Kumpi olisi parempi syyskuussa: Turkki, tai Kreeta?
Nyt on vaikea....
27
1385
Vastaukset
- mehmedi
Valitse laadukkaampi, eli Kreeta.
- ekaa kertaa
Haluan ottaa aurinkoa, ei muuta. Tärkeä vaan, että aurinko paista, eikä ole epävakaa. Joka paikassa on varmasti hyvät ja huonot puolensa.
En tarvitse mitään ns. laatukkaampa.
Olipas täällä taas vastaus:( - julki
ekaa kertaa kirjoitti:
Haluan ottaa aurinkoa, ei muuta. Tärkeä vaan, että aurinko paista, eikä ole epävakaa. Joka paikassa on varmasti hyvät ja huonot puolensa.
En tarvitse mitään ns. laatukkaampa.
Olipas täällä taas vastaus:(hoono suomen kirjoitus taioto. Mene sinä vaikka solarium siellä päisdta aina aurinko.
- Haahaaaa
julki kirjoitti:
hoono suomen kirjoitus taioto. Mene sinä vaikka solarium siellä päisdta aina aurinko.
Suomen juntti.
- mulkku on
halvempaa.
Kreikassa se on todellakin hinnoissaan.
1700 000 000 euroa Kamakeille hauskanpitoon suoraan suomalaisten veronmaksajien taskusta.
kiitos siitä kuuluu EU:lle. - Kreikka forever
on todella ihana paikka ja muutenkin Kreikka! Viime vuonna käytiin ekaa kertaa Turkissa Marmariksessa ja oli kyllä ihan positiivinen kokemus, oli halvempaa, kuin kreikassa ja muutenkin mukava paikka! Siitä innostuimme ja kävimme pari viikkoa sitten Alanyassa, mutta en kyllä toista kertaa sinne mene! Hintataso oli todella kallis, enkä muutenkaan tykännyt koko paikasta! Jos hintataso noi kallis, niin ehdottomasti menen seuraavaksi kreikkaan! Kreetalla mahtavat rannat ja muutenkin mukavan lepposa tunnelma. Tässä minun mielipiteeni, mutta jokaisella on tietenki oma makunsa.
- Ekaa kertaa
Olen käynyt Rodoksella, mutta en Kreetalla. Ajattelin vaan, että onko siellä syyskuussa jo epävakaa. Viikon lomalla vaan, joten aurinkoa todella kaipaan. Ottaa aurinkoa ja olla vaan:)
- olihan
väite,että Alanyassa kalliinpaa kuin Kreetalla. Oletkohan kummassakaan käynyt muutoin kuin unissasi. Kyllä Kreetalla on HUOMATTAVASTI kalliinpi hinta-taso
- januuuuu
Turkkiin vaan!
Ja voi että jaksaa huvittaa nää tämän palstan ääliöt, ketkä sit vaan jaksaa jauhaa noit idioottimaisia juttuja.
Ei oo parempaa tekemistä/muuta elämää?- TK
myös Turkkia, ja siellä ehkä Alanyaa tai Sideä.
- itse ootte sen ai...
kuitenkin ole syylisiä siihen ,että Turkin vouhottotajille vähän vittuillaan.
- Turkin
itse ootte sen ai... kirjoitti:
kuitenkin ole syylisiä siihen ,että Turkin vouhottotajille vähän vittuillaan.
vouhottotajille!!! Mitä ne ovat? Kyllä minä enemmänkin vittuilisin siitä, ettet osaa edes kirjoittaa oikein... Mutta asiaan, Kreetalla jo syysmyrskyjä syyskuussa, Turkissa varmempi aurinko.
- ei suomalainen
Turkin kirjoitti:
vouhottotajille!!! Mitä ne ovat? Kyllä minä enemmänkin vittuilisin siitä, ettet osaa edes kirjoittaa oikein... Mutta asiaan, Kreetalla jo syysmyrskyjä syyskuussa, Turkissa varmempi aurinko.
Suomessa asustele paljon ulkomaalaisia, joten kaikki ei kirjoitta vältämättä oikea suomea, niin kun moni muu suomalainenka.
Tärkeä, että ihminen kirjoitta asiallisesti, eikä ole sellainen kahjo, kun sinä, että täytyy olla ilkeä.
Sivistyisit ja kannatta ennen ajatella, kun näyttä minkälainen pullossa kasvanut juntti olet!
- hepulimaa
Turkkia suosittelen.
