Boeing 787 RÄJÄHTI

Rolssi paukkuu

9

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väärä otsikointia.
      Moottori räjähti tuotantolaitoksessa, todennäköisesti testattaessa sen maksimi suoritusarvoja, jotta voidaan
      luoda turvalliset suoritusarvot.
      Moottori ei ollut kiinni koneessa.

      • Slussen.

        Samoilla moottoreilla lentää testikoneet jo nyt ja matkustajienkin pitäisi lentää helmikuussa.
        Moottorit vaan räjähtelee vieläkin joten ei tuollaisen koneen kyytiin uskalla.
        Jos ensin muutaman vuoden vielä kehittäisivät moottoreita.


      • ................
        Slussen. kirjoitti:

        Samoilla moottoreilla lentää testikoneet jo nyt ja matkustajienkin pitäisi lentää helmikuussa.
        Moottorit vaan räjähtelee vieläkin joten ei tuollaisen koneen kyytiin uskalla.
        Jos ensin muutaman vuoden vielä kehittäisivät moottoreita.

        ymmärrä moottoritestien tarkoitusta? Samalla tavalla autonkin moottoreita huudatetaan paskaksi ylikierroksilla testipenkeissä... saadaan tietoa juuri noille raja-arvoille. Ei tuotakaan moottoria huudateta paskaksi lennon aikana tietenkään.


      • siis mutku vittu
        ................ kirjoitti:

        ymmärrä moottoritestien tarkoitusta? Samalla tavalla autonkin moottoreita huudatetaan paskaksi ylikierroksilla testipenkeissä... saadaan tietoa juuri noille raja-arvoille. Ei tuotakaan moottoria huudateta paskaksi lennon aikana tietenkään.

        niin mutku siis niinku mutku et siis niinku ne koneet ei vittu niinku saa mutku mennä niinku rikki. ihan niinku paskoi niinku jos menee mutku vaikka niinku missä niinku penkis niin vittu mutku


      • jyke ja ilona
        siis mutku vittu kirjoitti:

        niin mutku siis niinku mutku et siis niinku ne koneet ei vittu niinku saa mutku mennä niinku rikki. ihan niinku paskoi niinku jos menee mutku vaikka niinku missä niinku penkis niin vittu mutku

        Ku ne aina putoo ja finairkii ostaa vaa niitä paskoi me ei uskalleta enää lentää.


      • Sherman P.
        jyke ja ilona kirjoitti:

        Ku ne aina putoo ja finairkii ostaa vaa niitä paskoi me ei uskalleta enää lentää.

        Ei ollut mikään ennaltaodotettu räjähdys kun koko hallikin meni paskaksi ja joudutaan remppaamaan uudelleen. Ei paljoa huvita jos tuollaisen koneen kyydissä 13 kilsassa meren päällä molemmat moottorit räjähtää paskaksi. Koneet on jo koelennoilla, helmikkuussa pitäisi olla jo reittiliikenteessä ja nyt vielä motit räjähtelee paskaksi. Jos se motti olisi ollut lentokoneessa kiinni siinä olisi takuulla siipikin kilon paloina. Ehkä niiden kannattaisi vielä muutama vuosi testailla ennenkuin laskevat keskeneräisiä koneita liikkeelle.


      • ................
        Sherman P. kirjoitti:

        Ei ollut mikään ennaltaodotettu räjähdys kun koko hallikin meni paskaksi ja joudutaan remppaamaan uudelleen. Ei paljoa huvita jos tuollaisen koneen kyydissä 13 kilsassa meren päällä molemmat moottorit räjähtää paskaksi. Koneet on jo koelennoilla, helmikkuussa pitäisi olla jo reittiliikenteessä ja nyt vielä motit räjähtelee paskaksi. Jos se motti olisi ollut lentokoneessa kiinni siinä olisi takuulla siipikin kilon paloina. Ehkä niiden kannattaisi vielä muutama vuosi testailla ennenkuin laskevat keskeneräisiä koneita liikkeelle.

        kuten varmaan huomasit, niin kone on myöhässä pari vuotta venyneiden testien ja koelentojen sun muiden takapakkien takia. Konetta ei siis lasketa reittiliikenteeseen ennenkuin se toimii. Ongelmia piisasi A-380 kanssa myöskin ja sekin myöhästyi useita vuosia.

        Sitten ehkä vouhotuksellesi olisi syytä, jos ko kone olisi jo reittiliikenteessä ja alkaa räjähtelemään ilmassa. Tosiasia on se että moottori räjähti testipenkissä, kuten niillä aina välillä on tapana ja yhtään B-787 konetta ei ole räjähtänyt testilennoilla.

        Olet tyhmä vouhottaja.


      • ölllllllllllllll0000
        ................ kirjoitti:

        kuten varmaan huomasit, niin kone on myöhässä pari vuotta venyneiden testien ja koelentojen sun muiden takapakkien takia. Konetta ei siis lasketa reittiliikenteeseen ennenkuin se toimii. Ongelmia piisasi A-380 kanssa myöskin ja sekin myöhästyi useita vuosia.

        Sitten ehkä vouhotuksellesi olisi syytä, jos ko kone olisi jo reittiliikenteessä ja alkaa räjähtelemään ilmassa. Tosiasia on se että moottori räjähti testipenkissä, kuten niillä aina välillä on tapana ja yhtään B-787 konetta ei ole räjähtänyt testilennoilla.

        Olet tyhmä vouhottaja.

        nyt räjähti aussien 747sta moottori


      • Hotkaus
        ölllllllllllllll0000 kirjoitti:

        nyt räjähti aussien 747sta moottori

        Täällä on taas asian osaavaa/tietävää porukkaa paikalla -.-. Yks väittää että ei moottoreita kannattaisi testata ollenkaan, ja toisen mielestä Airbus ja Boeing on samaasia..

        Kyse oli siis moottorin suorityskyvyn testistä (JOTTA NÄITÄ IKÄVIÄ VAHINKOJA EI ILMASSA TAPAHTUISI ) Niin ehkäpä ne kannattaa testata..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe