Aihe

Hieroja

Kipuselkä

Kuka on Harjavallassa HYVÄ hieroja, jolle kannattaa mennä? Ei mitään nikamakäsittelyn tarvetta.

Kertokaahan OMISTA kokemuksista, keneen olette olleet tyytyväisiä ja miksi, ja kenen luo olette mieluiten menemättä, ja miksi?

19

1877

Vastaukset

• Pekka Lehtola,
      ottaa hällillä vastaan.
      Omakohtaista kokemusta on ja on saanut jumiutuneet lihakset paremmiksi
      Asiantunteva ja antaa hyviä neuvoja.

• Just..

• Itse huollatan lihakseni säännöllisesti Hieronta Stressstopissa Veikonkadulla vanhan meijerin lähellä
        suosittelen muillekin.

• Mä oon käynyt Paavistolla sillonkin, kun ei tartte nikamakäsittelyä. Tosi hyvä hieroja, lihakset on pitkään rennot eikä tartte kärsiä päänsärystä. Suosittelen!

• Suosittelen Erkkiä. Tekee myös kotikäyntejä, ja on edullinen.

• Suosittelen lämpimästi Pasi Paavistoa. On erittäin hyvä hieroja.

• ja muutenkin hyvä äijä..

• Stressstop on hyvä.

• Ill on hyvä. Aina saa happy endin.

• Pekka Lehtola on PARAS! - Olen käynyt monella muullakin,mutta lähes turhaan.Pekka sai lannerankanikin paljon parempaan kuntoon kuin muut,samoin niskani joka oli aivan "kipsissä".- Hän on taitava,kouluttaa jatkuvasti itseään.

• Onks thaihierojaa Harjavallassa?

• On on ja hyvä onki.

• onks sill onki?

• Terveyspankkia suosittelen

• Käyty on . En todellakaan mene uudestaan!

• Anonyymi kirjoitti:

Käyty on . En todellakaan mene uudestaan!

Mitäs sä suosittelet?

• Onhan niitä monia..Kokeilla kannattaa kaikilla omat tyylinsä työssä. Suvi sekä jenna myös hyviä hierojia.

• Ketä nämä suvi ja jenna ovat? Mistä löytää

• Täällä on paljon hyviä. Ja makuasia kuka kenestäkin tykkää 😎

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      11113
    2. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      287
      5550
    3. Jättiselvitys: He saivat 100 000 euroa Business Finland tukea

Jättiselvitys Business Finlandin koronatuista: he saivat 100 000 euroa, yli tuhat peruutti hakemuksensa https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007660
      Maailman menoa
      77
      3786
    4. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      95
      3286
    5. Onkobmaisasta rikostutkinta päällä?

Vauva palstalla oli lähipiirin viestit julkaistu mitä siellä täydellisessä pikku perheessä todellisuudessa tapahtuu... Aivan järkyttävää tekstiä jos p
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1765