- jakinnn
Tavallaan kiinnostais nähä minkä näköiset nolifet tääl jaksaa kirjottaa tollast paskaa :DDD
Ei mitään muuta kun onnea vaan teille.- Härski Hartikainen
ehdottomasti Kreetaa.Syys-sateita alkaa tulla Kreetalla tossa Syyskuun loppupuolella.Nekin yleensä pienenpiä ukkoskuuroja iltaisin myöhään tai yöllä.Olen ollut Kreetalla Syys-Lokakuun vaihteessa ainakin 10 kertaa.Lämmintä piisaa aivan varmasti ja merivesi on lämmin.
Kerran testattu Turkki Alanya tänä kesänä ja oli takuulla viimeinen reissu kyseiseen maahan.Ei hetken rauhaa kun ollaan kokoajan tuputtamassa jotakin krääsää.Joka asiasta yritetään rahastaa.
Joten panosta laatuun ja sioittakaa rahat viisaasti Kreetaan.
Kreeta on kuitenkin halpa maa.Kun vertaa esim.Suomen hintoja ja euroilla pärjää.Ei tartte,niinkuin Turkissa Liirojen ja Eurojen kanssa pusata. - tätäkin järjen
Härski Hartikainen kirjoitti:
ehdottomasti Kreetaa.Syys-sateita alkaa tulla Kreetalla tossa Syyskuun loppupuolella.Nekin yleensä pienenpiä ukkoskuuroja iltaisin myöhään tai yöllä.Olen ollut Kreetalla Syys-Lokakuun vaihteessa ainakin 10 kertaa.Lämmintä piisaa aivan varmasti ja merivesi on lämmin.
Kerran testattu Turkki Alanya tänä kesänä ja oli takuulla viimeinen reissu kyseiseen maahan.Ei hetken rauhaa kun ollaan kokoajan tuputtamassa jotakin krääsää.Joka asiasta yritetään rahastaa.
Joten panosta laatuun ja sioittakaa rahat viisaasti Kreetaan.
Kreeta on kuitenkin halpa maa.Kun vertaa esim.Suomen hintoja ja euroilla pärjää.Ei tartte,niinkuin Turkissa Liirojen ja Eurojen kanssa pusata."Kreeta on kuitenkin halpa maa.Kun vertaa esim.Suomen hintoja "
jättiläistä - onko 1700 000 000 euroa suoraan suomalaisten veronmaksajien taskusta sinun mielestäis halpaa?
taidat olla aikamoinen Onassis... - Härski Hartikainen
tätäkin järjen kirjoitti:
"Kreeta on kuitenkin halpa maa.Kun vertaa esim.Suomen hintoja "
jättiläistä - onko 1700 000 000 euroa suoraan suomalaisten veronmaksajien taskusta sinun mielestäis halpaa?
taidat olla aikamoinen Onassis...Onassis ollaan.Vituttaako juntti.Sulle on paras matka kohde Turkin Analia.Tyhjätasku kerjäläinen.Tai pysy mieluummin siellä Pihtiputaan perukoilla.
- teen vain
Härski Hartikainen kirjoitti:
Onassis ollaan.Vituttaako juntti.Sulle on paras matka kohde Turkin Analia.Tyhjätasku kerjäläinen.Tai pysy mieluummin siellä Pihtiputaan perukoilla.
kaukomatkoja ja asun stadissa, joten hiukka meni nyt spedellä skutsiin...
- 22+5
teen vain kirjoitti:
kaukomatkoja ja asun stadissa, joten hiukka meni nyt spedellä skutsiin...
Ja sun mielestä Tallin on kaukokohde!
- tuo työmiehen
22+5 kirjoitti:
Ja sun mielestä Tallin on kaukokohde!
näkkileipä runsaasti voita päälleen."
Härski Hartikainen. - turkinmatkaaja
tuo työmiehen kirjoitti:
näkkileipä runsaasti voita päälleen."
Härski Hartikainen.Duunarien kuningas - Härski Hartikainen:
http://www.youtube.com/watch?v=oWQ8VJMOjyU - Turkki, Alanya
turkinmatkaaja kirjoitti:
Duunarien kuningas - Härski Hartikainen:
http://www.youtube.com/watch?v=oWQ8VJMOjyUKannatan turkkia. Turkissa on ystävällistä väkeä, hinnat halpoja (mutta pitää muistaa tinkiä!) ja ihana aurinko
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437