Nyt on vaikea....

ekaa kertaa

Kumpi olisi parempi syyskuussa: Turkki, tai Kreeta?

27

1385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mehmedi

      Valitse laadukkaampi, eli Kreeta.

      • ekaa kertaa

        Haluan ottaa aurinkoa, ei muuta. Tärkeä vaan, että aurinko paista, eikä ole epävakaa. Joka paikassa on varmasti hyvät ja huonot puolensa.
        En tarvitse mitään ns. laatukkaampa.
        Olipas täällä taas vastaus:(


      • julki
        ekaa kertaa kirjoitti:

        Haluan ottaa aurinkoa, ei muuta. Tärkeä vaan, että aurinko paista, eikä ole epävakaa. Joka paikassa on varmasti hyvät ja huonot puolensa.
        En tarvitse mitään ns. laatukkaampa.
        Olipas täällä taas vastaus:(

        hoono suomen kirjoitus taioto. Mene sinä vaikka solarium siellä päisdta aina aurinko.


      • Haahaaaa
        julki kirjoitti:

        hoono suomen kirjoitus taioto. Mene sinä vaikka solarium siellä päisdta aina aurinko.

        Suomen juntti.


    • mulkku on

      halvempaa.

      Kreikassa se on todellakin hinnoissaan.
      1700 000 000 euroa Kamakeille hauskanpitoon suoraan suomalaisten veronmaksajien taskusta.

      kiitos siitä kuuluu EU:lle.

    • Kreikka forever

      on todella ihana paikka ja muutenkin Kreikka! Viime vuonna käytiin ekaa kertaa Turkissa Marmariksessa ja oli kyllä ihan positiivinen kokemus, oli halvempaa, kuin kreikassa ja muutenkin mukava paikka! Siitä innostuimme ja kävimme pari viikkoa sitten Alanyassa, mutta en kyllä toista kertaa sinne mene! Hintataso oli todella kallis, enkä muutenkaan tykännyt koko paikasta! Jos hintataso noi kallis, niin ehdottomasti menen seuraavaksi kreikkaan! Kreetalla mahtavat rannat ja muutenkin mukavan lepposa tunnelma. Tässä minun mielipiteeni, mutta jokaisella on tietenki oma makunsa.

      • Ekaa kertaa

        Olen käynyt Rodoksella, mutta en Kreetalla. Ajattelin vaan, että onko siellä syyskuussa jo epävakaa. Viikon lomalla vaan, joten aurinkoa todella kaipaan. Ottaa aurinkoa ja olla vaan:)


      • olihan

        väite,että Alanyassa kalliinpaa kuin Kreetalla. Oletkohan kummassakaan käynyt muutoin kuin unissasi. Kyllä Kreetalla on HUOMATTAVASTI kalliinpi hinta-taso


    • januuuuu

      Turkkiin vaan!

      Ja voi että jaksaa huvittaa nää tämän palstan ääliöt, ketkä sit vaan jaksaa jauhaa noit idioottimaisia juttuja.
      Ei oo parempaa tekemistä/muuta elämää?

      • TK

        myös Turkkia, ja siellä ehkä Alanyaa tai Sideä.


      • itse ootte sen ai...

        kuitenkin ole syylisiä siihen ,että Turkin vouhottotajille vähän vittuillaan.


      • Turkin
        itse ootte sen ai... kirjoitti:

        kuitenkin ole syylisiä siihen ,että Turkin vouhottotajille vähän vittuillaan.

        vouhottotajille!!! Mitä ne ovat? Kyllä minä enemmänkin vittuilisin siitä, ettet osaa edes kirjoittaa oikein... Mutta asiaan, Kreetalla jo syysmyrskyjä syyskuussa, Turkissa varmempi aurinko.


      • ei suomalainen
        Turkin kirjoitti:

        vouhottotajille!!! Mitä ne ovat? Kyllä minä enemmänkin vittuilisin siitä, ettet osaa edes kirjoittaa oikein... Mutta asiaan, Kreetalla jo syysmyrskyjä syyskuussa, Turkissa varmempi aurinko.

        Suomessa asustele paljon ulkomaalaisia, joten kaikki ei kirjoitta vältämättä oikea suomea, niin kun moni muu suomalainenka.
        Tärkeä, että ihminen kirjoitta asiallisesti, eikä ole sellainen kahjo, kun sinä, että täytyy olla ilkeä.
        Sivistyisit ja kannatta ennen ajatella, kun näyttä minkälainen pullossa kasvanut juntti olet!


    • hepulimaa

      Turkkia suosittelen.

    • jakinnn

      Tavallaan kiinnostais nähä minkä näköiset nolifet tääl jaksaa kirjottaa tollast paskaa :DDD
      Ei mitään muuta kun onnea vaan teille.

      • Härski Hartikainen

        ehdottomasti Kreetaa.Syys-sateita alkaa tulla Kreetalla tossa Syyskuun loppupuolella.Nekin yleensä pienenpiä ukkoskuuroja iltaisin myöhään tai yöllä.Olen ollut Kreetalla Syys-Lokakuun vaihteessa ainakin 10 kertaa.Lämmintä piisaa aivan varmasti ja merivesi on lämmin.
        Kerran testattu Turkki Alanya tänä kesänä ja oli takuulla viimeinen reissu kyseiseen maahan.Ei hetken rauhaa kun ollaan kokoajan tuputtamassa jotakin krääsää.Joka asiasta yritetään rahastaa.
        Joten panosta laatuun ja sioittakaa rahat viisaasti Kreetaan.
        Kreeta on kuitenkin halpa maa.Kun vertaa esim.Suomen hintoja ja euroilla pärjää.Ei tartte,niinkuin Turkissa Liirojen ja Eurojen kanssa pusata.


      • tätäkin järjen
        Härski Hartikainen kirjoitti:

        ehdottomasti Kreetaa.Syys-sateita alkaa tulla Kreetalla tossa Syyskuun loppupuolella.Nekin yleensä pienenpiä ukkoskuuroja iltaisin myöhään tai yöllä.Olen ollut Kreetalla Syys-Lokakuun vaihteessa ainakin 10 kertaa.Lämmintä piisaa aivan varmasti ja merivesi on lämmin.
        Kerran testattu Turkki Alanya tänä kesänä ja oli takuulla viimeinen reissu kyseiseen maahan.Ei hetken rauhaa kun ollaan kokoajan tuputtamassa jotakin krääsää.Joka asiasta yritetään rahastaa.
        Joten panosta laatuun ja sioittakaa rahat viisaasti Kreetaan.
        Kreeta on kuitenkin halpa maa.Kun vertaa esim.Suomen hintoja ja euroilla pärjää.Ei tartte,niinkuin Turkissa Liirojen ja Eurojen kanssa pusata.

        "Kreeta on kuitenkin halpa maa.Kun vertaa esim.Suomen hintoja "

        jättiläistä - onko 1700 000 000 euroa suoraan suomalaisten veronmaksajien taskusta sinun mielestäis halpaa?

        taidat olla aikamoinen Onassis...


      • Härski Hartikainen
        tätäkin järjen kirjoitti:

        "Kreeta on kuitenkin halpa maa.Kun vertaa esim.Suomen hintoja "

        jättiläistä - onko 1700 000 000 euroa suoraan suomalaisten veronmaksajien taskusta sinun mielestäis halpaa?

        taidat olla aikamoinen Onassis...

        Onassis ollaan.Vituttaako juntti.Sulle on paras matka kohde Turkin Analia.Tyhjätasku kerjäläinen.Tai pysy mieluummin siellä Pihtiputaan perukoilla.


      • teen vain
        Härski Hartikainen kirjoitti:

        Onassis ollaan.Vituttaako juntti.Sulle on paras matka kohde Turkin Analia.Tyhjätasku kerjäläinen.Tai pysy mieluummin siellä Pihtiputaan perukoilla.

        kaukomatkoja ja asun stadissa, joten hiukka meni nyt spedellä skutsiin...


      • 22+5
        teen vain kirjoitti:

        kaukomatkoja ja asun stadissa, joten hiukka meni nyt spedellä skutsiin...

        Ja sun mielestä Tallin on kaukokohde!


      • tuo työmiehen
        22+5 kirjoitti:

        Ja sun mielestä Tallin on kaukokohde!

        näkkileipä runsaasti voita päälleen."

        Härski Hartikainen.


      • turkinmatkaaja

      • Turkki, Alanya
        turkinmatkaaja kirjoitti:

        Duunarien kuningas - Härski Hartikainen:

        http://www.youtube.com/watch?v=oWQ8VJMOjyU

        Kannatan turkkia. Turkissa on ystävällistä väkeä, hinnat halpoja (mutta pitää muistaa tinkiä!) ja ihana aurinko


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe