Boeing 787 RÄJÄHTI

Rolssi paukkuu

9

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väärä otsikointia.
      Moottori räjähti tuotantolaitoksessa, todennäköisesti testattaessa sen maksimi suoritusarvoja, jotta voidaan
      luoda turvalliset suoritusarvot.
      Moottori ei ollut kiinni koneessa.

      • Slussen.

        Samoilla moottoreilla lentää testikoneet jo nyt ja matkustajienkin pitäisi lentää helmikuussa.
        Moottorit vaan räjähtelee vieläkin joten ei tuollaisen koneen kyytiin uskalla.
        Jos ensin muutaman vuoden vielä kehittäisivät moottoreita.


      • ................
        Slussen. kirjoitti:

        Samoilla moottoreilla lentää testikoneet jo nyt ja matkustajienkin pitäisi lentää helmikuussa.
        Moottorit vaan räjähtelee vieläkin joten ei tuollaisen koneen kyytiin uskalla.
        Jos ensin muutaman vuoden vielä kehittäisivät moottoreita.

        ymmärrä moottoritestien tarkoitusta? Samalla tavalla autonkin moottoreita huudatetaan paskaksi ylikierroksilla testipenkeissä... saadaan tietoa juuri noille raja-arvoille. Ei tuotakaan moottoria huudateta paskaksi lennon aikana tietenkään.


      • siis mutku vittu
        ................ kirjoitti:

        ymmärrä moottoritestien tarkoitusta? Samalla tavalla autonkin moottoreita huudatetaan paskaksi ylikierroksilla testipenkeissä... saadaan tietoa juuri noille raja-arvoille. Ei tuotakaan moottoria huudateta paskaksi lennon aikana tietenkään.

        niin mutku siis niinku mutku et siis niinku ne koneet ei vittu niinku saa mutku mennä niinku rikki. ihan niinku paskoi niinku jos menee mutku vaikka niinku missä niinku penkis niin vittu mutku


      • jyke ja ilona
        siis mutku vittu kirjoitti:

        niin mutku siis niinku mutku et siis niinku ne koneet ei vittu niinku saa mutku mennä niinku rikki. ihan niinku paskoi niinku jos menee mutku vaikka niinku missä niinku penkis niin vittu mutku

        Ku ne aina putoo ja finairkii ostaa vaa niitä paskoi me ei uskalleta enää lentää.


      • Sherman P.
        jyke ja ilona kirjoitti:

        Ku ne aina putoo ja finairkii ostaa vaa niitä paskoi me ei uskalleta enää lentää.

        Ei ollut mikään ennaltaodotettu räjähdys kun koko hallikin meni paskaksi ja joudutaan remppaamaan uudelleen. Ei paljoa huvita jos tuollaisen koneen kyydissä 13 kilsassa meren päällä molemmat moottorit räjähtää paskaksi. Koneet on jo koelennoilla, helmikkuussa pitäisi olla jo reittiliikenteessä ja nyt vielä motit räjähtelee paskaksi. Jos se motti olisi ollut lentokoneessa kiinni siinä olisi takuulla siipikin kilon paloina. Ehkä niiden kannattaisi vielä muutama vuosi testailla ennenkuin laskevat keskeneräisiä koneita liikkeelle.


      • ................
        Sherman P. kirjoitti:

        Ei ollut mikään ennaltaodotettu räjähdys kun koko hallikin meni paskaksi ja joudutaan remppaamaan uudelleen. Ei paljoa huvita jos tuollaisen koneen kyydissä 13 kilsassa meren päällä molemmat moottorit räjähtää paskaksi. Koneet on jo koelennoilla, helmikkuussa pitäisi olla jo reittiliikenteessä ja nyt vielä motit räjähtelee paskaksi. Jos se motti olisi ollut lentokoneessa kiinni siinä olisi takuulla siipikin kilon paloina. Ehkä niiden kannattaisi vielä muutama vuosi testailla ennenkuin laskevat keskeneräisiä koneita liikkeelle.

        kuten varmaan huomasit, niin kone on myöhässä pari vuotta venyneiden testien ja koelentojen sun muiden takapakkien takia. Konetta ei siis lasketa reittiliikenteeseen ennenkuin se toimii. Ongelmia piisasi A-380 kanssa myöskin ja sekin myöhästyi useita vuosia.

        Sitten ehkä vouhotuksellesi olisi syytä, jos ko kone olisi jo reittiliikenteessä ja alkaa räjähtelemään ilmassa. Tosiasia on se että moottori räjähti testipenkissä, kuten niillä aina välillä on tapana ja yhtään B-787 konetta ei ole räjähtänyt testilennoilla.

        Olet tyhmä vouhottaja.


      • ölllllllllllllll0000
        ................ kirjoitti:

        kuten varmaan huomasit, niin kone on myöhässä pari vuotta venyneiden testien ja koelentojen sun muiden takapakkien takia. Konetta ei siis lasketa reittiliikenteeseen ennenkuin se toimii. Ongelmia piisasi A-380 kanssa myöskin ja sekin myöhästyi useita vuosia.

        Sitten ehkä vouhotuksellesi olisi syytä, jos ko kone olisi jo reittiliikenteessä ja alkaa räjähtelemään ilmassa. Tosiasia on se että moottori räjähti testipenkissä, kuten niillä aina välillä on tapana ja yhtään B-787 konetta ei ole räjähtänyt testilennoilla.

        Olet tyhmä vouhottaja.

        nyt räjähti aussien 747sta moottori


      • Hotkaus
        ölllllllllllllll0000 kirjoitti:

        nyt räjähti aussien 747sta moottori

        Täällä on taas asian osaavaa/tietävää porukkaa paikalla -.-. Yks väittää että ei moottoreita kannattaisi testata ollenkaan, ja toisen mielestä Airbus ja Boeing on samaasia..

        Kyse oli siis moottorin suorityskyvyn testistä (JOTTA NÄITÄ IKÄVIÄ VAHINKOJA EI ILMASSA TAPAHTUISI ) Niin ehkäpä ne kannattaa testata..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe