus Jäsenpalvelu auttaa sinua kaikissa jäsenyyteesi liittyvissä asioissa: * bonusmatkojen varaus
        * bonusyöpymisten varaus
        * matkustusluokan korotukseen
        * autovuokraukseen tarvittavien etusetelien (voucher) tilaukset"
        Joten se siitä... Tuolla Blue1 sivuilla on kyllä tommonen "chat" mahdollisuus jonkun asiakaspalvelijan kanssa mutta heidän lupaama KYSY-kuvake oikealla taitaa olla huuuhaata, en oo sitä ainakaa kertaakaa sieltä bongannu..:)


    • ei ja ei ei ei ei

      ei tietenkään onnistu

      • sunshineü

        Kiitos tästä! asia meni ainakin perille :D Mutta paluumatkan päivämääräähän pystyn muuttamaan sitä 55euroa vastaan? ettei nyt koko lippu menisi aivan hukkaan..


      • mikset...?
        sunshineü kirjoitti:

        Kiitos tästä! asia meni ainakin perille :D Mutta paluumatkan päivämääräähän pystyn muuttamaan sitä 55euroa vastaan? ettei nyt koko lippu menisi aivan hukkaan..

        parhaiten asian tietää itse lentoyhtiö,kysy sieltä.
        heillä myös kansainväliset palvelunumerot...kyllä sun nyt vaan täytyy viitsiä ja jaksaa soittaa sinne lentoyhtiöön ihan itse.
        klikkaa yhtiön sivuille sieltä löytyy ohjeet....itse soitin pariisista ja silloin ei soiteta suomeen....virkailijat eivät puhu suomea ja onko se juuri sinulle se kynnys mikset voi soittaa jos et puhu englantia?


      • aloittajaaaa
        mikset...? kirjoitti:

        parhaiten asian tietää itse lentoyhtiö,kysy sieltä.
        heillä myös kansainväliset palvelunumerot...kyllä sun nyt vaan täytyy viitsiä ja jaksaa soittaa sinne lentoyhtiöön ihan itse.
        klikkaa yhtiön sivuille sieltä löytyy ohjeet....itse soitin pariisista ja silloin ei soiteta suomeen....virkailijat eivät puhu suomea ja onko se juuri sinulle se kynnys mikset voi soittaa jos et puhu englantia?

        Puhun kyllä englantia. Tälläkin hetkellä työskentelen paikassa jossa ainoa kommunikointikieli on englanti sekä espanja. Mutta minkäihmeen takia en voi tällaiselta foorumilta kysyä asiaa jos joku vaikka sattuisi asian tietämään? Kysytään täällä paljon muutakin sellaista joka selviäisi puhelinsoitolla. Ja tottakai soitan sinne sitten kun asia varmistuu ja minun on tehtävä lippuuni muutoksia.


      • järki käteen nainen
        aloittajaaaa kirjoitti:

        Puhun kyllä englantia. Tälläkin hetkellä työskentelen paikassa jossa ainoa kommunikointikieli on englanti sekä espanja. Mutta minkäihmeen takia en voi tällaiselta foorumilta kysyä asiaa jos joku vaikka sattuisi asian tietämään? Kysytään täällä paljon muutakin sellaista joka selviäisi puhelinsoitolla. Ja tottakai soitan sinne sitten kun asia varmistuu ja minun on tehtävä lippuuni muutoksia.

        luuletko että saat täältä 100% oikean ja varman vastauksen ja sellaisen joka pätee sinun lippuusi....joku on saattanut vaihtaa lippuunsa nimen,päivämäärän tms,entäpä jos lentoyhtiön säännöt ovat muuttuneet sen jälkeen.

        nyt ajattelemaan aikuismaisesti ja järjellä. tällä palstalla on yhtä paljon oikeita ja vääriä vastauksia kun on mielipiteitä.....ja luotatko sekä uskotko mitä täällä kirjoitetaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe