Hieroja

Kipuselkä

Kuka on Harjavallassa HYVÄ hieroja, jolle kannattaa mennä? Ei mitään nikamakäsittelyn tarvetta.

Kertokaahan OMISTA kokemuksista, keneen olette olleet tyytyväisiä ja miksi, ja kenen luo olette mieluiten menemättä, ja miksi?

33

6245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omakohtainen kokemus

      Pekka Lehtola,
      ottaa hällillä vastaan.
      Omakohtaista kokemusta on ja on saanut jumiutuneet lihakset paremmiksi
      Asiantunteva ja antaa hyviä neuvoja.

      • 21.20

        Just..


      • eroon vaivoista

        Itse huollatan lihakseni säännöllisesti Hieronta Stressstopissa Veikonkadulla vanhan meijerin lähellä
        suosittelen muillekin.


    • neiti jännitysniska

      Mä oon käynyt Paavistolla sillonkin, kun ei tartte nikamakäsittelyä. Tosi hyvä hieroja, lihakset on pitkään rennot eikä tartte kärsiä päänsärystä. Suosittelen!

      • Postinjakaja

        Suosittelen Erkkiä. Tekee myös kotikäyntejä, ja on edullinen.


    • MM

      Suosittelen lämpimästi Pasi Paavistoa. On erittäin hyvä hieroja.

      • ghhnn

        ja muutenkin hyvä äijä..


    • entinen kipuilija

      Stressstop on hyvä.

      • Idän ihme

        Ill on hyvä. Aina saa happy endin.


    • Anonyymi

      Pekka Lehtola on PARAS! - Olen käynyt monella muullakin,mutta lähes turhaan.Pekka sai lannerankanikin paljon parempaan kuntoon kuin muut,samoin niskani joka oli aivan "kipsissä".- Hän on taitava,kouluttaa jatkuvasti itseään.

    • Anonyymi

      Onks thaihierojaa Harjavallassa?

    • Anonyymi

      On on ja hyvä onki.

    • Anonyymi

      onks sill onki?

      • Anonyymi

        Hierooks se kepukkaa?


    • Anonyymi

      Terveyspankkia suosittelen

      • Anonyymi

        Käyty on . En todellakaan mene uudestaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyty on . En todellakaan mene uudestaan!

        Mitäs sä suosittelet?


    • Anonyymi

      Onhan niitä monia..Kokeilla kannattaa kaikilla omat tyylinsä työssä. Suvi sekä jenna myös hyviä hierojia.

      • Anonyymi

        Ketä nämä suvi ja jenna ovat? Mistä löytää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä nämä suvi ja jenna ovat? Mistä löytää

        Tekeekö tytöt kotikäyntejä? Ja mikä hinta, jos vaikka vähän hieroisi heiluvii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö tytöt kotikäyntejä? Ja mikä hinta, jos vaikka vähän hieroisi heiluvii?

        Kyll varmaa...


    • Anonyymi

      Täällä on paljon hyviä. Ja makuasia kuka kenestäkin tykkää 😎

    • Anonyymi

      On Mika tekee myös kotikäyntejä tosi hyvä Hieroja .

      • Anonyymi

        Ketä mika?


    • Anonyymi

      Pirjo

    • Anonyymi

      Vai lihashuoltoa. Pitää ensin selvittää itselleen että onko lihaksia ollenkaan, ennen kuin puhuu lihashuollosta.
      Allit ojentajissa ja kolmepoimuiset leuat ei ole lihaksia.
      Paras huolto on saunoa usein pitkiä rentouttavia sessioita, uinti, ja tietysti jos saa hierojan mukaansa yöksi niin rapsakka lempiminen laukaisee hermot ja rahapussit.

      • Anonyymi

        Melko mölöö...


    • Anonyymi

      Mun kekkulii sais hieroa joku tytönheitukka...

      • Anonyymi

        Jonna osaa hieroa hyvin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonna osaa hieroa hyvin...

        Ketä Jonna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonna osaa hieroa hyvin...

        Onks Jonnalla kivat pallukat;)


    • Anonyymi

      Juodaan välillä ja jatketaan taas

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe