Alkoholi ja kahvi

joopajoo.

En suosittele VARSINKAAN samanaikaisesti nautittuna. En ole mikään kahvinlitkijä, mutta eilen sain päähäni juoda lähes pannullisen kahvia juuri nautittuani 8-pakin 0,33l olutta. Tuloksena sydämen tykytyskohtauksia, koko ruumiin vapinaa ja hirvittävä yö. Sairaalassa diapamia, kuten myös myöhemmin yöllä kotona jolloin soitin ambulanssin paikalle. Nyt lähes vuorokauden jälkeen olo ei vieläkään normaali. Minun kaffitteluni loppui tähän.

24

4745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varoa! Sen juominen on epäterveellistä, kuulemma.

      • joopajoo.

        Niinpä! Saattaahan se olutkin olla terveydelle haitallista ainakin liialti nautittuna, kuulemma. :)


      • Maroolofi
        joopajoo. kirjoitti:

        Niinpä! Saattaahan se olutkin olla terveydelle haitallista ainakin liialti nautittuna, kuulemma. :)

        Kahvin sekaan on kiva lorautella viinaa;)


      • ?
        Maroolofi kirjoitti:

        Kahvin sekaan on kiva lorautella viinaa;)

        Maroolofin raittius jo loppunut?
        Noin 283 kertaa, suunnilleen.
        Nuo pläjäykset on sen tyylisiä, että banjon soittajalle maistuu jo viinakin.


      • fdffgghh
        ? kirjoitti:

        Maroolofin raittius jo loppunut?
        Noin 283 kertaa, suunnilleen.
        Nuo pläjäykset on sen tyylisiä, että banjon soittajalle maistuu jo viinakin.

        Laskujeni mukaan Maroolofi lopetti juopottelun liki 400 kertaa.


    • Hiihaaa..

      "En suosittele Antabusta kenellekään. Sen kanssa ryypätessä tulee ihan kammottava olo."

      • joopajoo.

        Ok, jos et mielipiteestäni välitä olet ihan vapaa testaaman itse käytännössä. Antabuksen-alkoholin yhteisvaikutus on hieman toista luokkaa kuin kahvin-alkon, alkoholi vain hidastaa kofeiinin poistumista elimistöstä. Pikkuhiljaa on alkanut elämä voittaa täällä. :)


      • joopajoo.

        Lisäystä; vapinat ja sydämen rytmihäiriöt saa ihan ilman alkoholiakin kun tarpeeksi kiskot kofeiinia sisuksiin...


      • ----->>
        joopajoo. kirjoitti:

        Lisäystä; vapinat ja sydämen rytmihäiriöt saa ihan ilman alkoholiakin kun tarpeeksi kiskot kofeiinia sisuksiin...

        Itselle ammoin krapulaan kahvi oli todellinen myrkkyjen myrkky, ja sai kädetkin vatkaamaan.
        Myöhemmin viinan juonnin loputtua, ja kahvin juonnin lisäännyttyä alkoivat rytmihäiriöt siihen malliin, että vakavissani vartoilin jo viikatemiestä saapuvaksi.
        Lamppu syttyi, ja vähensin kahvin juonnin minimiin, ja niin hoituivat rytmihäiriötkin kokonaan.

        Kahvia ei tullut koskaan juotua liikaa viinan tai kaljan kanssa yhtäaikaa, kun join vain sitä viinaa tai kaljaa.


      • Maroolofi
        ----->> kirjoitti:

        Itselle ammoin krapulaan kahvi oli todellinen myrkkyjen myrkky, ja sai kädetkin vatkaamaan.
        Myöhemmin viinan juonnin loputtua, ja kahvin juonnin lisäännyttyä alkoivat rytmihäiriöt siihen malliin, että vakavissani vartoilin jo viikatemiestä saapuvaksi.
        Lamppu syttyi, ja vähensin kahvin juonnin minimiin, ja niin hoituivat rytmihäiriötkin kokonaan.

        Kahvia ei tullut koskaan juotua liikaa viinan tai kaljan kanssa yhtäaikaa, kun join vain sitä viinaa tai kaljaa.

        Join tänään yhden purkin olutta, eli olen melkein raitis. En aio juoda enää enempää. Ainakaan tänään.

        Ps. Mun banjo muuten varastettiin.


      • fddsssddffg

        Matti Nykänen pääsi tuolla Antabus-ohjeellaan historiankirjoihin


      • klömn
        Maroolofi kirjoitti:

        Join tänään yhden purkin olutta, eli olen melkein raitis. En aio juoda enää enempää. Ainakaan tänään.

        Ps. Mun banjo muuten varastettiin.

        Tarkoitatko, että joit tänään yhden purkin olutta, mutta unohdit mainita sen kossupullon?


      • aivot.muusina
        klömn kirjoitti:

        Tarkoitatko, että joit tänään yhden purkin olutta, mutta unohdit mainita sen kossupullon?

        Tollo raitistelija kysyy yli 5 vuoden takaisesta viestistä, heh!


    • 19+14

      Ikääntymisen myötä kofeiinin poistuminen elimistöstä hidastuu. Eli jos nuorena joi x kupillistä päivässä sama määrä iäkkäämpänä voi vastata 1,5 kertaa x määrää mikä on hermostolle liikaa. Kaikenlaiset neuroottiset oireet moninkertaistuvat.

    • Saman kokenut.
    • Maroolofi

      Mitähän mä oon oikein kirjoitellut? Ei mun banjoa kukaan ole varastanut!

      • hhhgggzz

        Sinut olisi helppo tappaa tuomalla ovesi taakse korillisen kossua.


    • pää selväx

      Jospa ei jois kumpaakaan, jättäisi tuon tupakankin pikkuhiljaa pois.. Toimii pumppu, sekä pää eikä tule mitään ihme oireita..

    • helsingin_herra

      paska puhetta!!!!!!!!1111111111111111111111 oon juonu 1l vodkaa1!!!!!!!!111111 ainii on mulla akateeminen koulutus!!!!!!!!11111111111

    • Joopaeipäjooo

      Uskomaton kaveri! Lopettaa kaffittelun.
      Viinaa ja kaljaa koneeseen ilman kahvia niin hyvä tulee.

      Ei itellä kuitenkaan ollu normaalia krapulaa pahempaa (joka tuli alkoholista, ei kahvista) kun join pannullisen kahvia pontikan kera.

    • Raitish_mies

      Ei koskaan sekaisin.Tänään juon vain kahvia.

    • Outotarina

      Aloittaja kertoo ensin sairaalassa nauttineensa Diapamia ja sitten tilanneensa ambulanssin kotiin. Onko hän jotenkin muutenkin hieman sekaisin?

      • Anonyymi

        ei ole mutta sinä varmasti olet


    • Anonyymi

      Haluan niin miestä ovipönkällä

      Asd

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe