jenniina

juulia.

heips! eli mä laitan nyt tämän tännekki. niin meidän esikoisen eli mun tärkeimmän, olenhan vasta kahdeksantoista vuotias, laskettu aika ois 23.9. joten nimen valinta ois nyt ajan kohtanen. pikkusisko on suuri osa tätä, kävi just kesällä rippikoulun eli hänestä tulee ehdottomasti lapsen kummi. pikkusisko ehdotti nimeä jenniina ja alettiin lopulta itekkin tykkäämään siitä. oisko siis ihan kauhee? on meillä (mulla& mun miehellä) ollu toisiks nimiks pari hakusessa onneks.

jenniina ida aurora

13

1394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 989866868

      ihan hyvä nimi. jos vain itse tykkäätte niin antakaa vain :)

      • juulia.

        okei kiitti , kiva että tykkäät. :)

        minkä niminen lapsi/lapsia sulla on?


      • How sick is that
        juulia. kirjoitti:

        okei kiitti , kiva että tykkäät. :)

        minkä niminen lapsi/lapsia sulla on?

        Älkää vastatko...

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9293122

        Kärkkyy näillä palstoilla kyselemässä lasten koko nimiä tietyin väliajoin.


      • 9899896998
        How sick is that kirjoitti:

        Älkää vastatko...

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9293122

        Kärkkyy näillä palstoilla kyselemässä lasten koko nimiä tietyin väliajoin.

        en oikeastaan pidä jenniina nimestä. mutta nimi se on siinä missä vaikka jessica ja jeminakin.
        en kerro lasteni nimiä netissä, kuten en kerro omaanikaan.


    • tiuku56

      Jenniina on vähän omituinen, ehkä myös liian pitkä, mutta makunsa kullakin! Itse laittaisin Jessica :)

    • Josefina.

      Minä en voi sietää noita vääntämällä väänneltyjä muka erikoisia nimiä. Ei ikinä mitään tuollaista.

      • Anonyymi

        Aah thanks :)) Juu lol mun nimi on jenniina


    • Jenniina23

      Jenniina on ihan hyvä nimi :)
      Täälä yksi aikuinen Jenniina :)

    • jenniina

      moi olen itse Jenniina ja olen ylpeä nimestäni koska se on kiva nimi siis itsekkin lapsena pidin siitä nimestä koska kukaan muu koulussani ei ollut Jenniina

      • Vähä-älyinen Jenniin

        Moikka Jenniina-pissis! Oletko koskaan kuullut pisteistä ja pilkuista, ja siitä miten niitä käytetään lauseissa?


      • nainen 25.v
        Vähä-älyinen Jenniin kirjoitti:

        Moikka Jenniina-pissis! Oletko koskaan kuullut pisteistä ja pilkuista, ja siitä miten niitä käytetään lauseissa?

        Mun nimi on Jenniina ja Jenniina nimi on musta tosi kiva:) oli kivaa ku olin koulussa niin ei ollut yhtään muita Jenniinoita joten tunsin olevani erityinen:)


    • Anonyymi

      Mjn nimi on Jenniina :)

    • Anonyymi

      Kaunis ja harvinainen nimi. Jenniina Ida Aurora sointuu nätisti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe