GALLUP:

eshi

Nyt kaikki innokkaasti vastailemaan! Odotan ainakin 30 vastausta ja sitten lasketaan keskiarvo! Näin saadaan myöskin tietää paljon toisistamme ja on kiva tutustua uusiin ihmisiin. Jotkut kysymykset saattavat tuntua teistä ahdistavilta, näin on käynyt ennenkin mm. tuon nimi kyselyn kanssa, mutta kunhan tiedätte, että ihan uteliaisuudesta kysyn että onko ristitty monta samankin nimistä lasta. Eli älkää ottako sitä ahdisteluna tai jättämättä vastaamatta. Kukaan ei tunnista lastanne pelkkien etunimien perusteella, kiitos!

1. Minkä ikäisiä&nimisiä lapsesi ovat?
- Jenniina Ida Aurora 15v ja Jami Eetu Elias 2v

2. Minkä ikäisinä sait lapsesi?
- 18&31

3. Oliko siihen joku tietty suunnitelmakin ja miten päädyitte noihin nimiin?
- Kyllä. Meille oli aivan selvä, että ensimmäinen lapsi hankitaan nuoremmalla iällä ja toinen kypsemmällä. Muutenkin meidän esikoinen olisi teini-ikäinen kun toinen lapsi syntyisi eli silloin sitä alkaakin taloon kaipaamaan pikkuista ja saamme hänestä tarvittaessa myöskin hyvän lapsen vahdin. Jenniinaan ja Jamiin päädyttiin niillä perustein että itsekkin nimemme alkaa j-kirjaimella ja haluttiin vähän erikoisemmat nimet kun omat nimet ovat tälläisiä tavallisen tallaajan nimiä.

4. Olivatko synnytyksesi helppoja?
- Kummassakin synnytyksessä epiduraalin otin, mitä sitä kivusta huutamaan kun se voi hoitaa rauhallisestikin ja pystyy enemmän keskustelemaan muidenkin ihmisten kanssa siinä niin aika ei käy pitkäksi.

5. Missä ammateissa täällä äippiä on?
- Lähihoitaja olen.

16

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkitön nainen

      "Jotkut kysymykset saattavat tuntua teistä ahdistavilta, näin on käynyt ennenkin mm. tuon nimi kyselyn kanssa"

      Täällä on tarkoitus anonyymisti keskustella asioista eli minä ainakaan en alkaisi kertomaan lasteni nimiä täällä! Ja oletan, että monet ovat samalla kannalla, kun olet kohdannut niuvaa suhtautumista nimiin. Ja tiedoksesi, ei ole varmaankaan montaa lasta, jotka ovat ristitty kuten sinun lapsesi, sillä ilmoitat hyvinkin tarkkaan KAIKKI etunimet ja siitä voi joku sinutkin jo tunnistaa.

      "mutta kunhan tiedätte, että ihan uteliaisuudesta kysyn että onko ristitty monta samankin nimistä lasta." Kun se tieto ei päädykään pelkästän sinun tietoosi vaan nettiin KAIKKIEN luettavaksi, jopa tyttäresi Jenniina voi lukea viestisi ja olla tympääntynyt, että pitikö hänet hankkia perheeseenne vain lapsenvahdiksi tulevalle pikkuveljelle ja sitten keskustelette siitä aiheesta ihan live-elämässä.

      • ghjkgfhkjag

        tämä on sama provo joka muuttelee (mielikuvitus)"lastensa" nimiä ja ikiä ja kertoilee omista kasvatusperiaatteistaan. Välillä on sairaanhoitaja välillä lähihoitaja, yrittää kai näin herättää luottamusta ihmisissä. On vaan niin läpinäkyvä eikä lainkaan niin älykäs kuin luulee olevansa. Säälittävää, mutta hupinsa kullakin..


      • eshi
        ghjkgfhkjag kirjoitti:

        tämä on sama provo joka muuttelee (mielikuvitus)"lastensa" nimiä ja ikiä ja kertoilee omista kasvatusperiaatteistaan. Välillä on sairaanhoitaja välillä lähihoitaja, yrittää kai näin herättää luottamusta ihmisissä. On vaan niin läpinäkyvä eikä lainkaan niin älykäs kuin luulee olevansa. Säälittävää, mutta hupinsa kullakin..

        Anteeksi mitä, siis onko tämä joku haukkumispalsta vai mikä? Siis täällähän ihmiset on aivan sairaita! No en usko, että lapseni tälle palstalle ikinä eksyy jos tätä on sitten ikinä enää olemassakaan. Eikä täällä lue lapsista mitään loukkaavaa, hulluhan se sellainen olisi joka tulisi tänne loukkaavasti lapsistaan kirjoittelemaan! Eihän täällä lue puh.numeroita , osotteita , sukunimiä ymsyms. Siis mitä pahaa on kertoa nimiä, niitähän näkee nyt joka paikassa. Ihan hyvällähän minä.

        Jos tämä ajatus oli niin kauhea, vaadin palstan poistoon...


      • ghghjh
        eshi kirjoitti:

        Anteeksi mitä, siis onko tämä joku haukkumispalsta vai mikä? Siis täällähän ihmiset on aivan sairaita! No en usko, että lapseni tälle palstalle ikinä eksyy jos tätä on sitten ikinä enää olemassakaan. Eikä täällä lue lapsista mitään loukkaavaa, hulluhan se sellainen olisi joka tulisi tänne loukkaavasti lapsistaan kirjoittelemaan! Eihän täällä lue puh.numeroita , osotteita , sukunimiä ymsyms. Siis mitä pahaa on kertoa nimiä, niitähän näkee nyt joka paikassa. Ihan hyvällähän minä.

        Jos tämä ajatus oli niin kauhea, vaadin palstan poistoon...

        Minä olen 15-vuotias poika ja seuraan tätä palstaa hyvien naurujen vuoksi säännöllisesti. Itse usein googleta netistä löytämäni nimet, sehän on luonnollista uteliaisuutta. "lapsiasi" en googlettanut(tuskin sinulla niitä onkaan), mutta joku toinen saattaisi ja tämä joku toinen voisi myös olla pedofiili ja netistä löytämiensä tietojen avulla, yhdistettynä äidin juttuihin netissä, voisi keksiä mitä kavalampia juonia. Kannattaa aina kertoa varautuneesti asioistaan netissä, mutta sinähän olitkin trolli ja kirjoitit myös nuo muut topicit lapsien nimistä, joten tämä veiesti pysyköön varoituksena jollekin tyhemmälle.


      • Johan nyt taas
        eshi kirjoitti:

        Anteeksi mitä, siis onko tämä joku haukkumispalsta vai mikä? Siis täällähän ihmiset on aivan sairaita! No en usko, että lapseni tälle palstalle ikinä eksyy jos tätä on sitten ikinä enää olemassakaan. Eikä täällä lue lapsista mitään loukkaavaa, hulluhan se sellainen olisi joka tulisi tänne loukkaavasti lapsistaan kirjoittelemaan! Eihän täällä lue puh.numeroita , osotteita , sukunimiä ymsyms. Siis mitä pahaa on kertoa nimiä, niitähän näkee nyt joka paikassa. Ihan hyvällähän minä.

        Jos tämä ajatus oli niin kauhea, vaadin palstan poistoon...

        "heips! eli mä laitan nyt tämän tännekki. niin meidän esikoisen eli mun tärkeimmän, olenhan vasta kahdeksantoista vuotias, laskettu aika ois 23.9. joten nimen valinta ois nyt ajan kohtanen. pikkusisko on suuri osa tätä, kävi just kesällä rippikoulun eli hänestä tulee ehdottomasti lapsen kummi. pikkusisko ehdotti nimeä jenniina ja alettiin lopulta itekkin tykkäämään siitä. oisko siis ihan kauhee? on meillä (mulla& mun miehellä) ollu toisiks nimiks pari hakusessa onneks.

        jenniina ida aurora"

        Siis oletko 18 vuotias, vaiko 31?
        Siis pikkuveli onkin pikkusisko?
        Siis pikkusiskoko tässä onkin jenniina ida aurora eikä isosisko?
        Siis pikkuveli onkin pikkusisko ja hän onkin juuri syntymässä eikä olekaan 2-vuotias?
        Siis pikkuveljeä ei ole olemassakaan?
        Siis oletko ihan tosissasi, että 15-vuotias ei käy netissä ja voi siis osua tällekin forumille? "jos tätä on sitten ikinä enää olemassakaan." Siis milloin? Unohditko onko tämä Jenniina vasta mahassa vaiko 15?
        Siis onko "pikkusisko" sinun pikkusiskosi vai mikä?

        "Siis täällähän ihmiset on aivan sairaita!" Siltä tosiaan näyttää, mutta ehkä kannattaa puhua vain omasta puolestaan, jos on ihan täysi-ikäinen. Teineiltä tämmöisiä satuja ymmärtää.


    • How sick is that

      Vai miten on mahdollista, että Jenniina on jo 15 vuotias, jos hänen on tarkoitus syntyä vasta lähiaikoina? Syntyykö hän kenties uudelleen? Itse olet 18-vuotias, olet siis saanut Jenniinan 3-vuotiaana?!

      Mikä on motiivisi näihin ihme mielikuvituslapsi-viesteihin? Taidat olla oikeasti joku sairas pedofiiliukko, kun täällä kärkyt kyselemässä lapsien nimiä? Painu muualle!!

      • How sick is that

      • provoihin kyllästyny

        joo tuo sama kirjoittaa monellakin eri palstalla. Säälittävä provo tai sit joku mieleltään epävakaa. Joka tapauksessa vois hankkia itelleen joko tekemistä/ psykiatriselle puolelle lääkäriaikaa tai vastaavasti tarkistaa lääkkeen annostusta..


    • Kysymyksiä ensin

      "Nyt kaikki innokkaasti vastailemaan! Odotan ainakin 30 vastausta ja sitten lasketaan keskiarvo!"

      Siis - mistä sinä aiot laskea keskiarvon?

      "Kummassakin synnytyksessä epiduraalin otin, mitä sitä kivusta huutamaan kun se voi hoitaa rauhallisestikin ja pystyy enemmän keskustelemaan muidenkin ihmisten kanssa siinä niin aika ei käy pitkäksi."

      Ööh... tosi vankat perusteet laittaa epiduraalipuudutus..."ei käy aika pitkäksi"...

      Jami ja Jenniina oli tuolla pöndellä aika yleisiä lasten nimiä kahdeksankytluvulla. Ei mitään erikoisia ainakaan meikäläisen silmissä. Näitä "erikoisuuden" tavoittelijoita oli liian paljon ja siksi nimistä tuli yleisiä. Sama kun yhteen aikaan Janeja oli joka luokalla puolet pojista. Kaikki halusi laittaa "erikoisen" nimen.

    • hryhjrth

      Tääh? Siis mitä? Jenniina nätti nimi.

      • LauraJennaEllinoora.

        Eikä ole kaunis nimi vaan väännetty Jennistä ja on just sitä kamalaa keksimällä keksittyä nimeä kun yritetään kaikkensa saadakseen muka erikoisen nimen lapselle. Jennika on toinen kauhistusnimi. Janika, Jannika...jne. hyi kamala.


    • äippä vm-56

      Eipä kovin yleisiä ole lastesi nimet väestörekisterikeskuksen mukaan, joten arveluttavaa laittaa ne tänne.
      Kuinka jollain muutes voi käydä aika pitkäksi synnytyksessä?!
      Kuulostat kyllä aika oudolta juttuinesi.

    • äiti19-.---

      1. Minkä ikäisiä&nimisiä lapsesi ovat?
      -6 kk Daniel Erik Kristian

      2. Minkä ikäisinä sait lapsesi?
      -18vuotiaana

      3. Oliko siihen joku tietty suunnitelmakin ja miten päädyitte noihin nimiin?
      -Olen aina halunnut lapsen nuorena mutta se nyt ei riittä lapsentekoon ainooksi syyksi. Tietenkin olin valmis äidiksi ja äidiksi tuleminen oli maailman ihaninta ja parasta! :) Nimen olin päättänyt jo 15vuotiaana, ei siinä isällä ollut sanan valtaa ;)

      4. Olivatko synnytyksesi helppoja?
      -Synnytykseni oli kaikkea muuta kuin helppo. Itselle jäi niistä tosi pahat traumat. Raskaus meni kaksi viikkoa yli ja ruvettiin käynnistämään. Supistukset tuli tosi nopeasti ja olin auki jo parissa tunnissa. Voitte siis kuvitella mitkä kivut!! En pystynyt kunnolla puhumaan ja itkin vain kaiken aikaa. Sai siinä synnärin tädit kuulla kunniansa synnytyssalissa kun odotettiin ponnistusvaihetta. Ponnistusvaiheessa pääsi sitten jo piru irti ja tuskin hoitajatkaan enää mua sinne toivoo. synnytys ei kestänyt kuin 4tuntia. isä oli mukana mutta olisin halunnut myös oman äitini sinne, koska hän on aina ollut tuki ja turva.

      5. Missä ammateissa täällä äippiä on?
      -itsellä ei vielä ammattia ole, lähden jatkamaan opiskeluja syksyllä.

    • ...

      Vastaukseni:
      1) jätän vastaamatta, ksoka on liian tunnistettavissa, anonyymiys kärsii. Yksi tytär, vuoden ikäinen

      2. 32-vuotiaana

      3. Sitten kun elämässä on kaikki valmista lapsen tulla hankimme lapsen. Nimi lähti yhdestä kolmella iso ja isoisovanhemmalla olevasta yhteisestä nimestä, joka on vanhanaikainen ja melkoisen vaikea nimi tähän elämänaikaan. Sen ympärille saatiin kovan miettimisen tuloksena ensimmäinen ja kolmas nimi, jotka tekivät nimestä kivan kokonaisuuden.

      4. oli helppo. raskausaika oli vaikea ja perseestä, joten en odottanut ihan noin helppoa loppua.

      5. Koulutukseltani olen kulttuurituottaja, töissä olen erityislasten ohjaajana.

    • Ihan selvä

      Provo...

    • Karmat.

      Minkä ikäisiä&nimisiä lapsesi ovat?
      - 26, 24 ja 17
      2. Minkä ikäisinä sait lapsesi?
      - 25, 27 ja 37
      3. Oliko siihen joku tietty suunnitelmakin ja miten päädyitte noihin nimiin?
      - Kyllä.
      4. Olivatko synnytyksesi helppoja?
      - kyllä, kaikki lapset syntyneet suunnitelluilla sektioilla.

      5. Missä ammateissa täällä äippiä on?
      - opettaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2609
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      208
      2374
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      184
      1782
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe